قایق بادی چلنجر 3 بدون پارو و پمپ

intex 68370

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس نوع دیگری از قایق های بادی ساده و مقرون به صرفه این شرکت برای سنین مختلف بوده که برای انواع آب های آرام طراحی شده است. این کالا که همانند مدل مشابه خود ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. این قایق بادی از ویژگی هایی همچون داشتم اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو بهره مند بوده که می تواند در میان بهترین مزیت های این محصول حساب شود. همچنین این کالا از کف بادی مواج بهره برده تا نشیمنگاهی راحت را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. علاوه بر این یک طناب نجات و کیسه حمل نگهداری اشیا نیز از دیگر مزیت ها و ویژگی های این قایق محسوب می شود. تنها تفاوت این قایق با همنوع خود تنها در نداشتن پارو و پمپ باد می باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 255 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی ابزاری کاملا تفریحی می باشد که می تواند برای استفاده در شرایط مختلف نیاز هایتان را بر طرف کند. قایق های بادی در ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید شده اند که گران قیمت ترین مدل آن حدود 3 تا 4 میلیون تومان در ابتدای سال 2017 میلادی قیمت دارد اما مدل های ارزان قیمت و به نوعی اقتصادی از نظر بسیاری افراد و خانواده ها گزینه های مناسب تری به حساب می آیند تا بتوان از آنها در زمان های متنوع استفاده نمود. به همین دلیل وجود قایق های مختلف بادی با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه از اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با قایق های بادی گران قیمت داشته و تا کنون شرکت های اینتکس و بست وی به تولید این دسته از محصولات پرداخته اند. یکی از محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بازار که توسط اینتکس تولید شده است قایق بادی سه نفره چلنجر می باشد. این قایق بادی به خوبی بسیاری از قایق های بادی تولید شده تا کنون اعم از سری اکسکروشن یا سی هاوک می باشد و می توان آن را برای مقاصد مختلف حمل و استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد این محصول و ویژگی های مربوط به آن به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

بخش عمده بدنه این قایق بادی از رنگ زرد تشکیل شده است، این رنگ به نوعی امضاء سری چلنجر به حساب می آید و می توان با دیدن آن از فاصله دور به ماهیت قایق پی برد. در کناره های این قایق بادی چند پلاستیک مشکی رنگ وجود دارد که با جنس نرمی که دارند به بدنه متصل شده اند. دو پلاستیک جلویی و دو پلاستیک پشتی که دقیقا در یک جهت قرار گرفته اند برای سهولت در پارو زدن می باشند و دو پلاستیک که به صورت عرضی در پشت بدنه نیز برای نگهداری پارو در زمانی که از ان استفاده نمی کنید یا حمل پارو اضافه است. پلاستیک های موجود در دور قایق نیز به منظور نگهداری از طناب نجات در این قسمت قرار گرفته اند. یک پوشش مشکی رنگ نیز در قسمت پشتی به چشم میخورد که برای تخلیه باد درونی قایق است. این قایق بادی دو مزیت بسیار بزرگ داشته که مورد اول آن کف بادشو و مورد دوم آن نیز مربوط به صندلی های بادشو آن می شود که در راحتی سرنشینان تاثیر بسیاری دارد.

ابعاد و وزن

چلنجر 3 همانطور که از نام آن مشخص است یک قایق سه نفره می باشد که با طول 295، عرض 137 و ارتفاع دیواره ها 43 سانتی متری همراه شده است. این ابعاد برای استفاده 3 نفر به سادگی پاسخگو می باشد و می تواند تا وزن 225 کیلوگرم را نیز تحمل کند. در صورتی که مجموع وزن سه نفر از این میزان کمتر باشد می توانید شخص دیگری را نیز به همراه خود داشته باشید و از قایق چلنجر به صورت 4 نفره استفاده کنید. ابعاد بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده در بسته بندی حدود 10 کیلوگرمی می توان آن را به سادگی حمل کرده و استفاده کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

این محصول از اینتکس با تکیه بر ابعاد و اندازه خود ضخامت بسیار مناسبی دارد. از این رو نیازی نیست نگرانی از بایت مقاومت و کیفیت این محصول داشته باشید چراکه تمامی محصولات شرکت اینتکس پیش از عرضه 24 تا 48 ساعت به صورت باد شده تست می شوند. از این رو تا کنون گزارشی مبنی بر خرابی و یا سوراخ بودن آن در بدو استفاده از قایق ارائه نشده است و در صدمات وارده از سوی مشتریان و عدم مراقبت کافی از قایق بوده است. بدنه اصلی قایق از PVC برزنتی ساخته شده است که این ماده در بهترین محصولات اینتکس نیز استفاده می شود. تنها قسمت کف قایق از نوع دو لایه این ماده استفاده شده است که برای مراقبت بیشتر از آن می باشد. در حالت کلی می توان کیفیت این قایق را رضایتبخش و مستحکم تر از آنچه نیاز است ذکر کرد.

روش نصب قایق بادی

برای راه اندازی این قایق بادی اینتکس باید چند مرحله را به ترتیب انجام دهید. پیش از آن می بایست برای باد کردن قایق محل مشخصی را انتخاب کنید. این محل بادی عاری از هر گونه شئ تیز باشد که به بدنه آن صدمه وارد نکند. ابتدا قایق را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. سپس سه محفظه اصلی آن را باد می کنیم.. پیشنهاد ما ابتدا محفظه باد داخلی و سپس محفظه باد خارجی و در انتها کف قایق است تا در بهترین حالت و در کمترین زمان بتوانید قایق را آماده استفاده کنید. دریچه تخلیه دو پیچ جداگانه دارد. پیچ بزرگ تر دارای نگهدارنده باد نمی باشد و باد را خارج می کند اما دریچه کوچکتر دارای نگهدارند هوا می باشد و تنها باد به داخل آن می رود، در عوض باد کردن از این روش زمان زیادی از شما خواهد گرفت، بهتر است باد بدنه را تا حد ممکن از قسمت دریچه بزرگ تر انجام دهید، سپس برای سفت تر کردن بیش از حد بدنه از دریچه بیرونی استفاده کنید. دقت داشته باشید ورود باد بیش از ظرفیت قایق می تواند منجر به به وجود آمدن صدمات جبران نا پذیری شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...