قایق بادی سه نفره ساده بست وی با پمپ و پارو

bestway 61064e

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره ساده بست وی مدل 2018 همراه با پمپ باد و پارو یکی از مناسب ترین قایق های بادی برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت می تواند گزینه مناسبی باشد. این محصول بدنه ای با کیفیت و سبک ساخته شده از جنس PVC داشته که دارای ضخامت 0.42 میلیمتری دارد. این نوع جنس بدنه دارای مقاومت مناسبی در برابر فشار و دمای آب بوده و می توان در آب های آزاد و آرام نیز استفاده نمود. محصولی که دارای دو جفت اهرم نگهدارنده پارو بوده و یک طناب نجات و دستگیره مخصوص حمل نیز روی بدنه خود دارد. طراحی قسمت کف به شکل مواج و بادی می باشد تا محلی راحت برای نشستن مصرف کنندگان ایجاد کند. این محصول به عنوان یکی از رایج ترین قایق های بادی تفریحی در بازار محصولات بادی توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 228 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.4 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره ساده بست وی با پمپ و پارو و جنس بدنه پی وی سی طرح چرمی که دارد خود را به یکی از کامل ترین قایق های بادی برند بست وی تبدیل کرده است . این قایق بادی مناسب برای استفاده غیر حرفه ای می باشد و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قایق بادی متناسب با نیازهایتان راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی سه نفره ساده بست وی با پمپ و پارو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در طراحی این قایق بادی از کف بادشونده استفاده شده است که تعادل قایق را به خوبی بر روی آب حفظ می کند . در طرفین این محصول از دستگیره های حمل قایق استفاده شده است که جا به جایی آن را به راحتی امکان پذیر می کند . لازم به ذکر است که به همراه این قایق بادی یک عدد پمپ باد پدالی وجود دارد که توسط  آن و به راحتی در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . همچنین محفظه هایی در بخش های کناری این قایق بادی برای نگهداری پارو ها تعبیه شده است . به همراه این قایق بادی دو عدد پارو نیز ارسال می شود که شما را از خرید لوازم جانبی قایق راحت می کند . شایان ذکر است که این قایق بادی مناسب برای استفاده در دریا و یا آب های آرام می باشد و برای اطمینان بیشتر تا حد امکان از استفاده این قایق در آب های خروشان خودداری نمایید . 

جنس بدنه :

جنس پلاستیک استفاده شده در ساخت قایق های بادی اغلب از پی وی سی چرم و یا پی وی سی برزنتی می باشد که این قایق بادی نیز از این قاعده پیروی می کند و در بخش های بدنه آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . پی وی سی دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه است اما در برابر اشیاء تیز کاملا بی دفاع می باشد ، پس تا حد ممکن اشیاء تیز را از این محصول به دور نگه دارید . در بخش کف این محصول برای استحکام بیشتر از پی وی سی دولایه و باد شونده استفاده شده است که خیال شما را به صور کلی از این بابت راحت می کند . همچنین کف این قایق بادی به صورت شیار دار ساخته شده است که از سر خوردن در هنگام قایق رانی جلوگیری می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد این قایق بادی زیبای بست وی به مشخصات ( طول : 228 سانتی متر ، عرض : 121 سانتی متر و ارتفاع : 36 سانتی متر ) می باشد که از نظر ظرفیت فضای ایده آل و استانداردی را برای اسکان 2 الی 3 نفر فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن این محصول توسط کمپانی سازنده آن 170 کیلو گرم ذکر شده است که نشان از کیفیت ساخت متوسط این قایق بادی دارد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 5.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و زمانی که خالی از باد می باشد با توجه به بسته بندی که درون آن وجود دارد به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این قایق بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی باد شونده مواج استفاده شده است و علاوه بر راحتی بیشتر ، از سر خوردن بدن در آب نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این قایق بادی در سال گذشته و توسط کمپانی محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی و قایق رانی تفریحی باز کند . وزن این محصول 5.4 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن 170 کیلو گرم می باشد که از استاندارد های جهانی پیروی می کند . قایق بادی سه نفره ساده بست وی با پمپ و پارو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی ایران اینتکس وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...