قایق بادی دو نفره RX 4000 بست وی

bestway 61104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره بزرگ RX 4000 نوع دیگری از قایق های تفریحی مدل RX بوده که از ابعاد بزرگتری بهره می برد. این قایق یکی از مناسب ترین قایق های بادی برای تفریحات بر روی آب های آرام مانند دریاچه ها و رودخانه ها می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی بوده و از مقاومت بالایی در برابر فشار آب بهره مند است. قسمت کف این کالا نیز به صورت مواج بادی بوده تا نشیمنگاهی مناسب و راحت را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. قسمت لبه این قایق اهرم های نگهدارنده مخصوص پارو قرار داده شده و از یک طناب نجات برخوردار است. علاوه بر این وجود یک پمپ باد دستی در کنار این کالا می تواند به راه اندازی این قایق کمک کند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15.2 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره RX 4000 بست وی

قایق بادی دو نفره RX 4000 بست وی از محصولات فوق العاده شکیل ، ساده و چشم نواز شرکت بست وی می باشد که به دلیل داشتن کیفیت خوب و همین طور قیمت مناسب از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است. این محصول رنگ خاکستری داشته و دارای مزایای فوق العاده ای هم می باشد که در ادامه قصد داریم در ارتباط با ان ها صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید راجب نوع طراحی این قایق این نکته را یاداور شد که ظاهر کلی این کالا به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است که ناحیه جلویی ان به صورت روبه جلو و لیه گرد بوده و قسمت های انتهایی ان هم در هر دو طرف به صورت گرد طراحی شده اند. در هر سمت از این محصول قلاب هایی قرار گرفته است که با رنگ مشکی به صورت واضح مشخص اند و از داخل ان ها یک عدد طناب نجات نیز عبور کرده است که در صورت بروز حوادث احتمالی می توانید از ان کمک بگیرید. در دو سمت این قایق نیز دو عدد اهرم نگهدارنده پارو نیز با رنگ مشکی قرار گرفته است که به شما در نگهداری پارو ها و هدایت قایق کمک می کند. در کنار این موارد باید به رنگ اصلی این محصول نیز اشاره کرد که ساخته شده از رنگ اصلی خاکستری است. هم چنین بر روی بدنه این محصول خطوط و نقوشی با رنگ های سفید و زرد نیز دیده می شود که به زیبایی این محصول کمک بیشتری کرده است. علاوه بر این ها بر روی بدنه این محصول نام مدل این کالا با رنگ سفید هم حک شده است. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره نمود کف این قایق است که به صورت شیاردار و به صورت یکدست خاکستری طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که کف این قایق به صورت بادی و دو لایه و از نوع PVC ساخته شده است که فوق العاده نرم و لطیف بوده و در عین حال مقاومت بی نظیری هم دارد. در وهله دوم باید به رویه این محصول اشاره کرد که ساخته شده از نوع PVC برزنتی بوده که بسیار مقاوم می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی از نوع PVC برزنتی ساخته شده اند. تمام این موارد طبق استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید گفت که طول این قایق 234 سانتی متر و عرض ان نیز 135 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این کالا هم 36 سانتی متر می باشد. در رابطه با وزن این محصول نیز باید عنوان کرد که کل بسته بندی این کالا جمعا 15.2  کیلو گرم وزن دارد که خیلی سبک و معقول است. هم چنین این قایق می تواند تا 190 کیلو گرم وزن را در داخل خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول تنها کافی است چند دقیقه وقت بگذارید تا به سادگی بتوانید از ان استفاده کنید. در همین ارتباط باید گفت که در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی کوچک که در داخل بسته بندی این کالا قرار دارد و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در عرض کمتر از چند دقیقه صورت گرفته و سپس می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین در ارتباط با مراقبت از این محصول باید عنوان کرد که نباید بر روی بخش های مختلف این محصول بپرید و در واقع از جامپینگ بر روی این محصول بپرهیزید. هم چنین از ضربه زدن و همین طور فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جدا خودداری کنید چون این کار باعث وارد شدن اسیب جدی به این محصول می شود. البته گفتنی است که در کنار این قایق یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان هم استفاده کرده و به راحتی مشکل را رفع کنید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره RX 4000 بست وی یک محصول فوق العاده جذاب و با کیفیت می باشد که دارای کف بادی ، طناب نجات ، اهرم نگهدارنده پارو ، برچسب تعمیرات و همین طور دفترچه راهنما است. شما می توانید از این محصول بر روی اب های ارام استفاده کرده و از تفریح با ان لذت ببرید. اگر قصد خرید یک قایق بادی دو نفره را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...