استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ

intex 28700

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ تصفیه آب یکی از جدید ترین استخر های آماده و پرتابل شرکت اینتکس با رنگ و طراحی جدید بوده که در کوچکترین سایز ممکن تولید و عرضه شده است. این استخر مانند دیگر استخر های گرد فریمی پیش ساخته کیفیت و ساختار مقاومی داشته که امکان استفاده در هر مکان مورد نظری بخصوص استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. جنس بدنه اصلی آن از نوع PVC برزنتی و الیاف شمعی بوده که دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای آب می باشد. همچنین این بدنه با وجود ضخامت و کیفیت بالای خود انعطاف بالایی نیز داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این محصول تنها به وسیله فریم های آلومینیومی همراه خود قابل نصب بوده که زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. این استخر می تواند یکی از بهترین گزینه های تفریحی برای سنین کودکان و نوجوانان در فضای شخصی مانند حیاط منزل و ویلا یا باغ ها باشد.

دلیل اینکه شرکت اینتکس استخر پیش ساخته سه متری خود را بدون پمپ ارائه کرده ، این است که آن دسته از مشتریانی که نیازی به پمپ تصفیه ندارند ، بتوانند استخر های بدون پمپ که قیمت ارزان تری نیز دارند خریداری کنند . در ضمن برخی از مشتریان دسترسی به آب کشاورزی یا آب چاه داشته و می توانند به صورت مداوم آب داخل استخر را تعویض کنند . اما در صورتی که به صورت دائم از استخر پیش ساخته استفاده می کنید و دسترسی به آب غیر شرب ندارید ، می توانید از پمپ تصفیه استفاده کنید تا در صورت نیاز آب داخل استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کنید . البته که در بدنه استخر پیش ساخته فریمی بدون پمپ ، دریچه هایی به منظور نصب پمپ قرار داده شده است که می توانید پمپ های تصفیه را به صورت مجزا و در هر زمان که نیاز داشتید تهیه کنید . 

استخر پیش ساخته فریمی 3 متری به دلیل داشتن عمق 76 سانتی متری خود ، می تواند به خوبی برای استفاده کودکان نیز مناسب باشد ، از این رو شاید طرفداران این نوع از استخر های پیش ساخته اینتکس نسبت به استخر های عمیق تر آن بیشتر باشد . البته که شما می توانید برای کودکان تجهیزات شنا تهیه کنید تا آن ها نیز بتوانند از استخر های پر عمق اینتکس استفاده کنند . اینتکس از بهترین برند های تولید کننده استخر پیش ساخته می باشد که با اطمینان خاطر و برای مدت های طولانی می توانید از آن ها استفاده کنید . اینتکس این استخر را به صورت فریمی و با پایه های آلومینیومی طراحی کرده است تا به خوبی بتواند در برابر ضربه و البته وزن آب مقاوم باشد ، چرا که وزن آب بر روی پایه ها بوده و این پایه ها باید مقاومت خوبی را داشته باشند .

استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ از نمونه استخر های فریمی جدید شرکت اینتکس است که به صورت گرد طراحی شده است ، این استخر پیش ساخته در مقایسه با دیگر استخر های آماده شرکتی از ابعاد کوچکتری برخوردار بوده و به همین دلیل می توان آن را در هر محلی که کمبود جا وجود دارد به راحتی راه اندازی کرد ، این استخر پیش ساخته نیز ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با آن آشنا خواهیم کرد . اینتکس این محصول را مناسب برای سنین کودکان و نوجوانان دانسته و به همین دلیل اقدام به تولید استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ کرده است .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر پیش ساخته فوق دارای طراحی گرد است و بدنه و پایه های آن نیز با توجه به ساختار گرد محصول طراحی شده اند ، این محصول از پایه های مجزا از هم ساخته شده است که می توانید آن را به صورت میله ها و ستون های نر و مادگی به یکدیگر متصل کنید ، ساختار این پایه ها بسیار مقاوم است و می تواند به خوبی بدنه را بر روی خود سوار کند ، همپنین ستون ها به قدری مقاوم هستند که می توانند حجم بسیار بالای آب را در داخل بدنه نگهداری کنند بدون اینکه آسیبی ببینند . در قسمت هایی از بدنه محصول دریچه های تخلیه و دریچه های اتصال پمپ تصفیه آب قرار گرفته است که می توانید از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که در کنار این محصول پمپ تصفیه آب وجود ندارد اما با وجود دریچه ها شما می توانید با خرید پمپ تصفیه آب فیلتری کوچک ( که مناسب ترین پمپ تصفیه برای استخر است ) آن را به استخر پیش ساخته متصل کنید .

جنس بدنه و پایه ها

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از الیاف شمعی برزنتی می باشد چرا که این جنس بسیار مقاوم است و می تواند به خوبی در برابر رطوبت ، دماهای مختلف آب و همچنین محیط بیرونی استخر مقاوم است به همین دلیل شما می توانید از استخر پیش ساخته در فصل های گرم مانند تابستان و حتی زمستان استفاده کنید . پایه های محصول همچنین از جنس بسیار عالی و مقاوم آلومینیوم ساخته شده است ، علت استفاده از آلومینیوم برای ساخت پایه های استخر پیش ساخته تنها به دلیل کیفیت و استحکام بالا آن نمی باشد چرا که آلومینیوم علاوه بر داشتن این خصوصیات وزن بسیار سبکی نیز دارد ، به همین دلیل هم استخر پیش ساخته کاملا پرتابل و قابل حمل می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر پیش ساخته زیبا و دوست داشتنی کودک و نوجوان برابر با ( قطر : 305 سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر ) می باشد ، به همین دلیل نیز برای کودکان مناسب است ، لازم به ذکر است که بزرگسالان نیز می توانند به منظور ریلکس کردن از استخر پیش ساخته فوق استفاده کنند . وزن کلی استخر فریمی گرد در بسته بندی خود به 17.1 کیلوگرم می رسد که به راحتی قابل جابجایی می باشد ، بی شک این استخر پیش ساخته در مقایسه با استخر های بادی هم اندازه خود کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین طول عمر آن نیز بسیار بالاست . ظرفیت آب استخر پیش ساخته مورد بحث 4485 لیتر است که می توانید این حجم را به سرعت پر یا خالی کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی استخر پیش ساخته فوق به دلیل کوچک بودن ابعادش کمی آسان تر از نمونه های بزرگ تر می باشد ، شما عزیزان می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای محصول و همچنین مشاهده DVD های فشرده آموزشی روند راه اندازی صحیح محصول را به درستی فراگیرید . مراقبت و نگهداری از محصول نیز مسئله بسیار مهمی است که بایستی رعایت کنید ، پیشنهاد می کنیم تا از زیر انداز و یا تاتمی برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود بر روی آن استفاده کنید ، با تهیه یک درپوش در مواقعی که از استخر استفاده نمی کنید روی استخر را بپوشانید تا آشغال داخل استخر نریزد .

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته در راستای استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ می توان به کیفیت بالای محصول و استحکام آن پی برد ، بدون شک این مدل یکی از برترین مدل ها برای استفاده کودکان و نوجوانان است به همین دلیل اگر قصد خرید استخر پیش ساخته کودک و نوجوان دارید بدون شک این محصول یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخر پیش ساخته فریمی 76×305 بدون پمپ می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نوعگرد
ظرقیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
قابلیت نصب پمپ تصفیه
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...