استخر پیش ساخته فریمی اینتکس

intex 28202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس

استخر پيش ساخته فریمی برزنتی گرد از نوع فریمی با قطر 305 سانتی متری در واقع کوچکترین سایز استخر های گرد برزنتی محسوب شده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی با روکش برزنت می باشد. این محصول دارای پایه های نگهدارنده آلومینیومی بوده که جزو بدنه اصلی و نگهدارنده بدنه استخر به حساب می آیند. اما از این استخر معمولا می توان در مصارف خانگی و تفریحات آبی در مکان هایی مانند ویلا، باغ و همچنین حیاط منزل استفاده نمود. استخر پیش ساخته فریمی اینتکس ، مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان ، در منزل ، جنس بدنه از برزنت ، دارای طراحی داخلی (موزائیک کوچک) استخر فریمی اینتکس دارای، رنگ آبی ، مقاوم در برابر فشار آب ، ،محصول شرکت intex ، با گارانتی تهران اینتکس ، نصب و حمل رایگان ، تحویل در محل. استخر فریمی اینتکس بسیار زیباست و ظرفیت آب آن هم در حد استاندارد می باشد که در مدت زمان پر شدن آن تاثیر مستقیم دارد. یعنی ظرفیت این استخر به دلیل متوسط بودن زمان کمتری احتیاج دارد تا پر شود. به علاوه جنس آن هم بسیار خوب است و یکی از بهترین و به صرفه ترین استخر های پیش ساخته اینتکس می باشد. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

شرکت اینتکس به منظور اینکه مشتریان از استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی در ابعاد کوچک برخوردار شوند ، استخر پیش ساخته فریمی 3 متری خود را رونمایی کرده است که طراحی گرد دارد . این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است و می توان انتظار کیفیت بالایی از محصول داشته باشید . چرا که استخر های فریمی ، پایه های مقاومی دارد که می تواند بدنه استخر را ایستاده نگه دارد و بتواند وزن آب را تحمل کند . این استخر اگرچه ابعاد کوچکی دارد ولی ظرفیتی 4485 لیتری داشته و شرکت اینتکس به همین دلیل از فریم آلومینیومی استفاده کرده است تا در عین قوی بودن ، وزن سبکی داشته باشد . سبک بودن استخر پیش ساخته یک مزیت برای آن محسوب شده و می تواند شرایط را برای جابجایی استخر فراهم کند تا بتوانید محصول را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید ، استخر را نصب کنید . 

با این وجود ، شما می توانید در فصول گرم سال استخر را راه اندازی کرده و در فصل سرما آن را جمع کنید . استفاده طولانی مدت و هفتگی و حتی ماهانه از استخر ، آسیبی به آن وارد نخواهد کرد . تنها مواردی که سبب آسیب رسیدن به استخر خواهد شد ، نصب غیر استاندارد آن ، برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه استخر خواهد بود . بنابراین نباید نگران شرایط آب و هوایی و دمای مختلف آن باشید . جنسی که برای ساخت استخر پیش ساخته فریمی در نظر گرفته شده است ، از الیاف ابریشمی برزنتی بوده و علاوه بر ضد آب بودن ، کیفیت خوب در برابر وزن آب ، نور خورشید و ... خواهد داشت . شرکت اینتکس حتی برای این استخر پمپ تصفیه آب فیلتری در نظر گرفته است تا بتوانید با استفاده از آن ، آب داخل استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کنید ، بدین ترتیب نیازی نیست که همواره مقدار زیادی آب را برای پر کردن دوباره استخر هدر بدهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی اینتکس

استخر فریمی اینتکس فوق العاده قوی و محکم گرد است و قاب فلزی دارد و فلز آن بسیار با استحکام و محکم و زد زنگ است دارای تیرهای (پایه ها) فلزی مقاوم از جنس آلمینیومی و زد زنگ زدگی و محکم در برابر ضربه ناگهانی است نصب و تنظیم آن بسیار آسان است و نیازی به حفر، شن و ماسه و یا ابزار مورد نیاز برای راه اندازی ندارد و قطعات آن به راحتی جدا شده و به آسانی جمع می شود و دارای سی دی آموزش نصب می باشد که هنگام فروش به خریدار داده خواهد شد آب آن به سرعت پر می شود و بیشتر از 45 دقیقه زمان نمی برد دارای شیر تخلیه آب است که برای تخلیه کردن آب به دور از منطقه می توان به آن شلنگ نصب کرد و دور از منطقه آب استخر را تخلیه کرد دارای روکش برزنتی است و از سه لایه محکم پی و سی و الیاف با استحکام درست شده است طرح داخلی آن کاشی آبی است و بسیار زیبا و سرگرم کننده برای خانواده و مناسب برای تمام سنین است و در تابستان داخل آن رفتن و خارج از منزل بسیار لذت بخش است دارای پمپ تصفیه آب برای درخشان و تمیز شدن آب است و دارای روکش که هنگام تمام شدن کارمان در آب از آن استفاده می شود و زیرانداز است که هنگام نصب اول زیر انداز را قرار داده وبعد استخر را نصب می کنیم بسیار سبک است و وزن آن 20 کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل از جایی به جای دیگر می باشد. حجم آب استخر 4485 لیتر می باشد. قابل استفاده در حیاط ، و یا جاهای سرپوشیده و یا باز و مهدکودک و... می باشد در برابر آسیب از سایش، ضربه و نور خورشید بسیار مقاوم است ابعاد آن عبارتند از قطر:305 ارتفاع: 76 سانتی متر دارای راهنمای نصب و برچسب تعمیرات.

نوعگرد
ظرفيت آب4485 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس رويهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...