قایق بادی سه نفره با کف فایبرگلاس

GL B01J46UHCQ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره با کف فایبرگلاس محصول شرکت GL می باشد و از بدنه بسیار بزرگی که برای استفاده سه نفر به صورت همزمان مناسب است بدنه این محصول با استفاده از لایه های ضخیم پلی استری ساخته شده است که از پی وی سی و وینیل ضخیم تر می باشد. به علاوه برای افزایش ایمنی در بدنه از چند محفظه باد استفاده شده است که باعث افزایش ایمنی سرنشینان می شود. به علاوه بر روی کف این قایق یک لایه ضخیم فایبرگلاس تعبیه شده است تا در برابر فشار چند صد کیلویی سرنشینان مقاومت کافی را داشته باشد. از سایر مشخصه های این کالا می توان به حلقه های که برای تسهیل در پارو زدن قرار داده شده اند و پارو های آلومینیومی سبنک و مقاوم اشاره کرد که در مجموع منجر به تولید محصولی فوق العاده شده است.

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر 
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17 کیلوگرم
 دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای یک نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره با کف فایبرگلاس

قایق بادی سه نفره با کف فایبرگلاس محصولی متفاوت و خاص است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول ساخت شرکت GL بوده که تمام اصول حرفه ای در تولید و عرضه ان رعایت شده است. این محصول مناسب برای استفاده سه نفر به صورت هم زمان بوده و تحمل وزن و جنس با کیفیت و با دوامی دارد که جزو نقاط قوت این محصول به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول پرداخته و جزئیات کاملی از این کالا را برای شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول در وهله اول باید به ساختار کلی این قایق اشاره کرد. این محصول به گونه ای طراحی شده که جلوی ان به صورت نوک تیز و مثلثی شکل طراحی شده است. هم چنین بخش انتهایی این محصول هم به صورت ساده و مستطیلی شکل ساخته شده که لبه های ان گرد بوده و از سادگی خارج شده است. علاوه بر این ها این محصول دارای دو عدد نشیمنگاه می باشد. یکی از این نشیمنگاه ها به صورت فرو رفته و سطح شیار دار بوده که در انتهای این قایق به چشم می خورد و دیگری هم به صورت ساده در جلوی این محصول نمایان است. علاوه بر این ها کف این محصول هم دارای کف فایبرگلاس می باشد که شکیل بوده و بسیار مقاوم است. هم چنین در دو سمت این محصول دو عدد نگهدارنده پارو نیز به چشم می خورد که جزو مزایای این محصول به حساب می اید. هم چنین در دور تا دور این محصول نیز طناب نجات گنجانده شده است که فوق العاده با کیفیت می باشد. در خصوص رنگ بندی این محصول هم باید گفت که از دو رنگ اصلی سفید و سورمه ای ساخته شده که بسیار زیباست و رنگی عامه پسند است.

جنس بدنه

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم کف این قایق ساخته شده از جنس فایبرگلاس است که بسیار مقاوم بوده و از این حیث با سایر قایق های متفاوت می باشد. هم چنین رویه اصلی این محصول هم از نوع پلی استر بوده و بخش های کناری این کالا هم از همین نوع ساخته شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و بدنه این محصول دارد.

ابعاد و وزن

این محصول در طول 230 سانتی متر ، عرض 120 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 30 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. علاوه بر این ها این محصول در داخل بسته بندی 17  کیلو گرم وزن دارد و قادر است تا 210 کیلو گرم وزن را هم در داخل خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی بوده و از مزایای خوب این قایق به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این قایق باید از پمپ دستی موجود در داخل بسته بندی این قایق کمک گرفته و به وسیله ان اقدام به باد کردن کامل این قایق کنید.برای انجام این کار هم شما باید به سادگی در وهله اول این قایق را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن کامل این قایق کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. هم چنین بعد از باد کردن نیز باید یک سری نکات را رعایت کنید تا این قایق صحیح و سالم باقی بماند. در ابتدا باید از وسایل نوک تیز و هم چنین داغ و اتش زا دوری کنید تا این محصول دچار اسیب جدی نشود. هم چنین در هنگام باد کردن هم باید بیش از اندازه این محصول را باد نکنید تا از تحمل وزن ان کاسته شود.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره با کف فایبرگلاس یک قایق با تمام امکانات لازم برای یک تفریح ابی می باشدکه قیمت بسیار مناسبی داشته و از کیفیت بالایی هم بهره می برد. این محصول دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا بوده که یک عدد نشیمنگاه بادی را هم دارا می باشد. هم چنین داشتن طناب نجات هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول می باشد. این قایق بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...