صندلی شنی راحتی یک نفره

bestway 43796

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی یک نفره

صندلی شنی راحتی یک نفره بست وی یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان عرضه میگردد . جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با طرح و رنگ های متنوع برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کا استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسب به راحتی قابل حمل می باشد . جنس مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد تا در زمان استراحت یا تماشای تلویزیون حس خوش آیندی به شما دست بدهد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی صندلی را کم یا زیاد نموده و به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی راحتی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی راحتی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

به طور کلی صندلی شنی با مبل شنی تفاوت چندانی ندارد و هر دو مدل به صورت سه لایه طراحی شده است . این سه لایه در واقع رویه ، آستری و مواد یونولیتی داخل محصول هستند که در کنار یکدیگر مبل را تشکیل داده اند . جالب است بدانید که برای ساخت این صندلی شنی از هیچگونه پایه چوبی یا فلزی استفاده نشده است ، بلکه برای ساخت آن تنها از پارچه و مواد اشاره شده ، استفاده گردیده است . پارچه هایی که برای ساخت صندلی شنی در تولیدی مبل شنی استفاده می شود ، کیفیتی فوق العاده خوبی دارد ، برای همین به تنهایی می تواند وزن افراد را تحمل کند و در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد . بنابراین نگران پاره شدن رویه مبل نباشید ، حتی اگر به صورت ناگهانی بر روی آن بپرید . 

حتی دوخت مبل شنی نیز تضمین شده بوده و کیفیت بالای دوخت آن ، سبب آن شده است که هر فرد بزرگسالی با هر وزنی که دارد از صندلی شنی استفاده کند . فروشگاه اینتکس تحمل وزن صندلی شنی راحتی یک نفره را 180 کیلوگرم در نظر گرفته است که یک تحمل وزن عالی و بسیار خوب برای مبل محسوب می شود . این در حالی سات که وزن خود مبل شنی تنها به 6 الی 7 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار سبکی خواهد بود . بنابراین برای جابجا کردن مبل شنی نیز دچار مشکل نخواهید شد و به آسانی آن را در هر جایی از خانه قرار خواهید داد . البته اگر صندلی شنی شما از الیاف پر شده باشد ممکن است چند کیلو سنگین تر شود که باز هم امکان جابجا کردن مبل به آسانی وجود دارد . شما عزیزان می توانید خودتان به صورت سفارشی مبل شنی را با الیاف پر کنید .  

نقد و بررسی صندلی شنی راحتی یک نفره

صندلی شنی راحتی یک نفره یکی از زیبا ترین و محبوب ترین و البته پر فروش ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه جنس ، رنگ و طراحی نرم و راحتی که دارد به این محبوبیت بسیار بالا دست یافته است . صندلی های شنی یا همان مبل شنی یکی از بهترین بستر های نشیمن به خصوص نشستن های طولانی مدت هستند که هیچگونه فشاری را به اندام ها وارد نکرده و با فرم پذیری عالی خود می توانند حس خوبی را به شما بدهند . صندلی شنی راحتی یک نفره دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری است که در بخش های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت و راهنمای خرید صندلی شنی شما خواهیم بود .

نحوه تولید صندلی شنی راحتی یک نفره

با مشاهده تصویر محصول می بینیم که صندلی شنی راحتی یک نفره به صورت گرد و دایره ای شکل طراحی شده است که این طراحی یکی از بهترین و پر طرفدار ترین طراحی ها در مبل ها و صندلی های شنی می باشد ، چرا که فرم پذیری این نوع از مبل ها بسیار بیشتر بوده و شما می توانید آن طور که دلخواه شماست به صندلی شنی خود فرم دهید . در ابتدا این محصولات شکل و فرم خاصی نداشته و شما خودتان می بایست به آن فرم بدهید . تصویر بالا نیز مدل فرم داده شده به صندلی بوده که حتی می توانید با نشستن این فرم را بدهید . با نشستن در کناره های صندلی می توانید تکیه گاهی نرم نیز برای خود ایجاد کنید تا فشاری به کمر نیز وارد نشود . 

ویژگی های صندلی شنی راحتی یک نفره

صندلی شنی راحتی یک نفره به صورت سه لایه طراحی شده است ، که این سه لایه در واقع پوسته یا رویه ، آستری و محتوای شنی یا همان محتوای داخلی می باشد که در کنار یکدیگر تشکیل صندلی شنی راحتی یک نفره را داده اند . عمدتا برای ساخت رویه و آستری از پارچه استفاده می شود که در بخش های بعدی به جنس صندلی شنی راحتی یک نفره خواهیم پرداخت . محتوای شنی همانطور که از نامش مشخص است ، محتوایی خرد و ریز است که در آستری ریخته شده ، وجود آستری می تواند به شما اجازه دهد تا رویه را از آستری جدا کنید . در بخش زیرین مبل ، زیپی به منظور خارج کردن صندلی شنی و دسترسی به لایه های زیرین وجود دارد .

جنس صندلی شنی راحتی یک نفره

برای ساخت صندلی های شنی از اجناس متفاوتی استفاده می شود که ممکن است محصولات از نظر ظاهری و جنسی تفاوت داشته باشند . برای ساخت رویه صندلی شنی راحتی یک نفره از پارچه مخملی استفاده شده است . این پارچه یکی از پر استفاده ترین اجناس برای ساخت مبل های شنی و صندلی شنی می باشد چرا که سطح صندلی را نرم و لطیف کرده و ظاهری شیک و زیبا دارد . ضخامت خوب و دوام بالای پارچه مخملی نیز بالا بوده و می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . جنس آستری نیز از پارچه بوده و محتوای شنی محصول از یونولیت تشکیل شده است که این محتوا سبب انعطاف پذیری بالا و همچنین سبک بودن وزن صندلی شده است .

شستشو و نگهداری صندلی شنی راحتی یک نفره

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که صندلی شنی راحتی یک نفره دارد می توان به قابلیت شستشو بدنه اشاره کرد . با توجه به رنگ شاد و روشن این صندلی این ویژگی بسیار خوب به شما کمک خواهد کرد تا در صورت کثیف شدن بتوانید رویه را جدا کرده و آن را با موادشوینده با ماشین لباسشویی و یا با دست تمیز کرده و بشویید . نباید برای شستشو تمامی بخش های مبل را به مانند محتوای شنی بشویید . از سفید کننده ها استفاده نکنید .

تعمیرات صندلی شنی راحتی یک نفره

از دیگر ویژگی های صندلی شنی راحتی یک نفره می توان به قابلیت تعمیر شدن آن ها اشاره کرد . عمده آسیب هایی که ممکن است مبل های شنی ببینند ، می توان به پارگی رویه یا آستری اشاره کرد که می توانید با دوخت آن را تعمیر کرده و حتی در صورت نیاز با کمک فروشگاه تهران اینتکس رویه یا آستری را تعویض کنید . همچنین در صورت افت مبل شنی نیز می توانید محتوا را شارژ و صندلی خود را به سادگی تعمیر کنید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...