قایق بادی سه نفره ساده با نشیمنگاه

bestway 61065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره ساده با نشیمنگاه یکی دیگر از مدل قایق های بادی با طراحی و بدنه ساده بوده که با کمی تفاوت نسبت به قایق بادی ساده سه نفره بدون نشیمنگاه تولید شده است. محصولی که همانند مدل های شبیه خود ساخته شده از PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. بدنه ای که با کیفیت که می توان با خیالی آسوده از آن در انواع آب های آرام استفاده نمود. اما تفاوت این قایق با مدل سه نفره دیگر خود در ابعاد و نشیمنگاه می باشد. ابعاد این کالا کمی بزرگتر بوده و از دو نشیمنگاه بادی با دریچه باد مجزا بهره مند است. در قسمت لبه این قایق اهرم نگهدارنده پارو و طناب نجات تعبیه شده است. قسمت فوقانی و انتهایی آن نیز از دو دستگیره مخصوص حمل قایق برخوردار هستند. این قایق بادی یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قایق های بادی برای تفریحات ساده بر روی آب می باشد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 225 کیلو گرم
 طول 255 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره ساده با نشیمنگاه از سری قایق های بادی با کیفیت و مقرون به صرفه تولیدی توسط برند محبوب بست وی می باشد که از مدل دیگر خود که قایق بادی بدون نشیمنگاه می باشد کمی بزرگتر است و فضای بیشتری را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که بهترین حالت را برای نشستن 3 نفر در خود فراهم می آورد و دارای نشیمنگاهی نرم و منعطف می باشد که به هنگام استفاده طولانی مدت از این محصول احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست نمی دهد و می توانید روزی لذت بخش را برای خود و خانواده خود بر روی آب به ارمغان بیاورید . در اطراف این قایق بادی تناب نجات نیز تعبیه شده است که در شرایط مختلف می توانید از آن استفاده کنید و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید ، همچنین در دو طرف این محصول نیز جای پارو قرار داده شده است که می توانید از آن برای نگهداری پارو نیز استفاده کنید . در بخش انتهایی و جلویی این قایق بادی نیز برای شما عزیزان دستگیره های حمل قایق نیز تعبیه شده است که حمل و نقل آن را بیش از پیش راحت کرده است و از همین رو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما به حساب بیاید .

جنس بدنه :

جنس بدنه قایق بادی بست وی از پی وی سی چند لایه با روکش برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند و می توانید در آب های خروشان و یا آرام از آن نیز استفاده کنید . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت قایق و محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در بابر فشار و ضربه می باشد و علاوه بر کیفیت بالای دارای وزنی سبک هست که تمامی این ویژگی ها در کنار یکدیگر این جنس را به محبوب ترین جنس استفاده شده در تولید محصولات بادی کرده است . همچنین مقاومت این محصول در برابر گرما و سرما نیز بالا می باشد و در تست های انجام شده بر رویش کیفیت بالایی را از خود نشان داده است از همین رو می توانید از آن در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کنید . فروشگاه اینتکس پیشرو در عرضه این محصول به بازار های ایران می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر اقدام به خرید قایق بادی سه نفره ساده با نشیمنگاه نمایید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی به مشخصات ( طول : 255 سانتی متر ، عرض : 127 سانتی متر و ارتفاع : 36 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده فراهم می آورد و بدون کمبود فضا می توانید از آن استفاده کنید . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید قایق های بادی باید مورد توجه قرار بگیرید قابلیت تحمل وزن آن می باشد که از نکات کلیدی به حساب می آید . قایق بادی بست وی قابلیت تحمل وزن تا 225 کیلو گرم را دارد که در دسته بندی قایق های بادی از کیفیت بالایی برخوردار است و نشان از کیفیت بالای آن دارد . اما یکی دیگر از ویژگی های مهم نیز وزن محصول می باشد که این قایق بادی با وزن 5.5 کیلو گرم از برترین قایق های بادی با قابلیت حمل آسان می باشد که از همین جهت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ باد دستی و برقی نیز امکان پذیر است و برای باد کردن نشیمنگاه آن دریچه های مجزایی در نظر گرفته شده است . برای راه اندازی کافیست بخش خروجی باد پمپ را متصل به محفظه باد محصول کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید توجه داشته باشید که محصول به اندازه استاندارد باد شده و از زیاد یا کم باد شدن قایق بادی خودداری نمایید زیرا کارایی این قایق را کاهش میدهد . همچنین از برخورد اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید زیرا در صورت برخورد شدید دچار مشکل می شوند اما مقاومت این محصول به حدی بالا می باشد که تقریبا خیال شما را از بخش های آسیب پذیری محصولات بادی راحت می کند .

جمع بندی  :

قایق بادی سه نفره ساده با نشیمنگاه محصول برند بست وی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت از محبوبیت بسیار بالایی در همان ابتدای ورود به بازار برخوردار شده است . جنس این قایق بادی از پی وی سی چند لایه با روکش برزنتی می باشد که درصد آسیب پذیری آن را به شدت پایین آورده است . قایق بادی سه نفره ساده با نشیمنگاه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...