قایق بادی سه نفره سایبان دار

GL B01J461HWU

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره سایبان دار یکی از جدید ترین و بهترین قایق های بادی قایق استفاده برای سه نفر به صورت همزمان می باشد که از بدنه پلی استری ساخته شده است. بدنه این محصول از چند محفظه باد جداگانه بهره می برد که باعث می شود در صورت صدمه دیدن هر کدام از محفظه های باد بدنه آن سایر محفظه های باد وزن سرنشینان را تحمل می کند. کف قایق نیز از لایه های بسیار ضخیم فایبرگلاسی ساخته شده است که تحمل وزن 320 کیلوگرمی را به ارمغان می آورد. بخش نشیمنگاه نیز دو قسمت مستحکم داشته که راحتی خوبی را برای سرنشینان به همراه دارد. 

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 320 کیلو گرم
 طول 265 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره سایبان دار

قایق بادی سه نفره سایبان دار یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب با جنس پلی استر مقاوم بوده که توانایی قرارگیری موتور تا حداکثر ۴ اسب بخار را دارد. این محصول قادر به تحمل وزن تا ۳۲۰ کیلو گرم می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید عنوان کرد که یکی از زیبا ترین و پر امکانات ترین قایق های بادی تولید شده و موجود در بازار می باشد. شکل ظاهری و ارگونومی ساخت این قایق مانند اکثر قایق های موجود در بازار است. در هر دو طرف این محصول یک پارو وجود دارد که دسته ان سفید رنگ بوده و لبه اصلی مشکی می باشد. دو ناحیه مشکی رنگ کوچک مانند قلاب هم به عنوان محفظه این پارو تعبیه شده است که درون ان قرار می گیرد. در هر دو طرف این محصول و در مرکزیت این قایق دو عدد دستگیره مشکی رنگ تعبیه شده که مصرف کننده بتواند با در دست گرفتن ان ها امنیت خود را بیشتر کند. در هر چهار طرف این محصول نقاطی وجود دارد که بر روی ان ها پایه هایی از جنس پلی استر قرار گرفته و بر روی این پایه ها و دقیقا بالای این قایق سایه بانی وجود دارد که باعث شده از تابش مستقیم نور خورشید در امان بوده و اذیت نشوید. در داخل قایق هم دو عدد سکو وجود دارد که هم می توانید بر روی ان بنشینید و هم پشت ان قرار گرفته و پاهای خود را از زیر ان رد کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید. از نظر رنگ بندی این محصول هم باید گفت که تمام پایه های این محصول مشکی رنگ هستند. هم چنین سایه بان تعبیه شده و سکوهای داخل قایق خاکستری می باشند. دو قسمت در ابتدا و انتهای این محصول سرمه ای رنگ است و بقیه نواحی رویه ان به رنگ خاکستری است.  بر روی لایه بیرونی این محصول و دور تا دور این قایق هم دو خط مشکی طراحی شده که زیبایی این محصول را بیشتر کرده است. هم چنین این محصول دارای لایه فایبر گلاس مواج مجزا بوده و همراه با خود کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک و طناب نجات هم دارد که همه این ها از مزیت های این محصول بی نظیر است.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین مواردی است که در یک محصول بادی باید به ان توجه شود. در واقع مهم ترین سوالی که یک مصرف کننده و خریدار در هنگام خرید از فروشنده سوال می کند جنس بدنه یک محصول است. در رابطه با این محصول باید گفت که جنس رویه این قایق از نوع پلی استر می باشد که مقاومت فوق العاده ای دارد. بخش های کناری این محصول نیز مانند رویه از نوع پلی استر هستند. مهم ترین بخش این محصول کف ان است که تحمل وزن را بالا می برد و مقاوم ترین قسمت این قایق می باشد که جنس کف این کالا از نوع فایبر گلاس است.

ابعاد و وزن

در رابطه با این محصول باید گفت که یکی از استاندارد ترین قایق های تولید شده در بازار از نظر ابعاد و وزن می باشد. طول این محصول 230 سانتی متر و عرض ان 120 سانتی متر است. البته لازم به ذکر است که این ابعاد کلی این قایق بوده و ابعاد داخلی ان فرق می کند. ابعاد داخلی این محصول به این صورت است که طول ان 168 سانتی متر و عرضش 58 سانتی متر می باشد که یک ابعاد خوب و معقول است و هر فردی می تواند از ان استفاده کند. ارتفاع کلی این محصول هم 35 سانتی متر است. اما یکی از خصوصیات مهم این محصول قدرت بالای تحمل وزن ان است. این قایق قادر است تا 320 کیلو گرم وزن را تحمل کند. این تحمل وزن باعث شده تا افراد سنگین وزن هم بتوانند به راحتی از ان استفاده کرده و به تفریح با ان بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول تنها کافی است تا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس با استفاده با پمپ باد پدالی که بر روی این محصول و در بسته بندی ان موجود است به راحتی اقدام به باد کردن ان از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر  روی این محصول کنید. به راحتی و در عرض چند دقیقه این محصول به صورت کامل باد خواهد شد و پس از باد کردن حتما باید دریچه ها را بست تا باد از ان ها خارج نشود. البته در کنار این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید راهنمایی ها و اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. در رابطه با مراقبت از این محصول هم باید گفت که از پریدن بر روی این محصول و جامپینگ های متعدد بر روی ان پرهیز کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را از ان دور کنید تا اسیب نبیند. در هنگام باد کردن این محصول هم نباید بیش از اندازه ان را باد کنید تا قایق سفت شود چون از تحمل وزن این محصول می کاهد.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره سایبان دار یک محصول زیبا با طراحی خاص بوده که در کنار ان طناب نجات و اهرم پارو وجود دارد و داخل ان نیز کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک قرار گرفته است. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل به راحتی می توان ان را رفع کرد. پیشنهاد می کنیم این محصول فوق العاده را از دست نداده و هم اکنون اقدام به خرید ان از طریق سایت نمایندگی اینتکس کنید و از کیفیت بالای این محصول اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...