قایق بادی ویلانگ

Gh_000121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی ویلانگ 2 نفره با نشیمنگاه بادی از سری محصولات بادی پرطرفدار به شمار می رود که نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است . رویه و بخش کناری این محصول از پی وی سی برزنتی تهیه شده که علاوه بر زیبایی ، از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد . قسمت زیرین این محصول ساخته شده از پی وی سی دولایه ی بادی درنظر گرفته شده که علاوه بر افزایش کیفیت موجب شده تا در برابر ساییدگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد . قسمت نشیمنگاه این قایق بادی زیبا به صورت مواج درنظر گرفته شده تا در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشده و از آن نهایت لذت را ببرید . همچنین این قایق بادی دارای اهرم نگهدارنده ی پارو بوده که مانع از افتادن پارو ها در آب می شود . علاوه بر این توانایی تحمل وزن این محصول با کیفیت 200 کیلو گرم بوده و مناسب استفاده دو نفر می باشد . قایق بادی 2 نفره با نشیمنگاه بادی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت اینترنتی و حضوری قابل خریداری از نمایندگی اینتکس می باشد . 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 پاروندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی ویلانگ

قایق های بادی انواع و ظرفیت های مختلفی دارند و هر یک نیز دارای مزایا و معایبی هستند که می توانید با دانستن هر یک از این موارد به سادگی محصول را خریداری کرده و از ان استفاده کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که قایق بادی 2 نفره با نشیمنگاه بادی یک قایق بی نظیر بوده که مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان می باشد و دارای رنگ جذاب ، کیفیت بالای ساخت و تولید و هم چنین ضخامت خوب می باشد که در ادامه با ما همراه باشید تا این کالا را به شکل صحیح برای شما بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع ساختار و شکل و شمایل یک قایق قطعا در خرید و انتخاب ان قایق توسط مشتریان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول نیز به بسیاری از قایق های دو نفره دیگر شباهت دارد و الگو برداری شده از همان محصولات می باشد. اگر بخواهیم در ابتدا با رنگ بندی این محصول اشاره کنیم باید عنوان کنیم که این کالا تولید شده از سه رنگ سبز ، زرد و مشکی می باشد. کنار هم قرار گرفتن این سه رنگ باعث شده تااین قایق شکل و شمایل زیبایی را به خود بگیرد و از سادگی خارج شود. دور تا دور این محصول شما می توانید طناب نجات این قایق را مشاهده نمایید که متصل به بدنه بوده و در زمان نیاز می توانید از این استفاده کنید تا ایمنی خود را افزایش دهید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن دستگیره حمل و نقل در بخش جلویی و انتهایی این کالا می باشد که هم به صورت تکی و هم دو نفره می توانید این قایق را جا به جا کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای دو عدد نشیمنگاه بادی بوده و کف این قایق هم به صورت بادی و شیار دار طراحی و تولید شده است که فوق العاده نرم و راحت خواهد بود.

جنس بدنه

رویه و بخش های کناری این قایق ساخته شده از نوع PVC برزنتی و کف این کالا نیز از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که سبب شده تا یک محصول ضخیم و مقاوم و با کیفیت را شاهد باشیم که به سادگی دچار اسیب نشده و با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید. هم چنین در خصوص نحوه مراقبت از این محصول هم در بخش های بعدی توضیح خواهیم داد تا با رعایت این نکات به سادگی بتوانید از این محصول استفاده کنید.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات خوبی که این قایق دارا می باشد ابعاد و وزن استاندارد این محصول است که قطعا برای استفاده دو نفر به بهترین شکل ممکن طراحی گردیده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول تنها 9 کیلو گرم وزن دارد و تا 200 کیلو گرم وزن را هم می تواند به راحتی تحمل کند. هم چنین ابعاد این محصول نیز به صورت ( طول : 236 سانتی متر ، عرض : 114 سانتی متر و ارتفاع : 41 سانتی متر ) می باشد که کاملا استاندارد بوده و قطعا برای استفاده افراد قد بلند و یا سنگین وزن هم مناسب خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در کنار خود پمپ بادی را نمی بیند و به همین دلیل هم شما می بایست ان را به صورت جداگانه خریداری نموده تا بتوانید به راحتی این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که باد کردن این محصول هم از طریق دریچه های تعبیه شده در بخش های مختلف این محصول و به صورت جداگانه صورت می پذیرد. هم چنین در زمان هایی که قصد جمع کردن و کنار گذاشتن این محصول را هم دارید می توانید با باز کردن همین دریچه ها باد داخلی این محصول را خالی کرده و ان را در داخل بسته بندی خود جای دهید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بحث مراقبت از این کالا تعلق می گیرد که عدم پرشو جامپینگ ، عدم ضربه زدن و سرواخ کردن و هم چنین عدم نزدیک کردن اشیا داغ و استفاده از این محصول در اب های خروشان و اب های دارای شاخ و برگ درختان سبب می شود تا این محصول صحیح و سالم باقی بماند.

جمع بندی

قایق بادی 2 نفره با نشیمنگاه بادی یک کالای تمام عیار و مناسب برای تفریحات ابی و ماهیگیری می باشد که دارای اهرم ماهیگیری ، طناب نجات ، کیسه مخصوص قرار گیری وسایل کوچک و همین طور نشیمنگاه و سطح بادی و مواج می باشد. این کالا را می توانید هم اکنون با کمترین قیمت ممکن از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...