قایق بادی سه نفره ماهیگیری 2018 بست وی

bestway 92101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره ماهیگیری 2018 بست وی دومین سایز تولید شده از قایق های بادی تفریحی جدید شرکت بست وی با کیفیت ساخت بالا به همراه قیمتی مقرون به صرفه که برای انواع تفریحات آبی در دریاچه ها و آب های آزاد تولید و عرضه شده است. محصولی با طراحی بدنه متفاوت که قابل استفاده برای سنین مختلف بوده و دارای امکاناتی همچون اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو می باشد. این قایق بادی ساخته شده از جنس PVC برزنتی با ساختار بدنه دو لایه بوده که از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بهره مند می باشد. بدنه ای که در برابر شرایط جوی مختلف ، فشار و دمای آب مقاوم بوده و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. برای راه اندازی این قایق بادی می بایست از طریق پمپ های باد مخصوص محصولات بادی این محصول را باد کرد. این قایق از سه دریچه باد Dual Lock بهره برده که امکان باد زدن به آنها به وسیله تمامی پمپ های باد تولید شده محصولات بادی فراهم خواهد بود. از امکانات همراه این قایق نیز می توان به داشتن دو نشیمنگاه بادی مجزا ، یک جفت پاروی آلومینیومی ، کیسه حمل اشیا و طناب نجات اشاره نمود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 348 سانتی متر
 عرض 141 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه حمل اشیا
 دارای دستگیره حمل
 دارای دو نشیمنگاه بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی سه نفره ماهیگیری 2018 بست وی یکی از مناسب ترین قایق های تفریحی برای استفاده در آب های آزاد ، آرام و خروشان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار است . در ادامه ان مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این قایق بادی بپردازیم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی سه نفره ماهیگیری 2018 بست وی همراه باشید تا شما را با این محصول پرطرفدار بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

راحی این قایق بادی به گونه ای می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده ی سرنشینان خود فراهم می آورد و می توانید از آن در آب های آرام و خروشان نیز استفاده کرده و آخر هفته ای زیبا و دلنشین را برای خود و خانواده خود فراهم آورید . این قایق بادی در رنگبندی و طرح های زیبا و جذاب روانه بازار شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین طرح ها را فراهم آورده ایم تا بتوانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین درون این محصول دو عدد نشیمنگاه مجزا نیز تعبیه شده است که می توانید در شرایط مورد نظر از آن ها استفاده نمایید . به همراه این قایق بادی یک جفت پاروی آلومینیومی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و می توانید در شرایط مورد نیاز از آن ها استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . اندازه ی این قایق بادی به مشخصات (  طول : 348 سانتی متر ، عرض : 141 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با دیگر قایق های بادی از ساز قابل قبول و خوبی برخوردار است . همچنین وزن یکی از مهمترین ویژگی ها در خرید قایق های بادی می باشد که در هنگام خریدباید توجه ویژه ای به آن داشت ، وزن این محصول به همراه اقلام همراه و  بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 16.9 کیلو گرم می رسد که در دسته بندی قایق بادی وزنی معقول به شمار می آید و می توانید از آن در سفرهای خود بدون دغدغه استفاده نمایید . همچنین این قایق بادی دارای ویژگی تحمل وزن تا 260 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

راه اندازی و نگهداری :

راه ااندازی این قایق بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط انواع پمپ های باد برقی نیز امکان پذیر است و برای این کار کافیست از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی محصول باد را به درون آن هدایت کرده تا شکل کلی را به خود بگیرد . همچنین باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت در حفظ تعاذل قایق در شرایط جوی مختلف به مشکل بر می خورید .

جمع بندی :

این قایق بادی یکی از محبوب  ترین و پرهوادار ترین قایق های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که از کیفیت ساخت بالا و قابلیت تحمل وزن ایده آلی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر  این محصول به طور کلی راحت می کند . جنس بدنه این قایق بادی از پی  وی سی برزنتی می باشد که یکی از مقاوم ترین ترکیب های استفاده شده در تولید قایق های بادی به حساب می آید . قایق بادی بست وی با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...