استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس intex 56137

intex 56137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس intex 56137 استخر بسیار زیبا با بدنه رنگارنگ است که شرکت اینتکس آن را در سال جدید طراحی کرده است و می توان گفت که جدید ترین طراحی این شرکت بزرگ نیز می باشد . استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس همانطور که مشخص است ، برای رده سنی کودکان ساخته شده است و آن ها می توانند با استفاده از این استخر بادی ، به راحتی تفریحات آّی متنوعی را داشته باشند . به خصوص که این محصول تنها به صورت یک استخر ساده طراحی نشده است ، بلکه طراحی آن شبیه به یک پارک آبی است که کودک می تواند در کنار دوستان خود ، بازی های متنوع بسیاری را انجام دهد . از جمله ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس ، می توان به داشتن یک سرسره بادی استخر اشاره کرد که کودکان می توانند از آن سر خورده و به داخل آب استخر فرو بروند . این استخر بادی در واقع به صورت دو بخشی طراحی شده است و اگر به محصول توجه داشته باشید ، استخر به صورت دو تکه است ، برای همین کودکان می توانند در هر دو استخر بازی کنند . ابعاد و مشخصات دقیق استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس در بخش ابعاد توسط تیم فروشگاه اینتکس درج شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید . این محصول از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و دوام بسیار خوبی دارد . 

در بدنه استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس چند دریچه باد وجود دارد که از طریق آن می توانید استخر بادی را راه اندازی کنید. برای اینکه راه اندازی استخر بادی آسان تر باشد و مدت زمان زیادی را صرف اینکار نکنید، برای استخر بادی می توانید پمپ باد خریداری کرده و با استفاده از آن، سریع تر استخر بادی بادی را باد کنید. پمپ های باد استخر بادی متنوع بوده و می توان به پمپ هایی مانند پمپ باد دستی، برقی و پدالی اشاره کنیم. پمپ های پدالی تولیدات کمتری داشته ولی در فروشگاه اینتکس می توانید این مدل از پمپ های باد را نیز پیدا کنید. همانطور که از نام پمپ باد پدالی مشخص است، با پدال زدن می تواند عملیات پمپاژ باد و راه اندازی استخر بادی را انجام دهید. این در حالی است که پمپ باد دستی نیز همینکار را انجام می دهد ولی با کمک دست. 

پمپ باد برقی نیز با کمک برق می تواند استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس را راه اندازی کند. قدرتی که پمپ باد برقی دارد، در سریع تری حالت این استخر بادی را راه اندازی خواهد کرد، ولی یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که این پمپ ها با برق کار می کند و شما نمی توانید از آن در محیط های بیرون استفاده کنید. ولی پمپ های دیگر این مشکل را ندارند. دلیل اینکه توصیه شده است از پمپ باد برای راه اندازی استخر بادی کودک سرسره دار استفاده کنید این است که طول استخر در حالت راه اندازی شده به 295 سانتی متر و عرض آن نیز به 191 سانتی متر می رسد، پس می بینیم که استخر بادی سایز بزرگی دارد. به واسطه بزرگ بودن استخر بادی ، وزن آن به 9 کیلوگرم می رسد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که وزن اقلام همراه استخر بادی نیز در نظر گرفته شده است.

  • طول : 295  سانتی متر
  • عرض : 191 سانتی متر
  • ارتفاع : 109 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر کوچک : 206 لیتر
  • ظرفیت آب استخر بزرگ : 175 لیتر
  • وزن : 9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای توپ های رنگی کودک
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 56137

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس از استخر های رنگارنگ و بسیار زیبای برند اینتکس می باشد که ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد . این استخر بادی به دلیل نوع طراحی خاص خود و همچنین رنگ هایی که در ساخت آن استفاده شده است ، باعث شده تا محصول ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی را داشته باشد . این استخر بادی در واقع یک مجموعه تفریحات آبی و یا پارک آبی است که شما می توانید آن را برای بازی کودکان خریداری کنید . برند های بزرگی همچون اینتکس با توجه به علاقه بسیار زیاد کودکان به استخر های بادی این محصولات بادی را در تنوع بالا و در جدید ترین مدل های خود به صورت پارک آبی طراحی کرده است تا کودکان علاقه زیادی به استفاده از این استخر های بادی داشته باشند . در ادامه این مطلب به صورت کامل به نقد و بررسی استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس خواهیم پرداخت و با بیشتر ویژگی های استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس آشنا خواهید شد . 

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس به دلیل نوع طراحی خاص خود ، در واقع دو استخر دارد که یکی از آن ها کوچک تر و دیگری که در بخش جلویی استخر بادی قرار دارد ، از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد . بنابراین دو یا چند کودک می توانند به صورت همزمان از استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس استفاده کنند و در کنار یکدیگر بازی های شاد و مفرحی را داشته باشند . این استخر بادی یک ویژگی بسیار خوب دیگر دارد که نظر هر کودک را به خود جلب می کند و آن هم داشتن یک سرسره بادی است که کودکان می توانند از این سرسره نهایت استفاده و لذت را ببرند . این محصول همانطور که از نامش مشخص است ، کامل به صورت بادی طراحی شده است و حتی بخش سرسره آن نیز به صورت بادی طراحی گردیده است . این طراحی بادی باعث می شود تا ایمنی استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس و هر استخر بادی دیگری افزایش یابد . 

بدین ترتیب در هنگام بازی کودکان آسیبی به آن ها وارد نمی شود . حتی شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مخصوص بخش سرسره آن ، لبه های بادی به عنوان حفاظ طراحی کرده است که می تواند از افتادن کودکان به بیرون از سرسره در هنگام سر خوردن جلوگیری کند . همچنین در انتهای سرسره بادی یک کف برجسته و بادی در نظر گرفته است که کودک پس از سر خوردن با این کف بادی برخورد خواهد داشت و اگر با شتاب زیادی از سرسره ، سر بخورد ، باز هم این کف بادی و همچنین آبی که در درون استخر وجود دارد می تواند از شدت ضربه به کودکان بکاهد و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کنید . با این تفاسیر می بینیم که شرکت اینتکس به طور کامل به استخر های بادی خود اهمیت فراوان را قائل خواهد شد . 

از سایر ویژگی ها و مزیت های استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس می توان به داشتن آب پاش و ستون های رنگی و توپ های رنگی اشاره کرد . کارکرد آبپاش بسیار آسان بوده و شما می توانید با وصل کردن یک شلنگ آب به این آبپاش ، فواره های اب ایجاد کنید . فواره های آب دقیقا بر روی قسمت سرسره بادی ریخته می شود و می تواند علاوه بر لغزنده کردن سطح سرسره ، کودکان را نیز خیس کند تا خنک شوند . در کناره های استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس ریل هایی قرار دارد که به صورت بادی طراحی شده است و کودکان می توانند توپ های رنگی خود را از آن قسمت به پایین سر بدهند . برای ساخت استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس از پی وی سی استفاده شده است . سایر ویژگی ها از جمله ابعاد و ظرفیت این استخر بادی در بخش مشخصات آورده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...