قایق بادی سه نفره ساده بست وی

bestway 61064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره ساده بست وی از سری قایق های بادی تفریحی و مقرون به صرفه این شرکت بوده که برای انواع آب های آرام رودخانه ها و دریاچه ها طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی بوده و از مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف و فشار آب برخوردار است. این کالا دارای کف بادی بوده که به صورت مواج طراحی شده است. قسمتی که می تواند به عنوان نشیمنگاه خوبی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود. اما این قایق بادی در قسمت لبه خود از اهرم نگهدارنده پارو و همچنین طناب نجات بهره مند بوده و به دلیل داشتن ارگونومی ساخت استاندارد از تعادل بالایی بر روی آب برخوردار خواهد بود. اگر به دنبال یک قایق بادی با قیمت مناسب و مطمئن هستید، این قایق می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 228 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره بست وی

شرکت بست وی را می توان یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی معرفی نمود . محصولات این شرکت دارای کیفیت های بالا بوده و مناسب برای استفاده در همه ی شرایط آب و هوایی می باشد . قایق بادی سه نفره بست وی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بادی به گونه ای می باشد که بر روی آب تعادل آن هرگز به هم نخواهد خورد و در برخورد با موج های دریا مشکلی برای قایق پیش نخواهد آمد . رنگ های زرد و طوسی استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی قایق کمک بسزایی نموده است و باعث می شود تا در هنگام استفاده بر روی آب به طور کامل نمایان باشید و خطری شما را تهدید نکند . بر روی بدنه این محصول دو محل مخصوص برای قرار دادن پارو تعبیه شده است که می توانید پارو را در محل مخصوص قرار داده و به کمک آن قایق را حرکت دهید . همچنین در اطراف بدنه این محصول طناب نجات قرار دارد که در موتقع اضطراری می توانید از آن استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی این قایق بادی سه نفره بست وی پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی قابلیت انعطاف پذیری بالای آن در برابر ضربه و می باشد که می توانید از آن با خیال آسوده استفاده کنید . بخش رویه ی این محصول از پی وی سی چندلایه ، بخش کناری آن از پی وی سی برزنتی و کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا توانایی تحمل وزن بالا را داشته باشد . پارو های آلومینیومی این قایق نیز کاملا مستحکم می باشند و می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید . همچنین این قایق بادی از چند محفظه ی جداگانه باد می شود و این ویژگی کمک می کند تا در صورت بروز مشکل برای یکی از محفظه ها و خالی شدن باد آن ، قایق شما بر روی آب شناور بماند . 

ابعاد و تحمل وزن

این قایق بادی دارای 228 سانتی متر طول ، 121 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه مناسبی برای یک قایق بادی سه نفره می باشد و حتی با مدیریت فضا افراد بیشتری نیز می توانند از این قایق استفاده کنند . البته باید به تخمل وزن 170 کیلوگرمی این قایق نیز اشاره کرد که در صورت وارد کردن فشار بیشتر از این وزن ، ممکن است به بدنه قایق آسیب وارد شود . البته در تست های انجام شده توسط متخصصان ما این مقدار وزن را به راحتی تحمل کرد و مشکلی برای قایق پیش نیامد . با رعایت نکات ایمنی مشکلی برای قایق و همچنین خود شما پیش نخواهد آمد .

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و باید پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف و بدون وجود اشیاء نوک تیز و سنگ ریزه قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن قایق از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . مراقبت از قایق بادی نیز کار دشواری نبوده و باید از برخورد اشیاء نوک تیز با قایق جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن محصول نیز می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

قایق بادی 3 نفره بست وی محصولی با کیفیت از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و همچنین با مقاومت بالا می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار آب و همچنین نور خورشید دارد . طناب نجات ، پارو ، پمپ باد و برچسب تعمیرات همراه این محصول از ویژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...