قایق بادی سه نفره تفریحی جیلانگ

jilong CB3000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره تفریحی جیلونگ یکی از بهترین و شیک ترین قایق های بادی مخصوص تمام سنین از جمله بزرگسالان بوده که برای آب های آرام استفاده می شود. این کالا در واقع ساخته شده از جنس PVC ضخیم با روکش برزنتی و طرح چرم بوده که به دلیل داشتن مقاومت بالا در شرایط جوی مختلف و در آب های پر فشار با دمای متفاوت نیز قابل استفاده خواهد بود. این قایق دارای نشیمنگاهی مواج و بادی بوده که می تواند محلی بسیار راحت برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این دو نشیمنگاه بادی مجزا نیز در کنار این محصول قرار داده شده که می تواند به صورت جدا گانه باد شده و استفاده شود. بر روی لبه دیواره این محصول اهرم های مخصوص نگهداری پارو قرار داده شده و برای این قایق یک طناب نجات در قسمت کناری آن قرار داده شده است. علاوه بر این برای حمل راحت قایق از دو دستگیره پلاستیکی در قسمت های انتهایی و ابتدایی آن تعبیه شده است. از این قایق جیلونگ بیشتر می توان برای تفریحات آبی و ماهیگیری استفاده کرد.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 265 کیلو گرم
 طول 252 سانتی متر
 عرض 125 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی سه نفره تفریحی جیلانگ

قایق بادی جیلانگ در مدل سه نفره یکی از مناسب ترین گزینه های استفاده در آب های مختلف و آرام بوده که به منظور تفریحات آبی و ماهیگیری استفاده می شود. قایقی که دارای طراحی و جنس بدنه خوب بوده و نسبت به قیمت خود می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. قایق های بادی در انواع مختلفی با توجه به جنس و طراحی بدنه تولید می شوند که هر کدام از قابلیت های خاص خود بهره مند هستند و برای کار های مختلف استفاده می شوند. قایق هایی مانند قایق سه نفره جیلانگ نیز از کاربرد های خود مانند تفریحات و سرگرمی های درون آب برخوردار بوده و نمی توان آن را برای کار های سنگین تر به کار برد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این محصول همانند دیگر قایق های بادی بوده که از فرم بیضی شکل بهره مند است. این بدنه با حالت گرد خود می تواند تعادل خوبی را بر روی آب ایجاد کند. قسمت جلوی قایق پهنای بیشتری داشته تا استقامت لازم را برای آب بخصوص در زمان سنگین شدن داشته باشد. قسمت های دیگر قایق هم در یک اندازه ساخته شده است. اما کف این محصول به شکل بادی و مواج بوده که هنگام نشستن بر روی آن مشکلی نداشته باشید. علاوه بر این دو کوسن یا نشیمنگاه بادی مجزا نیز در کنار این قایق قرار داده شده تا باد باد کردن آنها جای نرم تر و راحت تری برای نشستن داشته باشید. اما در قسمت لبه این قایق 4 اهرم مخصوص قرار دادن پارو تعبیه شده و یک طناب نجات نیز بر روی بدنه قرار داده شده است. گفتنی است که دو پاروی پلاستیکی با قابلیت رگلاج (تغییر سایز دسته) قرار داده شده تا توسط آن این محصول را به حرکت در آورید. برای حمل آسوده این قایق بادی دو دستگیره پلاستیکی سرخود در قسمت های جلو و عقب آن قرار داده شده است.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این کالا برابر (طول: 252 سانتی متر ، عرض: 125 سانتی متر ، ارتفاع: 40 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن تا لبه بدنه می باشد. البته ابعاد قسمت داخل قایق (نشیمنگاه) کمی از ابعاد کلی کمتر بوده ولی با این حال می توان بدون اینکه بر روی لبه های قایق بنشینید به راحتی سه نفر را در نشیمنگاه آن جای دهید. زمانی که این محصول را جمع می کنید ابعاد و حجم آن بسیار کمتر شده به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. اما تحمل وزن این کالا برابر 265 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول برای این قایق خواهد بود. البته در صورتی که به صورت استاندارد این محصول را باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه قایق بادی جیلانگ 3 نفره از نوع PVC ضخیم برزنتی بوده که از کیفیت لازم برای استفاده در آب های با دمای مختلف دارد. این بدنه به دلیل داشتن انعطاف خوب با راحتی جمع و باز شده و در صورت قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف هیچ آسیبی نخواهد دید. قسمت داخل قایق و نشیمنگاه آن از روکش طرح چرم استفاده شده تا هنگام نشستن در ان هیچگونه احساس ناراحتی نداشته باشید. تمامی اهرم های پلاستیکی تعبیه شده در آن نیز از نوع پلاستیک فشرده می باشد. از دیگر ویژگی های خوب این جنس بدنه قابلیت تعمیر تضمینی آن خواهد بود. تعمیرات اینگونه محصولات توسط بسته های تعمیر مخصوص شرکت اینتکس صورت می گیرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این قایق بادی کافیست ابتدا آن را در سطحی مطمئن و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه که شکل کامل را به خود گرفته و زیاد بدنه سفت نشود. زیرا در زمانی که باد زیاد به بدنه وارد کنید به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. اما برای خالی کردن باد این قایق هم می توانید به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. همانطور که اشاره کردیم جنس بدنه این محصول کیفیت لازم را برای استفاده در آب های آرام با هر دمایی را خواهد داشت اما در مواردی مانند برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین انجام حرکات پرش و جامپینگ روی آن می تواند به این محصول آسیب وارد بکند. به همین دلیل نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این قایق در مراقبت و نگهداری بهتر از آن بسیار موثر خواهد بود.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره جیلانگ یکی از مناسب ترین قایق های بادی تفریحی مخصوص آب های آرام بوده که علاوه بر داشتن حجم و وزن مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. قایقی که می توان از آن در انواع دریاچه ها و رودخانه های آرام استفاده کرده و برای تفریحاتی مانند ماهیگیری به کار برد. این قایق بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس قابل عرضه و فروش به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...