استخر پیش ساخته اینتکس 107 در 457

intex-35124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
39,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 2019 اینتکس

استخر پیش ساخته 2019 اینتکس یکی از محصولات بسیار جدید و با کیفیت بوده که ساخت برند نامدار اینتکس می باشد. این استخر از تولیدات محصولاتی با طرح گرد بوده و به همین سبب جا و مکان کمتری را نسبت به استخر های مستطیلی شکل می گیرد. در وسط بدنه این استخر نام معروف و محبوب شرکت اینتکس نوشته شده و بدنه این محصول به رنگ خاکستری می باشد که رنگی زیبا و شکیلی را به همراه خود دارد. اما جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما ور گرما، صدمات احتمالی و.. می باشد. قابل ذکر بوده که پایه های این محصول نیز از جنس آلمینیوم می باشد و همراه این استخر یک نردنبان پیش ساخته بوده تا شما به آسانی از آن استفاده کنید. اما سایز ها و ظرفیت آب این محصول بدین شرح می باشد: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر و ظرفیت آب این محصول 12706 لیتر بوده و حتما برای خرید این محصول، سایز مکانی که می خواهید این استخر را در آنجا جایگزین کرده، مغایرت داده، تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید. برای خرید این محصول می توانید از سایت و یا نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش و خرید این محصول بکنید.

تنوع بالای استخر های پیش ساخته را می توانید در محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کنید . جایی که شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را در ابعاد مد نظرتان سفارش دهید و از آن به خوبی و خوشی استفاده کنید . استخر های پیش ساخته به دلیل اینکه بر روی زمین راه اندازی می شوند ، بسیار محبوب شده اند چرا که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این استخر ها را بر روی زمین نصب کرده و از آن استفاده کنید ، بدون اینکه ریخت و پاش زیاد و حفاری داشته باشید . البته که در صورت علاقه می توانید استخر را داخل زمین نیز راه اندازی کنید و این کاملا سلیقه ای است . پایه هایی که استخر پیش ساخته دارد به تنهایی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند و باعث شود که استخر فرم گرفته و به صورت ایستاده بر روی زمین قرار بگیرد . برای همین نیازی به هیچ تکیه گاه و پایه دیگری نخواهد بود . 

تمامی بخش های استخر پیش ساخته ضد آب بوده و برای همین اگر برای مدت زیادی در مجاورت با رطوبت قرار بگیرد ، باز هم کیفیت بالای خود را حفظ خواهد کرد و اصلا صدمه ای نخواهد دید . جالب است بدانید که این استخر پیش ساخته در برابر نور افتاب مقاوم است و اگر بخواهید می توانید آن را در فضای باز راه اندازی کنید . معمولا نیز از استخر های پیش ساخته در فضای باز مانند حیاط استفاده میشود . با این وجود اگر احساس می کنید که آفتاب خود شما را اذیت خواهد کرد ، می توانید استخر را در سایه راه اندازی کنید و یا از سایه بان های بزرگ مخصوص استخر پیش ساخته استفاده نمایید . با توجه به ظرفیت 12706 لیتری استخر ، دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده و همچنین دو دریچه برای ورود و خروج آب به درون پمپ تصفیه اب در بدنه استخر قرار داده شده است .

استخر پیش ساخته اینتکس از محصولات جدید شرکت محبوب و نامدار اینتکس بوده که که به تازگی روانه بازار شده و طرفداران و مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کرده است. این محصول که به تازگی تولید شده است، اما فروش چشم گیری را داشته و از همه نظر جز برترین ها می باشد. اما اگر قصد خرید استخری دارید و می خواهید از جزییات آن با خبر شوید تا بهترین محصولی که مد نظرتان است را خریداری کنید، باید نقد های آن ها را ملاحظه کرده و خودتان تصمیم بگیرید. به همین دلیل متخصصان تهران اینتکس، تجربه های چندین ساله خود را بدون هیچ چشم داشتی برای شما بازگو می کنند و به نقد و بررسی این محصول می پردازند. ما در این مقاله قصد داریم تا با نگاهی دقیق، به تمام نکات مزایا و معایب این محصول پرداخته، تا در خریدتان، کمک اندکی کرده باشیم. پس با ما و این مطلب همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ظاهر یک محصول، یکی از مهم ترین نکات آن محصول می باشد، به طوی که اگر هر شخصی با ورود به منزل شما، در نگاه اول ظاهر محصولات را می بینند و جذب محصولات زیبا می شوند. به همین دلیل شرکت های بزرگ سعی کرده اند اند تا محصولات خود را ط.وری طراحی کنند تا چشم نواز و شکیل باشید. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و جا و مکان کمتری را نسبت به استخر های مستطیلی شکل می گیرد که این یکی از مزایای طراحی این استخر می باشد. این استخر به رنگ خاکستری بوده و درون آن طرح هایی به شکل کاشی آبی رنگ مشاهده می شود. در وسط این محصول نام اینتکس به چشم می خورد که اسم برند و شرکت تولید کننده این محصول است. با خرید این محصول شما به غیر از داشتن استخر می توانید از آن به عنوان، پرورش ماهی و مخزن ذخیره آب آبیاری مزارع استفاده کنید.

جنس بدنه

اما اگر همه محصولات زیبایی بی حد و مرزی را داشته باشند اما جنس خوبی را دارا نباشند قطعا ارزش خرید را نداشته، و کسی که آن را خریداری کند بدون شک از خریدش پس از گذشت مدت زمان کوتاهی پشیمان می شود زیرا محصولی که کیفیت خوبی نداشته باشد عمر کوتاهی را دارد و نهایتا چندین ماه دوام می آورد. جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را دارا می باشد.

ابعاد و وزن

برای خرید چنین محصولی شما نیاز به داشتن ابعا آن محصول می باشید تا بعد از خرید مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول را نداشته باشید. ابعاد و ظرفیت آب این محصول به ترتیب عبارت است از: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر،  ظرفیت آب: 12706 لیتراست.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را بر روی زمین نصب و تعبیه کرده، سپس بدنه آن را درون این پایه ها جا داده و در لول آخر پمپ آن را نصب و درون آن آب میریزند تا شما به راحتی از این محصول بتوانید استفاده کنید و لذت داشتن یک استخر خصوصی را تجربه نمایید. اما برای نگهداری این محصول شما می توانید در فصل سرما این استخر را جمع کنید تا بدنه آن آسیب نبیند. اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی بوجود آمد شما می توانید با یک تماس از مشاورین ما کمک خواسته و تلفنی مشکل خود را حل کنید. همچنین اگر مشکل بزرگی برای این محصول پیش آمد که خودتان نمی توانستید آن را تعمیر کنید می توانید از متخصصین ما درخواست پشتیبانی کرده تا در اسرع وقت به منزل شما آمده و استخرتان را تعمیر شده و همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 2019 اینتکس از محصولات بسیار جدید شرکت اینتکس بوده که جنس بدنه آن از pVC برزنتی می باشد و پایه های آن از آلمینیوم است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای می باشد. این محصول طراحی گردی را داشته و نسبت به محصولا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرند. از این محصول به غیر از استخر می توان به عوان، پروش ماهی و مخزن ذخیره آب آبیاری مزارع کشاورزی استفاده کرد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

نوعگرد
ظرفیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...