استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی Bestway 54321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی Bestway 54321 از جدید ترین استخر های بادی برند بست وی می باشد که فروشگاه تهران اینتکس به دلیل جذابیت خاصی که این محصول دارد ، آن را به تازگی موجود کرده است تا آن دسته از مشتریانی که دوست دار استخر های بزرگ خانوادگی هستند ، بتوانند با خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی ، شرایط بسیار خوبی را برای بازی و تفریحات آبی خود داشته باشند . این استخر بادی شکلی شبیه به حرف انگلیسی Z داشته و تفاوت عمده ای با سایر استخر های بادی دارد که آن ها را مشاهده کرده اید . این استخر بادی بسیار زیباست و شرکت بست وی برای زیبا تر شدن هر چه بیشتر محصول ، کف آن را به صورت طراحی سرامیکی تولید کرده است تا زیبایی استخر دوچندان شود . طول استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی 305 سانتی متر و عرض آن 274 سانتی متر است ، همچنین ارتفاعی که این استخر بادی دارد 46 سانتی متر خواهد بود . با توجه به طول بیش از سه متر این استخر بادی ، خانواده ها می توانند به صورت چند نفره از استخر بادی استفاده کنند . ظرفیت آب استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی 1207 لیتر است و وزنی که استخر بادی دارد به 6.7 کیلوگرم می رسد . این محصولات بادی قابلیت تعمیر دارند و شما می توانید برای رفع آسیب دیدگی ها از برچسب تعمیرات استفاده کنید . 

بنابراین اگر دوست دارید که به همراه خانواده و کودکانتان تفریحات آبی بی نظیری داشته باشید ، استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از مزیت های داشتن استخر بادی می توان به این مورد اشاره کرد که شما همواره استخری آماده در خانه خود دارید که هر زمان اراده کنید، می توانید آن را راه اندازی کرده و تفریحات آبی خوبی را داشته باشید. مورد بعدی این است که استخر بادی شما می توانید آن را در خانه راه اندازی کنید و یک حریم خصوصی فوق العاده برای خود داشته باشید. البته که قبل از خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی باید این نکته را در نظر داشته باشید که در حیاط خانه و یا پشت بامی که قرار است استخر بادی را راه اندازی کنید، فضای مناسب و قابل دسترس دارید یا خیر، پس از آن خرید خود را انجام دهید . اگر دوست دارید که استخر را برای استفاده در مسافرت انتخاب کنید، از این بابت مشکلی وجود ندارد.

حتی بزرگترین استخر های بادی نیز قابل حمل هستند و اگر آن را بسته بندی کنید، متوجه خواهید شد که ابعاد کوچکی داشته و برای بردن آن به مسافرت تنها یک فضای کوچک در صندوق عقب ماشین کافیست تا بتوانید محصول را داخل آن قرار داده و با خود به سفر ببرید . برای اینکه استخر بادی خانوادگی بست وی ابعاد بزرگی دارد، بهتر است که حتما از پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که نیازی به برق ندارد استفاده کنید. برای افزایش طول عمر استخر بادی بهتر است که در مواقع استفاده از استخر ، از زیرانداز استفاده کنید و سعی کنید که با پای برهنه و لباس هایی که دکمه ندارد استفاده کنید تا در هنگام تفریح و آب تنی در استخر ، آسیبی به آن وارد نشود. طول عمری که این استخر بادی دارد بسیار بالاست و اگر به خوبی از آن استفاده کنید می تواند سال های زیادی برای شما قابل استفاده باشد.

  • طول : 305  سانتی متر
  • عرض : 274  سانتی متر
  • ارتفاع : 46 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1207 لیتر
  • وزن : 6.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54321

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی از سری محصولات جدید این برند یعنی کمپانی بست وی می‌باشد که در سال‌های اخیر تولید شده است و به همین منظور فروشگاه تهران اینتکس آن را موجود کرده است تا شما بتوانید به راحتی و بدون مشکل آن را با بهترین قیمت خریداری کرده و به صورت خانوادگی و چند نفره از آن استفاده کنید . استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی با ظاهری جذاب و کیفیت بالایی که دارد ، توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است . فضای داخلی بزرگ این استخر ، آن را بهترین گزینه برای آب‌ تنی چند نفره می‌کند . از آنجایی که این استخر بادی خانوادگی از جذاب‌ترین محصولات خودش راهی بازار شده است، دلیل آن می‌تواند فضای بزرگ برای آب‌ تنی و همچنین کیفیت برتر بدنه‌اش باشد که به شما امکان استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی را می‌ دهد و نگرانی در خصوص آسیب‌ دیدن بدنه ‌اش نخواهید داشت . برای اینکه بیشتر با ویژگی های استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، توصیه می کنیم که نقد و بررسی محصول را مطالعه کنید .

این استخر بادی خانوادگی بست وی طراحی شده است و در حالت کلی ، از استخرهای مستطیلی الهام گرفته است. اما بخش‌های ابتدایی و انتهایی آن دارای منحنی‌هایی هستند که فضا را بازتر می‌کنند . بدنه‌اش اصلی به رنگ آبی و لبه‌های آن سفید می‌باشند و طراحی کاشی کاری شده در کف استخر جلوه‌ای زیبا به آن می‌بخشد. برای همین گویی این استخر به صورت بادی طراحی نشده است و یک استخر سرامیکی می باشد . یکی از ویژگی‌های مهم این استخر بادی ، طراحی دو طبقه دیواره‌ها است. این دیواره‌ها به صورت مجزا در لایه‌های مختلف قرار گرفته‌اند تا به راحتی فشارهای وارده بر آن‌ها را مهار کنند ، به خصوص زمانی که داخل استخر با آب پر شده است . بر خلاف دیواره‌ها قسمت کف استخر به صورت بادی نیست . برای راه‌اندازی دیواره‌ها دریچه‌های بادی مجزا وجود دارد که اتصال انواع پمپ‌های بادی دستی یا برقی را ممکن می‌سازد . 

با تست‌های انجام‌شده ، راه اندازی این استخر بادی تنها در چهار الی پنج دقیقه امکان‌پذیر بوده و می توانید در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود ، به خصوص اگر از پمپ های باد برای راه اندازی آن استفاده گردد . همچنین یک نکته قابل توجه در طراحی این استخر بادی، تعبیه نگهدارنده‌های بطری نوشیدنی است . این نگهدارنده‌ها دو عدد می‌باشند و در بخش‌های مختلف دیواره‌ها قرار گرفته ‌اند تا شما را در هنگام لذت بردن از آب‌ تنی در هوای گرم تابستانی همراهی کنند تا به سادگی نوشیدنی های خود را در دسترس داشته باشید و از آن ها استفاده کنید . در هنگام خرید محصولات بادی جنس بدنه از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. این استخر بادی دارای بدنه‌ای از متریال پی وی سی می‌باشد. 

از پی وی سی طرح چرم  در دیواره‌ های استخر ، به صورت تک لایه و در کف به صورت دو لایه استفاده شده است . این نوع بدنه با بهره‌ گیری از این جنس مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار، ضربه و سوراخ شدگی به ارمغان آورده است و برای همین است که طول عمر بالایی را می توان از این استخر بادی انتظار داشت . با توجه به کیفیت ساخت بالای بدنه ، شما می‌توانید از این استخر در شرایط مختلف آب و هوایی ، از زیر نور خورشید، تا شرجی و رطوبت ، بهره ببرید . اما به یاد داشته باشید که باید از برخورد با اجسام تیز به بدنه استخر جدی پرهیز کنید ، زیرا نه تنها این استخر بادی، بلکه تمامی محصولات بادی دیگر نیز، مانند بسیاری از لوازم، در برابر چاقو و اجسام تیز ، بی‌دفاع می‌باشند و می توانند به سادگی آسیب دیده و سوراخ شوند . 

این استخر بادی از دسته بزرگ ‌ترین استخرهای تولیدی برند بست وی است و ابعاد آن به طول 305 و عرض 275 سانتی‌متر با ارتفاع 46 سانتی‌متر می‌رسد . با این ابعاد شما می‌توانید به صورت پنج الی شش نفره از آن برای آب‌تنی استفاده کنید. حجم آب داخلی استخر 1207 لیتر است و وزن کلی آن حدود 6.7 کیلوگرم می‌باشد ، که نشان از سبک بودن آن دارد. این سبکی از استخر به دلیل استفاده از بدنه پی وی سی سبک ارائه شده است. شما می‌توانید خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی را با ارزان ‌ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید . همچنین شما می توانید خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی ر به صورت حضوری از شعب فروشگاه اینتکس در تهران و شهرستان ها خریداری نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...