استخر فریمی مستطیلی 956 × 488 × 132 بست وی

bestway 56623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی 956 × 488 × 132 بست وی

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 956 در 488 در 132 سانتی متر بست وی بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده برای تفریحات آبی برای تعداد نفرات بالا بوده که از ظرفیت آب بسیار بالایی برخوردار می باشد. این استخر به دلیل بدنه بزرگ خود تنها به وسیله وسیله نقلیه های 4 چرخ و بزرگتر قابل حمل خواهد بود، البته در صورتی که از بسته بندی خود خارج باشد. بدنه اصلی و لوازم های جانبی در یک جعبه و پایه های استخر نیز در یک جعبه بسته بندی قرار داده شده اند. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده به همین دلیل در برابر عواملی مانند دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت همین دلیل امکان راه اندازی و استفاده به صورت توکار و روکار در فضای باز را خواهد داشت. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن دریچه های مخصوص خروجی آب و دو دریچه بزرگ روی دیواره بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه آب اشاره کرد. استخری که به همراه خود علاوه بر پمپ تصفیه آب شنی بزرگ و قوی یک نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز نیز دارد.

در مقایسه استخر فریمی مستطیلی بست وی فوق با سایر استخر های پیش ساخته تولید شده ، می توان گفت که این مدل بزرگترین بوده و نمی توانید استخر فریمی با سایز بیشتر را پیدا کنید ، چرا که این ابعاد به صورت استاندارد بوده و حتی شرکت های معتبر دیگری مانند اینتکس نیز استخر هایی را نهایتا با طول 10 متر تولید کرده اند . پس با اطمینان این استخر پیش ساخته را خریداری کنید . همانطور که مشخص است و می دانید ، این استخر نیاز به فضای بزرگی دارد و اگر فضایی در اختیار دارید که می توان استخر فوق را در آنجا نصب کرد ، اصلا دریغ نکرده و همین الان محصول را سفارش دهید . از دلایل اینکه خرید استخر فریمی مستطیلی 956 × 488 × 132 بست وی توصیه می شود ، می توان به طول عمر بسیار بالای آن اشاره کرد ، در ضمن خرید استخر فریمی بسیار مقرون به صرفه تر از ساخت استخر خانگی می باشد . 

در ضمن شما این استخر را به صورت یک پکیج کامل خریداری خواهید کرد که اصلا نیازی به تهیه لوازم جانبی دیگر نخواهد بود . پس با خرید این استخر ، یک استخر با تجهیزات کاملی را خواهید داشت که آماده نصب است و قیمت نهایی آن نیز مشخص می باشد . البته که یک مزیت بسیار بزرگ و خوب دیگری برای استخر های پیش ساخته حتی استخر های سایز بزرگ وجود دارد و آن هم ، نصب سریع این محصولات است . شما می توانید تنها در چند ساعت استخر را راه اندازی و آماده استفاده کنید . همچنین اگر راه اندازی برای شما دشوار است ، می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس بخواهید تا استخر را در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی کند . اجرا و نصب استخر پیش ساخته توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس شامل گارانتی بوده و با اطمینان خاطر می توانید از استخر استفاده کنید .

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی 956 × 488 × 132 بست وی

استخر فریمی مستطیلی 956 × 488 × 132 بست وی از سری استخر های پیش ساخته با ساختار فریمی و ابعاد بزرگ شرکت بست وی می باشد که می توانید از آن برای مصارف خانگی و ویلایی و همچنین سایر صنایع کشاورزی و ... استفاده کنید . استخر های پیش ساخته محصولاتی آماده و از پیش طراحی شده هستند که تنها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کرده و سپس از آن استفاده کنید . قیمت استخر فریمی نسبت به ساخت استخر های بتنی در ابعاد مشابه بسیار ارزان تر بوده و ویژگی های بسیار عالی این محصولات و همچنین مزایا خوب و منحصر به فردی که دارد سبب شده تا بسیاری از مردم از استخر های فریمی استفاده کرده و از آن راضی باشند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل استخر فریمی مستطیلی همراه باشید .

طراحی و ساختار استخر فریمی

استخر های پیش ساخته در ابعاد و اشکال مختلفی تولید شده اند که هر فرد بسته به نیاز ، بودجه و همچنین فضای در دسترس می تواند مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کند . استخر فوق به صورت مستطیلی طراحی شده است که طول آن 956 سانتی متر و عرض آن نیز 488 سانتی متر می باشد . این مساحت یک مساحتی کاملا ایده آل برای یک استخر خانگی و ویلایی می باشد که می توانید برای حیاط ویلا یا باغ از آن استفاده کنید . همچنین عمق این استخر از بیشترین عمق در میان انواع مدل های پیش ساخته برخوردار است که می توانید تهیه کنید . محصول فوق همانطور که از نامش پیداست دارای طراحی فریمی بوده و از مقاوم ترین مدل های تولید شده در بازار می باشد . 

طراحی فریمی در این محصولات و نحوه اتصال آن ها به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید آن را بر روی زمین نیز راه اندازی کنید ، این ویژگی بسیار خوب از بزرگترین مزیت های استخر های پیش ساخته فریمی می باشد ، بنابراین حتی دیگر نیازی به گودبرداری زمین نخواهید داشت . این محصول در کنار فریم ، دارای بدنه ای پارچه ای اما ضخیم و کاملا ضد آب می باشد که می تواند حجم بسیار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کند . این استخر فریمی به صورت پکیج کامل برای شما ارسال شده و با خرید آن دیگر نیازی به هیچ وسیله ضروری نخواهید داشت . در بخش های بعدی به لوازم همراه این محصول و همچنین جنس و نحوه راه اندازی و استفاده از آن خواهیم پرداخت .

لوازم و تجهیزات جانبی

بست وی تمامی استخر های فریمی بزرگ خود را با تمامی لوازم و تجهیزات جانبی ضروری به فروش می رساند که از مهم ترین این لوازم می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد . لازمه هر استخر بزرگی که ظرفیت بسیار بالایی دارد ، استفاده از پمپ تصفیه آب می باشد زیرا راکد بودن آب و همچنین استفاده مداوم از آب و یا ریختن زباله و ورود گرد و خاک به داخل آب می تواند به مرور سبب کثیف شدن و کدر شدن آب شود ، بنابراین نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، از آن جا که تعویض حجم بسیار بالای آب کاری زمانبر و هزینه بر می باشد ، استفاده از پمپ های تصفیه آب می تواند بهترین گزینه برای تصفیه و تمیز کردن آب استخر باشد .

نوع پمپ تصفیه آب این محصول فیلتری و از نوع شنی می باشد که دارای بزرگترین مخزن در میان پمپ های تصفیه آب شنی می باشد . این نوع از پمپ ها با کمک فیلتر های بسیار عالی شنی خود می تواند کثیف ترین آب ها را نیز تمیز کرده و به آب زلال و تمیز تبدیل کند . این مدل ها قادر به پاکسازی زباله ها ، لجن و همچنین جلبک ها می باشد . بست وی برای بیشتر استخر های بزرگ خود از این پمپ ها استفاده می کند . در کنار این محصول همچنین نردبانی جهت ورود و خروج افراد به داخل استخر ، زیرانداز و درپوش برای نگهداری و مراقبت بهتر است کف و آب استخر قرار داده شده است .

جنس استخر فریمی

برای ساخت این محصول از دو قسمت اصلی یعنی سازه یا پایه ها و همچنین بدنه استفاده شده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده است . جنس بدنه این استخر از پارچه پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده است که یکی از ضخیم ترین و مقاوم ترین اجناس برای ساخت استخر های فریمی بزرگ می باشد ، این جنس کاملا ضد آب است و می تواند وزن بسیار بالای آب را بدون اینکه پاره شده و یا در گذر زمان پوسیده یا کهنه شود ، در درون خود نگهداری کند . همچنین جنس پایه های این مدل نیز از فلز بسیار مقاوم و البته ضد زنگ آلومینیوم ساخته شده است . آلومینیوم برخلاف سایر فلزات از وزن سبکی برخوردار است . بنابراین اگر به دنبال خرید استخر فریمی سبک وزن هستید ، مدل هایی را خریداری کنید که از بدنه آلومینیومی ساخته شده اند .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب52231 لیتر
طول956 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 7571 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...