قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000

bestway 61100EN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
830,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره مدل Kondor 2000 یکی از قایق های بادی مدل 2018 شرکت بست وی بوده که با طراحی و رنگ جدید به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این قایق بادی به منظور تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام ساخته شده و برای سنین بزرگسال و کودکان مناسب خواهد بود. این محصول همانند مدل های دیگر خود ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که بدنه ای سبک و با کیفیت استاندارد ایجاد خواهد کرد. این بدنه انعطاف بالایی داشته تا در حجم و اندازه های بسیار کوچکتر قابل جمع شدن باشد تا در نهایت موجب حمل و جا به جایی آسوده تر شود. بر روی بدنه اصلی این قایق بادی اهرم مخصوص پارو ، طناب و دستگیره حمل تعبیه شده و طراحی قسمت کف آن نیز به صورت بادی و مواج می باشد تا محلی راحت برای نشستن مصرف کنندگان ایجاد کند. محصولی که با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط فروشگاه محصولات بادی اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 37 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره مدل kondor 2000

قایق بادی دو نفره مدل  kondor 2000 یک محصول زیبا و جذاب بوده که توسط برند معروف و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. شما می توانید این محصول مقاوم و با کیفیت را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس سفارش و خریداری کنید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید این محصول این مقاله را مطالعه کرده تا از خرید خود مطمئن شوید. پس با ما و این مقاله همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و نوک آن نسبت به دیگر قسمت این محصول تیز تر بوده تا به آسانی آب را بشکافد و سرعت حرکتتان بالا برود. در دو قسمت کناری این محصول دو اهرم مخصوص نگهداری و وصل کردن پارو های این محصول موجود بوده تا به راحتی این قایق بادی را به حرکت در بیاورید. در این کالا رنگ هایی نظیر نارنجی، طوسی، سفید و مشکی به کار رفته و در قسمت نوک آن قسمتی برای وصل کردن و نگه داشتن این محصول وجود دارد.

جنس بدنه

در تفریح های آبی، اولین شرط ایمنی بوده و قایقی که دارای کیفیت و مقاومت پایینی باشد بدون شک قابل اطمینان و استفاده نخواهد بود به همین دلیل جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی با رویه چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد تا خیالتان از جنس و کیفیت این محصول راحت باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این کالا به ترتیب به شرح است: طول: 141 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر، ارتفاع: 37 سانتی متر، تحمل وزن: 95 سانتی متر و در نهایت وزن این قایق بادی دو نفره 2.1 کیلو گرم بوده که به آسودگی و آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

ابتدا برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض چهار الی شش دقیقه این محصول را باد، راه اندازی و قابل استفاده بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل و اشیا تیز را به این قایق بادی نزدیک نکرده تا بدنه آن پارگی و یا صدمه ای وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای ایجاد شد شما می توانید این کالا را با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده و از آن استفاده بکنید، همچنین می توانید این کالا را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و یا خیالی آسوده از آن استفاده بکنید و از یک تفریح مهیج آبی دو نفره لذت ببرید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره مدل kondor 2000 یک محصول با کیفیت و زیبا بوده که از سوی برند محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ نارنجی می باشد. جنس بدنه این کالا از پی وی سی با رویه چرم بوده ودارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید این قایق بادی دو نفره را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...