قایق بادی سه نفره پشتی دار Ancheer

Ancheer 89901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره پشتی دار Ancheer یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در دریاچه ها و رودخانه ها بوده و می توان از آنها در قسمت کم عمق دریا نیز استفاده نمود. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل دو لایه بوده که از کف بادی برای ایجاد نشیمنگاه راحت بهره مند است. بدنه ای که دارای مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای آب داشته و در برابر نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از ویژگی های خوب این قایق بادی طراحی بسیار خوب آن برای استفاده 4 نفر بوده و از یک تیکه گاه بادی سرخود نیز در قسمت انتهایی بهره مند می باشد. همچنین 4 اهرم مخصوص قرار گیری پارو روی بدنه تعبیه شده و یک طناب نجات نیز برای این قایق در نظر گرفته شده است. همراه این کالا دو جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد برقی دوکاره قرار داده شده که قابلیت کار به فندکی ماشین را نیز خواهد داشت.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 259 سانتی متر
 عرض 213 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC وینیل دو لایه
 جنس بخش کناری PVC وینیل دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی دو کاره
 پارو
سایر ویژگی ها دارای 4 اهرم مخصوص پارو
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 دارای کف بادی
دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی سه نفره پشتی دار Ancheer

قایق بادی سه نفره پشتی دار Ancheer محصولی منحصر به فرد با طراحی بسیار شیک و جذاب می باشد که مهم ترین تفاوت ان با سایر مدل ها همین طراحی خاصش می باشد. این محصول همان طور که گفته شد ساخت شرکت Ancheer بوده که در بازار جزو پر فروش ترین محصولات می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کامل تری از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر طراحی این محصول جزو زیبا ترین مدل های موجود در بازار می باشد. ارگونومی ساخت این قایق مستطیلی شکل بوده که جلو ترین ناحیه این محصول دارای برامدگی و سطح بادی بزرگ تری نسبت به دیگر نواحی این محصول می باشد. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این قایق بپردازیم باید در ابتدا گفت که انتهای این محصول تکیه گاهی تعبیه شده است که دارای سطح شیار دار بوده و شخصی که در انتهای این قایق می نشیند می تواند با تکیه دادن به ان به راحتی به استراحت و تفریح خود بپردازید. این سطح به گونه ای طراحی شده است که از تعریق شما جلوگیری کرده و بسیار نرم و لطیف می باشد. رنگ این تکیه گاه و نواحی داخلی این محصول همگی خاکستری است. بر روی رویه خارجی و بدنه این قایق بادی دو خط تو پر از انتها تا ابتدای این قایق رسم شده است که به صورت مورب بوده و این محصول را چشم نواز تر کرده است. این دو خط در رنگ های سبز یشمی و زرد می باشند. هم چنین در وسط خط زرد رنگ این محصول چندین خط با سایز های کوچک تر و با فواصل یک اندازه رسم شده اند که فاصله بین دو اهرم پارو را مشخص کرده اند. البته یک خط سفید بسیار نازک نیز میان این دو خط به چشم می خورد. در جلوی این محصول دستگیره ای مشکی رنگ تعبیه شده است که نگهدارنده طناب نجات این محصول بوده و هم چنین برای جا به جایی این قایق نیز می توانید از ان استفاده کنید. در دو طرف این قایق نیز چهار عدد اهرم نگه دارنده پارو قرار دارد که بهراحتی می توانید پارو را در ان قرار داده و قایق را به حرکت بیندازید. رنگ تمامی این دستگیره ها و اهرم ها نیز مشکی می باشد. در رابطه با رنگ نواحی بیرونی و کف این محصول هم باید گفت که به صورت یکدست خاکستری و مانند نواحی داخلی این قایق است. چهار عدد پارو هم در کنار این محصول دیده می شود که دسته های این پارو ها ابی رنگ بوده و ناحیه اصلی ان زرد می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول بی نظیر را شاهد باشیم.

جنس بدنه

جنس رویه این محصول ساخته شده از PVC وینیل دو لایه می باشد. هم چنین بخش های کناری این قایق نیز مانند رویه این کالا دارای جنس PVC وینیل دو لایه هستند. علاوه بر این ها کف این قایق هم ساخته شده از جنس PVC دو لایه بادی می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد و باعث شده تا تحمل وزن این کالا افزایش یابد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول هم باید گفت که طول ان 259 سانتی متر و عرضش 213 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این کالا نیز 56 سانتی متر است. این قایق مناسب برای استفاده سه نفر بوده و می تواند تا 220 کیلو گرم وزن را تحمل کند که تا حدود زیادی مناسب برای افراد سنگین وزن هم می باشد. هم چنین وزن بسته بندی این محصول هم 8.6 کیلو گرم است که حمل و نقل را بسیار اسان کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری بسیار اسان می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا باید گفت که این محصول دارای دفترچه راهنما است که می توانید راهنما نصب را از داخل ان به سادگی مشاهده کنید. اما در حالت کلی باید گفت که تنها کافی است این قایق را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ برقی دو کاره که درون بسته بندی این قایق تعبیه شده است و از طریق محفظه های باد موجود بر روی این قایق اقدام به باد کردن ان کنید. به این نکته توجه کنید که این قایق را بیش از اندازه باد نکنید چون احتمال اسیب دیدگی بالا رفته و از تحمل وزن این کالا هم می کاهد. هم چنین رعایت دو نکته بسیار مهم است تا بتوانید از این محصول سالیان سال استفاده کنید. در وهله اول باید توجه کنید که اشیا نوک تیز را از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند و باعث سوراخ شدن ان نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری کنید تا افت کیفیت پیدا نکند. البته گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در مواقع اسیب دیدگی می توانید از ان استفاده کرده و ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره پشتی دار Ancheer محصولی فوق العاده مقاوم و زیبا بوده که جزوپر فروش ترین محصولات موجود در بازار می باشد. این قایق دارای طناب نجات و کف بادی نیز می باشد که نرمی و لطافت بی نظیری دارد. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...