استخر فریمی 107 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

intex 26734GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 107 × 457 جدید با پمپ 12 ولت مدل دیگری از استخر های پیش ساخته گرد فریم دار 2018 اینتکس که با عمق متوسط به بازار محصولات بادی و پیش ساخته عرضه شده است. این محصول مانند دیگر مدل های با قطر 457 خود از کاربرد های فراوانی مانند استفاده به عنوان استخر تفریحی و همچنین برای پرورش ماهی و کشاورزی برخوردار می باشد بنابراین یکی از بهترین گزینه ها با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود نسبت به استخر های سنتی و بتنی برای رفع نیاز های کاربران خواهد بود. بدنه اصلی این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب برخوردار می باشد. این جنس بدنه به گونه ای طراحی و ساخته شده که علاوه بر ضخامت بالا انعطاف بالایی نیز داشته باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. همراه این استخر یک نردبان پیش ساخته قرار داده شده که به صورت مجزا نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک پمپ تصفیه آب فیلتری نیز برای این کالا در نظر گرفته شده که قابلیت تصفیه آب 3407 لیتر در ساعت را خواهد داشت. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از محصول مورد نظر خود زیرانداز و درپوش مخصوصی در بسته بندی این استخر قرار داده شده تا در زمان عدم استفاده از این کالا توسط این لوازم استخر را پوشش دهید.

استخر فریمی 457 در 107 جدید با پمپ 12 ولت

مدلی که شما در حال مشاهده آن هستید، با توجه به موارد گفته شده ، یکی از کامل ترین استخر های فریمی است که می توانید انتخاب کنید . فروشگاه اینتکس تنوع بالایی از این استخر های پیش ساخته را موجود کرده است تا شما بتوانید آنطور که دوست دارید ، استخر پیش ساخته مد نظرتان را خریداری کنید . حتی استخر های پیش ساخته به صورت بیضی و البته مستطیلی شکل نیز ساخته شده اند . اما استخر های گرد جذابیت های خاص خود را داشته و علاقه مندان به استخر های پیش ساخته گرد که فضایی 5 متری دارند می توانند این استخر را تهیه کرده و از آن استفاده کنند . ابعاد دقیق این استخر در نام آن ذکر شده است ، بنابراین شما یک استخر بزرگ با عمق مناسب بیش از یک متر را خواهید داشت که به شما اجازه می دهد که در داخل استخر شنا کنید . 

حتی کودکان و نوجوانان نیز می توانند از این استخر فریمی دوست داشتنی استفاده کنند . شما با خرید استخر فریمی در واقع یک استخر کامل خانگی و ویلایی را خریداری خواهید کرد . استخر های پیش ساخته ای مانند استخر فوق به دلیل اینکه ظرفیت بالا دارند ؛ نیازمند پمپ تصفیه آب می باشند تا مقدار زیاد آب هدر نرفته و شما می توانید مدت ها با تصفیه کردن همان آب داخل استخر ، شرایط را برای استفاده از استخر فراهم کنید . ظرفیت آب استخر فریمی فوق 14614 لیتر بوده و با توجه به نوع پمپ فیلتری که برای استخر در نظر گرفته شده است ، شما می توانید به راحتی و بدون مشکل آب داخل استخر را تصفیه کرده و به آن تمیز تبدیل کنید . اینکار حتی می تواند در مصرف آب نیز صرفه جویی کرده و حتی هزینه نگهداری از استخر را کاهش دهد . 


استخر فریمی 107 × 457 جدید با پمپ 12 ولت یکی دیگر از سری استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد رضایت تمامی افراد را به خود جلب کند. این استخر می تواند یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب برای تمامی افراد در فصل تابستان باشد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر :

یکی از اصلی ترین کارهایی می باشد که هر تولید کننده ای برای تولید یک محصول باید به ان بپردازد. در واقع می توان گفت که طراحی و ساخت از اصلی ترین کار های تولید محصول می باشند. چرا که تمامی خصوصیات محصول را در بر می گیرد. از ابتدایی ترین کار که طرح اولیه می باشد تا اخرین قدم که محصول به تولید نهایی می رسد. فرم کلی این استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده که توسط تعدادی ستون برپا می شود. رنگ آن نیز به رنگ آبی بوده که طراحی شیک و ساده ای را دارا می باشد. در قسمت کف این استخر یک عدد دریچه تخلیه آب وجود دارد که به وسیله آن می توانید هنگامی که دیگر نمی خواهید از استخر استفاده کنید، آب درون آن را تخلیه کنید.

جنس و کیفیت بدنه استخر :

مهمترین نکته ای که تمامی ما برای خرید محصولی مد نظر داریم، جنس آن محصول است. و طبیعی ست که یک سری نگرانی های از باب کیفیت و جنس محصول را داریم. به عنوان مثال دائم از خود می پرسیم که آیا این محصول دوام دارد؟ آیا پس از مدتی استفاده تغییر شکل نمی دهد؟ آیا دارای کیفیت خوبی می باشد؟ این ها همه نگرانی هایی ست که تمام افراد هنگام خرید یک محصول با خود دارند. حال شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید این استخر پیش ساخته تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی بسیار با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. جنس بدنه این محصول از PVC برزنتی بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب، گرما و نور خورشید دارد و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. این بدنه برزنتی دارای استحکام بسیار بالایی نیز می باشد که شما می توانید هنگامی که درون استخر هستید به راحتی به آن تکیه داده و نگران واژگون شدن استخر نباشید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر :

این استخر پیش ساخته اینتکس همانند سایر محصولات اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده تا شما بتوانید به راحتی و بدون دردسر ان را نصب کرده و از آن استفاده کنید. قطر این محصول 457 سانتی متر و دارای ارتفاع 107 سانتی متر نیز می باشد. این ارتفاع به گونه ای طراحی شده که علاوه بر بزرگسالان، نو جوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند و هیچ گونه خطری آن ها را تهدید نمی کند. وزن این استخر 66.7 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 14614 لیتر می باشد که جزو استخر های پیش ساخته ی پر ظرفیت محسوب می شود.

لوازم جانبی همراه استخر :

یکی از اصلی ترین وسایل جانبی که هر استخری به آن نیاز دارد، پمپ تصفیه است. استخر های پیش ساخته چون دارای ظفیت آب بسیار بالایی می باشند، نمی توان دائم درون آن ها آب ریخت و پس از استفاده آب آن ها را تخلیه کرد. همانند استخر های ثابت این محصول نیز دارای یک پمپ تصفیه می باشد که عمل تصفیه آب را به خوبی انجام می دهد و شما دیگر نیاز به تخلیه آب درون استخر ندارید. وسیله بعدی پایه های آن می باشند که به وسیله آنها، استخر بر روی زمین قرار می گیرد. این پایه ها از جنس آلومینیوم بوده که به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند و دارای استحکام بسیار بالایی نیز می باشند. همچنین یک عدد پمپ فیلتری 12 ولت نیز بر روی این محصول وجود دارد. علاوه بر این ها یک عدد در پوش نیز بر روی این محصول وجود دارد که به وسیله آن می توانید هنگامی که نمی خواهید موقتا از استخر استفاده کنید، روی استخر را پوشانده و از آلوده شدن آب درون استخر جلو گیری کنید. با وجود این وسایل شما دیگر احتیاجی به هزینه کردن اضافی برای تهیه لوازم جانبی استخر پیش ساخته ندارید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول 2 راه وجود دارد که این 2 راه عبارتند از رو کار و تو کار. رو کار به عملی گفته می شود که استخر را بر روی سطح زمین نصب کرده و در همانجا هم می توان از آن استفاده کرد. مانند حیاط منزل یا ویلا. اما روش تو کار به روشی گفته می شود که زمین را به اندازه ارتفاع استخر حفر کرده و استخر را درون آن قرار می دهیم که این کار معمولا در فضای رو بسته ی درون منزل که برای استخر مد نظر گرفته شده انجام می شود. این 2 روش را می توانید هم خودتان انجام دهید و هم کارشناسان اینتکس. با این تفاوت که اگر کارشناسان ما استخر پیش ساخته را نصب کنند، محصول شما دارای یک سال گارنتی و 5 سال خذمات پس از فروش می شود تا خیال شما از بابت کیفیت محصول و کیفیت نصب راحت شود. همچنین با حضور کارشناسان اینتکس شما می توانید تمامی سوال های خود را از آن ها بپرسید تا بتوانید مدت زمان طولانی تری از این استخر بهره ببرید.

جمع بندی :

استخر فریمی 107 × 457 جدید با پمپ 12 ولت یک وسیله بسیار کاربردی و دوست داشتنی برای تمامی افراد می باشد که از آن می توان هم در حیاط منزل و هم در محوطه ای که برای استخر درون منزل طراحی شده استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب14614 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...