استخر بادی گرد پنج لایه اینتکس

intex 30010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با عمق بالا گرد پنج لایه اینتکس یک محصول با ساختار گرد و با پنج لایه روی هم قرار گرفته شده می باشد که باعث شده تا یک محصول خاص را شاهد باشیم. شما پس از راه اندازی این محصول به وسیله پمپ باد و در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر خواهید بود تا این استخر بادی را از اب پر کرده و سپس کودک خود را در داخل این استخر قرار دهید.

البته گفتنی است که در کنار این محصول یک عدد حلقه شنا و چند عدد اسباب بازی هم قرار دارد که کودک را بر روی اب قرار داده و از رفتن او به زیر اب خودداری می کند. هم چنین کودک شما می توانید با استفاده از این اسباب بازی ها در داخل اب هم به راحتی به بازی پرداخته و لذت ببرد. هم چنین جهت راه اندازی ساده تر این کالا و همین طور روش های نگهداری و مراقبت از این محصول هم می توانید به سادگی به دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته بندی این کالا مراجعه نمایید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

استخر بادی گرد پنج لایه اینتکس

استخر بادی گرد پنج لایه اینتکس از جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس است که فوق العاده شکیل و زیبا تولید شده است. این کالا همان طور که در تصاویر مشخص است به گونه ای شکل گرفته است که قطعا زیبایی و کیفیت را به شما عرضه خواهد نمود. هم چنین این کالا پس از عرضه در بازار به یکی از پر فروش ترین محصولات حال حاضر تبدیل شده است و به همین دلیل است که قصد داریم در این مطلب به صورت کامل این کالا را بررسی نماییم تا با خصوصیات این استخر اشنا گردید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از اسم این محصول پیداست این کالا دارای ظاهری گرد و با ارتفاع مناسب می باشد. این ساختار گرد سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را در فضای داخلی خانه ، حمام ، حیاط منزل و یا هر مکان دیگری راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم توجه نمود که ساختار اصلی این محصول به صورت پنج لایه می باشد. هم چنین رویه اصلی این استخر نیز دارای طرح و نقش های فانتزی و جذابی است که باعث شده تا کودک شما بتواند با ان به راحتی ارتباط برقرار کند. رنگ اصلی این محصول هم یکدست سفید است که رنگی عامه پسند می باشد. هم چنین هر یک از لایه های این محصول هم اندازه لایه دیگری می باشد که همین عامل هم سبب شده تا بتوانید کودک خود را با اطمینان خاطر در داخل این محصول قرار دهید.

جنس بدنه

قطعا برای شما هم این سوال پیش امده است که این استخر از چه جنسی ساخته شده و ایا می توانید به ان اطمینان کنید یا خیر. اگر به دنبال پاسخ این سوال می گردید باید عنوان کرد که این محصول دارای رویه PVC از نوع طرح چرم می باشد که فوق العاده با کیفیت و زیباست. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC شفاف طرح دار تولید گردیده است که فوق العاده خاص می باشد. در کنار این موارد باید به کف این کالا هم اشاره کرد که به صورت دولایه شکل گرفته است و همین عامل سبب شده است تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم از دیگر موارد مهمی است که باید در این جا به ان اشاره کنیم. در همین خصوص هم می توان گفت که این استخر تنها 3 کیلو گرم وزن دارد و همین عامل باعث شده تا بتوانید به راحتی این کالا را حمل و نقل کنید. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 130 لیتر است که استاندارد بوده و به راحتی هم می توانید ان را پر کنید. هم چنین باید گفت که قطر این استخر هم 80 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 60 سانتی متر است که با خیال راحت کودکتان را می توانید در داخل این استخر قرار دهید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

روش راه اندازی این استخر بادی یک راه ساده و اسان است که با خیال راحت و در مدت زمان بسیارکوتاهی انجام می شود. در همین خصوص هم باید گفت که شما در ابتدا باید اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید. پس از تهیه این پمپ باد شما می بایست سعی کنید تا به دنبال دریچه های باد موجود بر روی این استخر بگردید. پس از پیدا کردن ان ها شما باید به راحتی پمپ باد را در داخل این محفظه ها قرار داده و اقدام به باد کردن این محصول نمایید. نکته مهم در این قسمت این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید زیرا از تحمل وزن این محصول کاسته و باعث می شود تا امکان اسیب دیدن ان افزایش یابد. هم چنین باید جهت مراقبت از این محصول از ضربه زدن به این کالا و بخش های مختلف ان نیز جلوگیری شود و کاری کنید که بدنه اصلی این استخر از هر گونه اسیب و اشیا نوک تیز در امان باشد.

جمع بندی

استخر بادی گرد پنج لایه اینتکس یک محصول فوق العاده با کیفیت و زیباست که قابل استفاده در فضای باز و هر جای دیگری بوده و مناسب برای کودکان سنین زیر سه سال است. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و نقل هم می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون با قیمت استثنایی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 130 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
رنگ سفید طرح دار
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...