قایق بادی دو نفره Solstice

Solstice 31600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Solstice محصولی جدید و بسیار با کیفیت می باشد که از طراحی ظاهری و کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار است. این کالا دارای دویه طرح چرم ضخیم می باشد که در برابر فشار و ضربه تا حد زیادی مقاومت می کند و قابل استفاده در دریا، دریاچه و آبهای عمیق است. برای افزایش ایمنی سرنشینان از سه محفظه باد جداگانه به کار گرفته شده تا در صورت صدمه دیدن قایق محفظه باد دیگر وزن افراد داخلی را تحمل کند. بر روی کف بادشو محصول دو عدد کوسن بادی قرار داده شده است راحتی استفاده از آن را افزایش می دهد. در دو طرف قایق 4 عدد حلقه برای تسهیل در پارو زدن قرار داده شده که از جنس پلاستیک نرم و منعطف است. 

نوعتفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 215 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC دو لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC دو لایه برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 18.8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره Solstice یکی دیگر از قایق هایی است که شرکت Solstice ان را با طراحی فوق العاده زیبا و ساختاری جذاب روانه بازار کرده است. این محصول همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید از رنگ بندی جذاب ، طراحی نوین و دیدنی و همین طور مزایای بی نظیری بهره مند می باشد که باعث شده تا یک قایق بادی فوق العاده کامل را شاهد باشیم. در همین خصوص هم می توانید در این مقاله جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده نموده و با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کنید....

طراحی و ارگونومی ساخت

عامل مهم و اساسی در انتخاب این قایق بادی بحث چگونگی شکل گیری و طراحی این قایق می باشد که قطعا با خصوصیات فوق العاده ای که دارا می باشد باعث شده تا بتوانید یک محصول کامل را خریداری کنید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این محصول ساختاری جذاب را داراست که از نظر اشکال هندسی می توان ان را به مستطیل با لبه های گرد نسبت داد. در قسمت جلویی و همین طور پشت این قایق نیز دو عدد دستگیره حمل و نقل قرار گرفته است که باعث جا به جایی راحت این قایق و حمل اسان ان شده است. هم چنین قرار گیری اهرم های مخصوص نگهداری پارو در هر دو سمت این قایق هم از دیگر مواردی است که سبب شده تا استفاده از این قایق ساده تر گردد. علاوه بر این ها باید به دارا بودن نشیمنگاه بادی در جلو و عقب این محصول هم اشاره کنیم که هر دوی این نشیمنگاه ها به صورت شیار دار بوده و کف این قایق هم با الگو برداری از این دو عامل از همین ساختار بهره مند می باشد. نکته مهم دیگر هم در خصوص طرح و نقش و هم چنین رنگ های استفاده شده در این قایق می باشد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه یک قایق بادی هم یکی دیگر از مواردی است که تاثیر مستقیم در خرید و انتخاب یک قایق بادی دارد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که رویه و تمام قسمت های بخش های کناری این قایق تولید شده از نوع PVC دو لایه برزنتی می باشد که سبب شده تا با خیال راحت و اطمینان خاطر بتوانید این محصول را خریداری کنید. هم چنین بخش کف این قایق بادی هم از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که نسبت به دیگر نقاط این قایق از ضخامت و همین طور تحمل وزن بالا تری برخوردار خواهد بود.

ابعاد و وزن

در ابتدای این مبحث نیز باید عنوان کرد که این قایق دارای بسته بندی با وزن 18.8 کیلو گرم می باشد که سبب شده تا بتوانید ان را به سادگی حمل کنید و نسبت به قایق های مشابه دیگر از وزن کمتری هم برخوردار می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای طول 215 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و همین طور ارتفاع 36 سانتی متر تولید و عرضه شده است که با دارا بودن تحمل وزن 190 کیلو گرمی خود باعث شده تا مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شیوه راه اندازی این محصول هم به این صورت است که شما می بایست به سادگی این قایق را از داخل بسته بندی خارج کنید. پس از ان می توانید با خیال راحت و با استفاده از پمپ دستی کوچک موجود در داخل بسته بندی این قایق به سادگی این محصول را باد کرده و از ان بهره مند شوید. این کار بسته به سرعت عمل شما می تواند از 5 الی 15 دقیقه زمان ببرد که اگر از یک پمپ باد برقی استفاده کنید قطعا در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. هم چنین در ارتباط با شیوه های مراقبتی از این قایق بادی هم باید عنوان کنیم که بهتر است از ضربه زدن به بخش های مختلف این قایق جلوگیری کنید. هم چنین سعی کنید تا از پریدن بر روی بخش های مختلف این محصول جلوگیری کرده و از سوراخ کردن این قایق نیز بپرهیزید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره Solstice یک قایق تمام عیار است که تمامی نیاز های شما در جهت دارا بودن یک محصول برای تفریح آبی و ماهیگیری را برطرف کرده و سبب شده تا با کیفیت بالایی که دارد یک پیشنهاد فوق العاده به شمار رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...