قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی

bestway 61100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی از دیگر مدل های تولید شده از خانواده قایق های بادی سری Kondor بوده که با عنوان مدل Kondor 2000 عرضه شده است. این قایق بادی دارای طراحی ساخت کم حجم و مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام بوده و می تواند گزینه مناسبی برای تفریحات آبی در استخر ها و سواحل باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای عادی آب خواهد داشت. بدنه ای با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را به منظور حمل آسوده خواهد داشت. همچنین قسمت کف قایق نیز به صورت بادشو و مواج ساخته شده تا موجب ایجاد محلی راحت و نرم برای نشستن شود. ظرفیت اصلی این قایق دو نفر بوده شامل یک نفر در سن بزرگسال و یک نفر کودک می شود. روی بدنه طناب و دستگیره حمل و همچنین اهرم مخصوص نگهداری پارو نیز تعبیه شده تا به راحتی پارو را روی بدنه نگه دارید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 98 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی

اگر به دنبال خرید یک قایق بادی دو نفره با کیفیت و با قیمت مناسب می گردید پیشنهاد می کنیم قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی را مشاهده کرده و در مورد خرید ان فکر کنید. این محصول جزو پر فروش ترین قایق های بادی موجود در بازار می باشد که با داشتن کیفیت بالا و همین طور قیمت عالی به شما کمک می کند تا بهترین قایق ممکن را مال خود کنید. سعی داریم تا در ادامه این مطلب به صورت کامل این محصول را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار قایق های بادی معمولا شبیه به یکدیگر می باشد و اکثرا از یک ارگونومی ساخت بهره می برند. این محصول هم از این قاعله مستثنی نبوده و دقیقا همین ظاهر را با خود یدک می کشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این قایق دقیقا ظاهری شبیه به قایق تک نفره خود دارد و تنها از نظر ابعاد متفاوت می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که در تولید این محصول بیشتر از هر رنگ دیگری از رنگ نارنجی استفاده شده است. قسمت کف این محصول و هم چنین رویه اصلی ان دقیقا از رنگ نارنجی تولید گردیده است. علاوه بر این ها بخش های زیرین و همین طور بخش های داخلی و دیواره ها نیز همگی به صورت ساده از رنگ مشکی بهره می برند. هم چنین رویه اصلی این کالا هم دارای خطوطی در ابعاد و همین طور نقش های مختلف نیز می باشد که از رنگ های سفید و نقره ای در ساخت ان استفاده شده است. اگر بخواهیم از بخش رنگ فاصله بگیریم و به جزئیات این محصول هم بپردازیم باید به این نکته اشاره کرد که این قایق دارای یک عدد طناب نجات و دستگیره می باشد. این بخش در ناحیه جلویی قایق نمایان است که می توان از ان برای جا به جایی ساده تر قایق و همین طور در مواقع اضطرای در داخل اب استفاده نمود. همین طور دو عدد محفظه نگهدارنده پارو هم بر روی این قایق به چشم می خورد که از خصوصیات خوب این کالا می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در قایق های بادی یکی از فاکتورهای اساسی می باشد که فرد می تواند با تکیه به ان ها اقدام به خرید یک قایق کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این قایق بادی هم رویه ای از جنس PVC طرح چرم دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس بهره می برد. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع PVC بادشو طراحی و تولید شده است که به صورت شکیل و با دوام می باشد.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این محصول باید عنوان کرد که این قایق دارای طول 188 سانتی متر ، عرض 98 سانتی متر و همین طور ارتفاع 30 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که دو نفر می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول دارای تحمل وزن 120 کیلو گرم نیز می باشد که مقدار قابل توجهی است. علاوه بر این ها وزن این محصول نیز تنها 3.3 کیلو گرم است که می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این قایق بادی شما احتیاج به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. پس از تهیه این پمپ باد شما باید به سادگی این قایق را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس به دنبال دریچه های باد کوجود بر روی این قایق گشته و به سادگی با پمپ باد در مدت زمان بسیار کوتاهی ان را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین در انتها نیز باید سعی کنید تا کف این محصول را هم با همان پمپ باد ، باد کرده تا محصول به صورت کامل قابل استفاده شود. البته گفتنی است که این قایق دارای یک عدد دفترچه راهنما هم می باشد که می توانید جهت راهنمایی کامل برای نصب این محصول به ان مراجعه کرده و به سادگی ان را نصب و راه اندازی کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید یک سری اصول ساده را رعایت نمایید. در ابتدا این محصول را از وسایل نوک تیز و همین طور مناطقی که دارای وسایل تیز و برنده هستند دور کنید تا این قایق اسیب نبیند. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی بخش های مختلف این قایق هم بپرهیزید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی یک قایق با کیفیت و با دوام است که دارای دستگیره حمل و نقل بوده و وزن بسیار کمی دارد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان بوده و دارای طناب حمل و همین طور اهرم مخصوص پارو می باشد. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید به این محصول با خیال راحت اطمینان نمایید. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...