استخر پیش ساخته 4 متری با عمق ۱ متر

intex 28350

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری

استخر پیش ساخته 4 متری مستطیلی از نوع فریمی در سایز کوچک در واقع بهترین استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس فایبرگلاس الیاف شمعی برزنتی می باشد. محصولی که توسط فریم های آلومینیومی نصب شده و قابل استفاده برای مصارف خانوادگی و همچنین به عنوان استخر صنعتی می باشد. محصولی که از لحاظ بدنه بهترین کیفیت را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

استخر پیش ساخته 4 متری با عمق 1 متر و عرض 2 متر جدید ترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس در سال 2014 تولید شرکت اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان همراه با تمامی لوازم و امکانات جانبی اعم از پمپ تصفیه ، نردبان ، استخر با قابلیت تا شدن و جمع شدن فوری و نصب بسیار سریع و اسان ، این مدل استخر پیش ساخته جزو کوچکترین استخر های فریم دار اینتکس مستطیل است که در سال جاری شرکت اینتکس اقدام به تولید انبوه آن نموده است و توانسته است نیاز بسیاری از خریداران را برطرف سازد. از سری استخر های فریمی اینتکس با کمترین حجم آب و کوچک ترین سایز برای استفاده در ویلا ، منزل ، روی بام منزل ، پارکینگ و یا زیر زمین جهت شنا ، تمرین شنا ، مهد کودک ، مصارف صنعتی و کشاورزی و یا مصارف ذخیره آب و حتی کشاورزی نیز میتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.چنانچه قصد خرید استخر پیش ساخته 4 متری را دارید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 4 متری

استخر پیش ساخته ابزاری است برای گذراندن اوقات تفریح شما در فصل بهار، تابستان و پاییز یا در صورت استفاده در فضای سرپوشیده در تمام فصول سال. این ابزار به غیر از مصارف تفریحی برای کاربرد های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال می توان به استفاده آن برای نگهداری طولانی مدت آب، آبرسانی به باغ یا پرورش ماهی نیز استفاده نمود که تمامی این موارد طی سال های اخیر توسط مشتریان ما به مرحله اجرا در آمده و تمامی انها نیز رضایت لازمه را دارند.. اما یک استخر پیش ساخته چیست؟ و چه ویژگی های منحصر به فردی دارد که یک شخص، خانواده یا گروهی افراد را وادار به خرید ان می کند؟ در حقیقت استخر پیش ساخته فضای میان استخر های بادی کودکان که بیشتر جنبه فانتزی داشته و کیفیت مناسبی ندارند و استخر های بتنی سنتی را پر کرده است و از هر کدام از انها چند ویژگی منحصر به فرد به ارث برده است. مهم ترین مشخصه به ارث برده از استخر های بادی پرتابل بودن آن و مهم ترین ویزگی به ارث برده از استخر های بتنی، بزرگی و قابلیت شنا کردن در ان است که در ابعادی به اندازه یک جعبه یخچال کوچک جای می گیرد.. کلی ترین توضیح و تعریفی که می توان برای یک استخر پیش ساخته داشت را می توان اینگونه بیان کرد: "استخر کامل با پمپ تصفیه آب که قابلیت حمل را نیز دارد."

در ادامه قصد داریم تا استخر را از تمامی جهات مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که ساختار اغلب استخر های پیش ساخته به همین صورت است. پس با ما همراه باشید تا به پاسخ بیشتر سوالات خود برسید.

استخر پیش ساخته 4 متری استخر با ابعاد متوسط و در میان استخر های مستطیلی استخری کوچک به حساب می آید که برای استفاده حدود 4 تا 6 نفر می تواند مناسب باشد و طول آن نیز برای شنا در مقایسه با استخر های 9.75 یا 732 بسیار کمتر است از این رو نمی توان لذت شنا کردن در فضای بزرگ تر را با این استخر مقایسه کرد. برای نصب استخر پیش ساخته هفت متری بهتر است از اجزاء درون بسته بندی مطلع شوید. در استخر های مستطیلی و این محصول از پایه های U شکل برای استحکام بیشتر استفاده می شود. قسمت پایینی این پایه به بخش خارج شده از بدنه استخر متصل شده و در نتیجه با اتصال به لبه های آلومینیومی استخر به شکل اصلی آن که در تصاویر نمایان است می رسد. مهم ترین ویژگی این روش حالت ماژولار آن است که باعث می شود در صورت خرابی یک قسمت به سادکی آن را تعویض و جایگزین کرد. پایه های U شکل و لبه های استخر پیش ساخته 4 متری از آلومینیوم به منظور استحکام بهتر و سبکی بیشتر ساخته شده اند که بر روی آنها دو لایه رنگ محافظ نیز قرار داده شده. دو لایه رنگ رویه به طول عمر بیشتر پایه ها و لبه استخر کمک فراوانی کرده و استفاده از آن مطمئن تر می کند. بر خلاف پایه های اصلی که حالت U دارند لبه های استخر از میله های گرد با دو حفره در هر تکه ساخته شده اند که برای اتصال پایه ها قرار داده شده اند. لبه ها نیز پیش از نصب می بایست درون بدنه PVC جای گذاری شوند. 

ساختار کلی استخر با تمامی استخر های بادی که تا کنون دیده باشید تفاوت دارد. این تفاوت به حدی است که این دو را غیر قابل مقایسه می کند. استخر های بتنی نیز که با زحمت فراوان یک بار برای همیشه ساخته می شوند و تعمیر آنها امری دشوار و جابجایی آنها نیز غیر ممکن است. اما یک استخر پیش ساخته که توسط شرکت سازنده به اختصار AGP خوانده می شود با استحکام فوق العاده ای که دارد می تواند با هزینه تا یک چهارم و زمان حداکثر 2 ساعت برای نصب تمامی نیاز های شما از یک استخر را بر طرف کند با این ویژگی که هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید ان را جمع کرده و یا منتقل کنید. از این رو می توان استخر های پیش ساخته را در میان برترین ابزار های تفریحات آبی در تمامی مناطق به شمار آورد. جنس لایه اصلی استخر از ترکیب برزنت و PVC بوده که با ترکیب یکدیگر به لایه بسیار زخیمی تبدیل شده اند و سوراخ شدن آنها در حالت عادی غیر ممکن است مگر آنکه یک شئ تیز همانند چاقو را در بدنه ان فرو کنید. بخش بیرونی خاکستری بوده و در قسمت طولی لوگو اینتکس بر روی آن نقش بسته است اما قسمت داخلی استخر از اشکلی همانند کاشی های استخر های سنتی ساخته شده تا حسی مشابه از به کسانی که در حال استفاده از استخر هستند منتقل شود به علاوه با رنگ های روشنی همچون آبی انعکاس نور بهتر انجام شده و دید بهترین در تمامی شرایط به شخص خواهد داد. این استخر پیش ساخته در شهر مشهد ، شیراز ، مازندران ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، اهواز با شرایط ویژه و نصب و راه اندازی ویژه ارسال خواهد شد.

توضیحات تکمیلی استخر پیش ساخته فایبرکلاس

این استخر پیش ساخته فایبرگلاس از ایمنی بسیار بالایی برخور دار است و با خاطری آسوده میتوانید اقدام به خرید آن نمایید ، این محصولا را داخل زمین نیز میتوانید قرار دهید به طوری که ابعاد آنرا قبل از نصب باید حفاری کرده و آنرا داخل زمین نصب کنید ، اما از نظر اصولی بهتر است که روی زمین نصب شود . استخر پیش ساخته فایبرگلاس 4 متری با عمق یک متر و عرض دو متر این استخر بسیار محکم است و به اندازه کافی عمیق و مناسب بزرگسالان است. شما با خانواده یا دوستان خود می توانید در این استخر لحظات نشاط آوری فراهم آورید این استخرها برای بازی و تفریح و شنا و تمرین شنا مخصوصاً در فصل گرما وقتی داخل آن می شوید احساس خوب و آرمشبخشی را به شما می بخشد. دارای سی دی آموزشی است و نصب آن بسیار راحت است و در یک روز بیشتر زمان نمی برد جنس پایه های استخر از آلمینیوم حرفه ای است و قاب استخر از فولاد گالوانیزه مقاوم در برابر زنگ زدگی است . این استخر در برابر ضربات ناگهانی بسیار مقاوم است و می توانید از آن در باغ ، ویلاها ، حیاط منزل، و جاهای سر پوشیده و سرباز استفاده کنید این محصول به شکل مستعطیل است که باعث می شود فضای بهتری برای شنا و تمرین شنا وجود داشته باشد. این استخر جهت مصارف صنعتی و کشاورزی و یا مصارف ذخیره آب قابل استفاده است حجم آب استخر 17203 لیتر و وزن 63 کیلوگرم می باشد و جنس بدنه آن برزنت و از سه لایه پی وی سی محکم و دیواره آن لایه الیافدار تقویت شده می باشد و از ضخامت فوق العاده ای برخوردار است. دارای پمپ تصویه آب که برای تمیز ماندن آب به کار برده می شود. دارای نربان ، زیر انداز است. این استخر بسیار کم هزینه است و جایگزین خوبی برای استخرهای بتنی است و نیازی به حفر و کندن زمین ندارد. دارای ابعاد طول:400 عرض: 200 ارتفاع: 100 سانتی متر است بسیار محکم است و می توانید در آن با خیال راحت تمرین شنا و یا خستگی خود را رفع کنید پر کردن آب آن 60 دقیقه بیشتر زمان نمی برد و در طی یک روز راه اندازی می شود. طرح داخلی آن کاشی آبی چاپ شده که جلوه زیباتری به آن بخشیده . دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید. پایه های این استخر طوری طراحی شده که در هنگام نصب کامل از زمین فاصله دارد. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس با ما تماس بگیرید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هافلزی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...