قایق بادی سه نفره کوچک با پارو

bestway 61083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره ساده بست وی با پارو از سری قایق های بادی با طراحی شیک و همچنین قیمتی مقرون به صرفه که به یکی از مناسب ترین گزینه های تفریحات آبی تبدیل شده است. قایقی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی بوده و از مقاومت مناسبی برخوردار است. این کالا برای استفاده سه نفر تولید شده و از کف بادی برای ایجاد نشیمنگاهی راحت بهره می برد. همچنین دو نشیمنگاه بادی نیز با دریچه باد مجزا در خود بهره مند است. این قایق از اهرم های مخصوص نگهدارنده پارو و طناب نجات برخوردار بوده و برای حمل آسوده دو دستگیره پلاستیکی در قسمت فوقانی و انتهایی قایق تعبیه شده است. از سایر ویژگی های این قایق می توان به داشتن دو پاروی پلاستیکی و یک پمپ باد پدالی مجزا برای راه اندازی این محصول در هر مکانی اشاره کرد. این کالا نیز همانند سایر مدل های خود برای استفاده در آب های آرام و کم عمق ساخته . عرضه شده است. اما این این مدل قایق از یک مدل سه نفره دسیگر نیز برخوردار بوده که کمی ابعاد بزرگتری نسبت به این مدل دارد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 228 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی یکی از پر استفاده ترین ابزار های در میان محصولات بادی بوده که تا کنون فروش بسیار خوبی داشته، قایق های بادی به دلیل اینکه جان سرنشینان را در کنترل خود دارند از لایه های بسیار ضخیمی بهره میبرند و  محفظه های باد آن نیز بهینه شده است. شرکت های مختلفی هچون اینتکس، کلمن و سویلور به تولید قایق های بادی می پردازند اما یکی از بزرگترین تولید کنندگان چینی این دسته از کالا ها بست وی است که با تولید رده محصولات محبوبی همچون سری جیمینی یا هیدروفورس به با کیفیت ترین تولید کننده قایق در سطح جهان تبدیل شد. قایق 61083 نیز یکی از کالاهای این شرکت می باشد که برای استفاده سه نفر به صورت همزمان کاملا مناسب است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این الا تحت عنوان نقد و بررسی منتشر کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

این قاطق بادی از طراحی بسیار زیبا و شکیلی بهره می برد، رویه آن از رنگ های مختلف و ساده ای برخوردار است که می توان آن را در شرایط مختلفی استفاده نمود. دیواره های کناری برای امنیت بیشتر از دو محفظه باد تشکیل شده است که با یک خط در تصویر قایق مشخص شده است. در کناره ها چهار عدد حلقه پلاستیکی تعبیه شده که برای تسهیل در پارو زدن می باشد و می توان یا یک دست پارو زد، به هیمن شیوه هر شخص می تواند دو پارو را به صورت همزمان استفاده کند. برای راحتی این دو شخص نیز دو عدد کوسن بادی در بسته بندی تعبیه شده است که با قرار گیری آن در کنار کف بادی می تواند باعث افزایش راحتی سرنیشینان شود. از سایر مشخصه های ظاهری می توان به تم رنگی زرد و نقره ای، طناب نجات و سایر موارد از این قبیل اشاره کرد که باعث شده شاهد کالایی بسیار زیبا و شیک باشیم. 

ابعاد و وزن

یکی از مهم ترین تفاوت قایق های بادی در مقایسه با قایق های چوبی و یا فلزی حجم و پرتابل بودن آنهاست، قایق های بادی را می توان به سادگی و توسط ساک حمل موجود در بسته بندی آنها حمل کرده و در محل مورد نظرتان راه اندازی کنید که روش آن را در ادامه توضیح خواهیم داد. طول این قایق در حالت باد شده برابر با 228 و عرض آن نیز برابر با 121 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ارتفاع دیواره های آن حدود 36 سانتی متر بوده اما بخش کف بادی قایق ضخامتی کمتر از 10 سانتی متر دارد. با تمام این ویژگی ها و تحمل وزن بالایی که قایق دارد وزن آن برابر  6.8 کیلوگرم بوده و می توان آن را به سادگی در شرایط مختلفی حمل و استفاده کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این قایق بادی از مواد اعلا و با کیفیتی ساخته شده است تا طول عمر بالایی داشته و وزن آن نیز در عین حال کم باشد. پی وی سی یکی از بهترین مواد در ساخت قایق های بادی می باشد که در ساخت این قایق نیز از لایه های متعدد و ضخیمی در آن استفاده شده است. این لایه ها در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی داشته و وزن سرنشینان را نیز به سادگی تحمل می کند. تحمل وزن این قایق برای سه کودک به صورت همزمان برابر با 170 کیلوگرم بوده و مناسب استفاده در آبهای کم عمق و استخر می باشد. 

روش نصب

برای راه اندازی این قایق بادی در ابتدا لازم است در سطحی خشک و عاری از هر گونه شئ تیز قایق را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل هن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن محفظه های باد مختلف آن است که با استفاده از تبدیل متوسط پمپ باد می توانید اقدام به انجام آن کنید. در اولین قدم محفظه باد داخلی آن را باد کنید، در ادامه نیز محفظه باد خارجی آن را باد کنید. در انتها نوبت به کف قایق و در کنار آن نیز نوبت به کوسن های بادی آن می رسد. برای باد کردن دو مورد آخر نیاز است از تبدیل کوچک پمپ باد برقی یا دستی استفاده کنید. در محموع باد کردن قایق به زمانی در حدود 10 دقیقه نیاز دارد که به سادگی نیز قایق انجام است. به علاوه در نظر داشته باشید پیش از به آب انداختن قایق از سوراخ نبودن بدنه آن اطمینان حاصل کنید. در صورت سوراخ بودن یا هر ونه مشکل می توانید آن را با استفاده از بسته تعمیرات و یا ارجاع دادن قایق با شرکت اینتکس تعمیر کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...