صندلی شنی یک نفره راحتی

bestway 43806

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یک نفره راحتی

صندلی شنی یک نفره راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوع توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد و با توجه به دوخت محکم بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و انعطاف پدیر است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد .و همچنین با توجه به رنگ و طرح های زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی راحتی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی یک نفره راحتی

اگر به دنبال یک مبل راحتی می باشید ما به شما صندلی شنی یک نفره راحتی را معرفی می کنیم. همانطور که در قسمت توضیحات ملاحظه می کنید این صندلی شنی محصولی زیبا و با کیفیت بوده که در رنگ های مختلف تولید و عرضه گردیده است که ما در این مقاله قصد داریم تا به نکات منفی و مثبت این محصول پرداخته و در خریدی که می خواهید انجام دهید بدون هیچ چشم داشتی با متخصص های مجربی که در نمایندگی اینتکس قرار دارند کمک کرده تا با هزینه ایی که می خواهید بپردازید بهترین خرید را انجام دهید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک هر یک از ما برای خرید یک وسیله و یا محصول تمایل داریم که علاوه بر کیفیت و کارکرد خوب، یک محصول زیبا، چشم نواز و شیکل را خریداری کنیم تا هم محصولی جدید و با کیفیتی را خریداری کرده باشیم و هم نمایی منزلمان را زیبا و یا تغییر دهید. صندلی های شنی معمولا طراحی های شبیه به هم را دارند و همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید طراحی گردی را دارا می باشد. اما تنها تغییری که این صندلی های شنی را با هم متمایز می کند رنگ آن که به رنگ زیبای صوری و خال های سفید در آن تولید شده است. تیم متخصص های نمایندگی اینتکس به طراحی و رنگ این محصول نمره قابل قبولی را می دهند اما قابل ذکر است که این محصول بیشتر برای دختران و یا خانوم ها مناسب بوده و یا تولید شده است.

جنس بدنه

اما دلیل اصلی هر هک از خریداران بدون شک جنس بدنه وکیفیت آن محصول می باشد. همه ما حداقل برای یک بار هم که شده محصولی را خریداری کرده ایم که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی آن محصول فرسوده و یا دیگر از کارکرد اصلی خود افتاده باشد. چاره کار چیست؟ چگونه محصولی را خریداری کنیم که کیفیتی بالایی داشته باشد و یا از کجا کیفیت بالای آن کالا را بفهمیم؟ جنس بدنه صندلی شنی یک نفره راحتی از پارچه مخملی بوده و بسیار مقاومت و کیفیت بالایی را دارا می باشد و بدون هیچ نگرانی نسبت به جنس این محصول از این کالا استفاده کنید. متخصصان ما در قسمت جنس و کیفیت این صندلی نمره بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب عبارنتد از: طول: 90 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر، تحمل وزن 180 کیلو گرم و در آخر وزنی بالغ 5 کیلو گرم را دارا می باشد. این محصول بسیار سبک بوده و به آسانی قابل حمل و یا جابجا شدن است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا زمان کوتاهی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این صندلی شنی به شکل اصلی خودش که در عکس مشاهده می کنید بر گردد. و اما در خصوص مراقبت و نگهداری این محصول هم باید ذکر شود که تنها از نزدیک شدن وسایل تیز به این کالا احتیاط کنید تا طول عمر بیشتری را داشته باشد.قابل ذکر می باشد که این محصول دارای یک ضمانت دو ساله بوده و شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی

صندلی شنی یک نفره راحتی محصولی زیبا و شکیلی می باشد که ساخته شده توسط شرکت بست وی بوده است. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و مقاومت بالایی را دارا می باشد و همچنین بسیار سبک بوده و به راحنی قابل حمل و یا جا به جا شدن است.اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام به خرید این محصول کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی صندلی شنی یک نفره راحتی

صندلی شنی یک نفره راحتی از سری صندلی ها و مبلی های شنی راحتی می باشد که با در نظر گرفتن طراحی فوق العاده و هم چنین رنگ شاد و جذابی که دارد قطعا می تواند یک پیشنهاد عالی برای خانم ها به شمار رود. ویژگی های فوق العاده این محصول از نظر کیفیت و کارایی باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید و انتخاب این محصول کرده و از داشتن آن نهایت لذت را ببرید. با توجه به این موارد در این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع ویژگی های اصلی این صندلی را به شما بازگو کنیم....

در اولین بخش از این مطلب باید به این مسئله بپردازیم که این محصول یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این محصول دارای چه مقدار مقاومت است و آیا بدنه اصلی این محصول می تواند سالیان سال بدون افت کیفیت برای شما کار کند؟ در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این صندلی شنی در میان محصولات شنی یکی از فوق العاده ترین جنس ها را از آن خود کرده است. بدنه اصلی این محصول همان طور که در بخش توضیحات این کالا نیز به ان اشاره کردیم از نوع پارچه مخملی طراحی و تولید شده است.

این نوع پارچه یک جنس رایج در میان تولید محصولات و مبل های شنی می باشد که قطعا توانسته رضایت مشتریان را پس از تولید های متعدد به دست آورد. در این میان باید در خصوص این محصول نیز اشاره کنیم که این کالا از همین نوع پارچه در طراحی خود بهره می برد که باعث شده تا شما از یک محصول با دوام لذت ببرید. هم چنین باید به این نکته اشاره کنیم که این جنس به گونه ای طراحی و تولید شده است که دارای مقاومت بالایی بوده و در برابر ساییدگی نیز مقاوم خواهد بود. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که به هیچ عنوان این محصول دچار افت کیفیت نخواهد شد مگر در زمان هایی که شما اشیا نوک تیز را به بدنه اصلی این صندلی فرو کنید.

هم چنین این محصول به هیچ عنوان تغییر رنگ و یا افت کیفیتی در شرایط مختلف آب و هوایی و جوی ندارد و این مزیت هم یکی دیگر از نکات مثبت این صندلی شنی می باشد. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا با ضمانت دو ساله به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید که خیال شما را از این حیث هم راحت کرده است. هم چنین شما این ویژگی را هم در اختیار خواهید داشت که هر زمان رویه اصلی این محصول و یا محتویات داخلی این صندلی شما دچار فرو نشست و یا افت کیفیت شد ، بتوانید به ساده ترین شکل ممکن آن را تعویض نموده و مجدد از یک محصول تمیز و سالم بهره مند شوید.

در کنار این نکات باید به این مورد نیز اشاره کنیم که این محصول قابلیت شست و شو را هم در اختیار شما قرار می دهد. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که این محصول را به روش های مختلف تمیز نمایید. یکی از این روش ها شست و شو به وسیله یک پارچه نمناک و خیس می باشد که قادر خواهید بود به سادگی رویه اصلی این محصول را تمیز کنید. روش دیگر جدا کردن و باز کردن رویه اصلی این محصول و قرار دادن آن در داخل ماشین لباسشویی می باشد. با این کار نیز می توانید رویه را مثل روز اول تمیز کرده و مجدد از محصول تمیز خود استفاده کنید.

تمام موارد عنوان شده در این نقد و بررسی نیز قطعا باعث می شود تا شما آشنایی بیشتری با ویژگی های این مبل و صندلی شنی داشته باشید و بتوانید با علم به این موارد به راحتی خرید خود را انجام دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول قطعا استاندارد های لازم از نظر کیفیت ، کارایی ، نرمی و راحتی را هم به بهترین شکل ممکن داراست و فروشگاه تهران اینتکس سعی کرده تا یک کالای با دوام و ایده آل را با کمترین قیمت ممکن به دست شما برساند.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...