پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس

intex 57162

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس از نمونه مجموعه های بادی ویژه تفریحات آبی می باشد که اینتکس در سال های گذشته و در سال جاری اقدام به تولید انواع متنوعی از آن کرده است ، این محصول که با عنوان پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس در فروشگاه تهران اینتکس به فروش می رسد ، شامل یک استخر بزرگ و مناسب با عمق کم است که در داخل آن یک سرسره بادی بزرگ با قدرت تحمل وزن بالا است که کودک می تواند بر روی آن سر خورده و به داخل استخر آب بیوفتد . این پارک آبی همچنین شامل یک درختچه بادی می باشد که به زیبایی این پارک آبی افزوده است ، در بالای این درختچه لوله و آبپاشی کار گذاشته شده که می توان با اتصال آن به شلنگ ، آب را به داخل استخر فوران کند و جلوه زیبایی را به محصول ببخشد . در قسمت دیگری از این محصول فانوس دریایی طراحی شده که موجب زیبا تر شدن محصول شده است . در کنار پارک آبی فوق دو عدد ماهی بادی که قابلیت شناور ماندن بر روی آب دارند نیز قرار دارد که کودک می تواند با قلاب آن ها را شکار کند و به بازی بپردازد . بی شک با خرید این پارک آبی می توانید محیطی شاد و با طراوتی را برای فرزندان خود فراهم کنید .

پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین مجموعه استخر بادی می باشد که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی شامل شکل های عروسکی و ... بر روی خود است که محصول را جذاب تر کرده است ، اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با تمامی ویژگی های محصول آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از برترین ویژگی های پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن می باشد . پارک آبی فوق شامل یک استخر بادی می باشد که در داخل آن یک سرسره بادی دارد تا کودک بتواند با استفاده از آن از بیرون استخر به داخل آب سر بخورد و بازی کند ، در کناره استخر یک درختچه بادی قرار گرفته است که بر روی خود یک فواره دارد تا با اتصال آن به آب باغ و یا حیاط فواره های آب ایجاد شود و محیط را با نشاط تر کند . در کنار محصول دو عدد ماهی بادی وجود دارد که می توانید آن ها را پس از باد کردن به داخل استخر بیاندازید و با دادن قلاب به کودک خود ماهیگیری یاد بدهید تا با بازی های شاد تری خود را سرگرم کنند . استفاده از استخر های بادی می تواند بازی های بسیار جذاب تری را نسبت به بازی های رایانه ای و گوشی ها به همراه داشته باشد .

جنس بدنه

اینتکس اغلب استخر های بادی خود را از اجناسی چون پی وی سی و وینیل تولید می کند چرا که این دو جنس از مرغوب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشند . به همین دلیل نیز اینتکس تمامی قسمت های پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس فوق را از pvc تولید کرده است ، دیواره های کناری ، ماهی ها ، درختچه ، فانوس و حتی سرسره این محصول نیز از پی وی سی ساخته شده است . برای استحکام بالاتر استخر در برابر ساییدگی و ... کف محصول را به صورت دو لایه ایجاد کردند . رویه محصول نیز از طراحی چرمی برخوردار بوده و زیبایی خاصی را به استخر بادی بخشیده است . pvc در برابر رطوبت ، آفتاب و دماهای مختلف مقاوم است و به خوبی می تواند فشار را تحمل کند ، اما در برابر اجسام نوک تیز بی دفاع است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر بادی زیبا و دوست داشتنی فوق دارای ابعاد ( طول : 218 سانتی متر ، عرض : 188 سانتی متر و ارتفاع : 99 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد همانطور که مشخص است ابعادی بزرگ بوده و می تواند بستر را برای استفاده همزمان چند کودک فراهم کند . وزن کلی محصول 8.2 کیلوگرم می باشد و در مقایسه با وزن دیگر استخر های بادی کمی بیشتر است آن هم به دلیل ابعاد بزرگ محصول می باشد . ظرفیت استخر بادی کودک فوق نیز 210 لیتر است که می توانید به سرعت آن را پر کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی استخر های بادی آسان و راحت است این محصول نیز به راحتی قابل راه اندازی و استفاده می باشد ، برای سریع تر شدن روند راه اندازی محصول می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، همچنین پهن کردن استخر بادی قبل از باد کردن می تواند باعث سریع تر پر شدن محصول شود . در هنگام پر کردن استخر آن را تحت فشار قرار ندهید . از ضربه زدن با اجسام تیز و برنده جدا خودداری کنید . در صورت آسیب دیدن استخر بادی مانند سوراخ شدن نگران نباشید ، اینتکس برچسب های تعمیراتی را برای ترمیم استخر های بادی و دیگر محصولات بادی طراحی کرده که با استفاده از آن ها می توانید استخر بادی خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

پارک آبی کودک طرح فانوس دریایی اینتکس همانطور که اشاره شد و به صورت تخصصی به نقد و بررسی آن پرداخته شد می توان به کیفیت بسیار بالای ساخت ، طول عمر بالا ، ویژگی های بسیار زیاد دیگر مانند سرسره و ... نیز پی برد . با خرید این استخر بادی می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و بازی های شاد دیگر مانند ماهیگیری و ... را نیز برای کودکان خود فراهم کنید . برای خرید محصول با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس می توانید به سه روش تلفنی ، اینترنتی و حضوری اقدام کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 210 لیتر
طول 218 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
مناسب سنین 6 سال به بالا
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای دو ماهی عروسکی بادی
دارای قلاب ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...