قایق بادی سه نفره بزرگ با پارو

bestway 61068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره ساده بست وی در نوع پارو دار یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قایق های بادی مخصوص تفریحات در آب آرام و کم عمق بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. محصولی با کف بادی و داشتن دو نشیمنگاه با دریچه باد مجزا می تواند یک نشیمنگاهی بسیار راحت برای نشستن مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. این قایق بادی نیز همانند سایر مدل های خود از اهرم مخصوص نگهدارنده پارو و طناب نجات بهره برده و دو دستگیره پلاستیکی در قسمت فوقانی و انتهایی خود برای حمل آسوده تر قایق بهره مند است. این قایق بادی به همراه خود یک جفت پارو پلاستیکی و پمپ باد پدالی برای راه اندازی دارد. این محصول می تواند با توجه به ویژگی ها و قیمت مناسب خود برای تفریحات آبی یک خانواده کم جمعیت مناسب باشد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 262 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 17.9 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

شرکت بست وی یک از بزرگترین تولید کننده های محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات جدید و با کیفیت ، به یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی تبدیل شود . در ادامه به بررسی یکی از قایق های این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی از محصولات این شرکت می باشد که طراحی همیشگی خود را حفظ نموده است و زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد . رویه این محصول ترکیبی از رنگ های آبی و زرد بوده و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در دو طرف این محصول محلی مخصوص برای قرار گیری پارو تعبیه شده است و می توانید به کمک آن قایق را به حرکت در بیاورید . همچنین در قسمت جلویی این محصول قسمتی تعبیه شده است که بر روی آن دستگیره مخصوصی قرار دارد که می توان به کمک آن قایق را جابجا نموده و به مکان دلخواه انتقال داد . در اطراف این قایق نیز طناب نجاتی تعبیه شده است که می توانید از آن در شرایط اضطراری استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این کار مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . رویه این محصول از پی وی سی چند لایه ، بحش کناری این محصول نیز از پی وی سی و بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه بادی تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . کف بادشو این محصول نیز به راحتی شما در هنگام استفاده از قایق کمک بسزایی خواهد کرد . پارو های همراه این محصول نیز آلومینیومی بوده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . 

ابعاد و تحمل وزن 

این قایق بادی بست وی دارای 262 سانتی متر طول ، 145 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر ارتفاع می باشد که به کمک این ابعاد مناسب می توانید به راحتی محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . از تمامی فضای این محصول نیز به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . همچنین از ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب این محصول نیز اشاره نمود که به کمک این وزن مناسب می توانید به راحتی این قایق را جابجا کرده و به مکان دلخواه آن را انتقال دهید . تحمل وزن 190 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون وجود نگرانی از این محصول استفاده کنید . همچنین بدنه مقاوم این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید از این محصول در آب های عمیق و مواج نیز استفاده کنید و نیاز به نگرانی وجود ندارد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته می بایست به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد محصول موجب آسیب رسیدن به الیاف داخلی آن وارد خواهد شد . مراقبت از این محصول نیز علاوه بر جلوگیری از باد زدن بیش از حد ، می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن نیز جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک به کمک برچسب تعمیرات همراه محصول ، آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

قایق بادی سه نفره بست وی یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم بوده و می توان از این محصول در آب های عمیق و مواج نیز استفاده کنید . رویه مقاوم ، بدنه مستحکم و کف دو لایه بادی از ویژگی های این محصول به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...