قایق بادی دو نفره سایبان دار

GL B01J47C27I

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره سایبان دار کامل ترین قایق بادی دو نفره تولید شده تا به امروز می باشد که علاوه بر دیواره های ساخته شده از پلی استر و ضخیم با پوشش PVC می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و می تواند نیاز های شما را به شکل قابل توجهی برطرف کند. بخش کف قایق نیز از لایه های فوق العاده ضخیم فایبرگلاس تولید شده که در محصولات رده بالای مارینر نیز از انها بهره برده می شود. علاوه بر این موارد در قسمت بالایی این قایق یک سایبان وجود دارد که با استفاده از 4 پایه به بدنه قایق متصل می شود و از جنس پارچه شمعی می باشد که استفاده از قایق را در فصل تابستان لذت بخش تر می کند.

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره سایبان دار

قایق بادی دو نفره سایبان دار یک قایق بسیار زیبا، جذاب با طراحی بسیار جذاب با کارایی بالا بوده که در زمان ورود به بازار، مشتریان و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا با استفاده از تجربه متخصص هایمان در بررسی این محصول کمک گرفته تا مزایا و معایب این کالا را برای شما بیان کنیم و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول تقریبا همانند بیضی شکل بوده و رنگ های که در آن به کار رفته است مشکی و خاکستری بوده است. تنها فرقی و کارکردی که باعث شده تا طرفداران و مشتریان این محصول بشیتر باشد، سایه بان این قایق بادی دو نفره بوده و باعث شده تا در روز های گرم و آفتابی، یک تفریح آبی لذت بخش را با این قایق در سایه تجربه داشته باشید. در دو بخش کناری این محصول دو اهرم برای نگه داشتن و استفاده راحت تر از پارو های این قایق طراحی شده است.

جنس بدنه

اما بدون شک داشتن یک قایق با کیفیت و ایمن از اصول تفریحات بادی بوده و محصولی که دارای کیفیت و مقاومت بالایی نباشد، استفاده کردن از آن محصول ریسکی بزرگ است. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 230 سانتی متر، عرض: 120 سانتی متر، طول داخلی: 168 سانتی متر، عرض داخلی: 58 سانتی متر و در نهایت وزن این قایق بادی دو نفره 21 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا به یک پمپ برقی و یا بادی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه های این محصول قرار داده و در عرض چهار الی هفت دقیقه این محصول را باد، راه اندازی و از استفاده کردن آن در آب های خروشان لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را به هیچ وجه به این کالا نزدیک نکنید تا به بدنه آن صدمه ای وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید در وهله اول این محصول را با برچسب های تعمیرات، تعمیر کنید و در وهله دوم می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی آسوده از آن استفاده بکنید.

جنع بندی

قایق بادی دو نفره سایبان دار از محصولات بسیار جذاب با طراحی خاص است که به رنگ های خاکستری و مشکی طراحی و ساخته شده است. رطاحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و تنها کارکرد و مزایایی که این محصول با دیگر محصولات دارد، سایه بان این محصول بوده تا در روز های گرم تابستان از استفاده و لذت بردن این محصول بی بهره نباشید. جنس بدنه این کالا از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این قایق بادی دو نفره را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...