استخر بادی گرد طرح سه حلقه

bestway 51043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,458,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد طرح سه حلقه یکی از مدل های جدید استخر های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که مناسب برای سنین بالای 6 سال است. جنس این استخر از نوع وینیل شفاف آبی رنگ با لایه نقره ای بازتابنده بوده که دارای مقاومت فوق العاده و زیبایی منحصر به فردی می باشد. این کالا دارای ساختار بدنه سه لایه است که هر کدام از لایه ها توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود.

وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. کیفیت بدنه خوب این محصول یکی از ویژگی های مهم آن بوده که می توانید از آن در در فضای باز نیز استفاده کنید. حتی می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. این محصول جذاب را هم اکنون می توانید از سایت تهران اینتکس خریداری فرمایید.

نام محصول : استخر بادی گرد طرح سه لایه کد محصول : bestway 51043 استخر بادی گرد طرح سه لایه را می توان یکی از ساده ترین اما مقاوم ترین استخر های بادی شرکت بست وی دانست ، چرا که طراحی آن بسیار عالی بوده و جنس خوبی برای ساخت بدنه آن در نظر گرفته شده است .

این استخر بادی کودکانه دارای قطر 2 متر بوده و مناسب برای سنین بالای 6 سال می باشد ، البته استفاده بزرگسالان از استخر بادی گرد طرح سه لایه نیز بلامانع است . با خرید استخر بادی می توانید بستر آبی شاد و جذابی را برای کودکان فراهم کنید تا در آب و هوای گرم تابستانی بتوانند بازی های شاد و خنک کننده ای را داشته باشند . استفاده از استخر های بادی تنها به منظور استخر آب نمی باشد بلکه می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد . در ادامه مطلب با نقد و بررسی استخر بادی گرد طرح سه لایه همراه ما باشید تا ویژگی های ساختاری و ... محصول را بشناسید . طراحی و تولید یکی از ساختار های خوبی که شرکت های مطرح مانند بست وی از آن برای ساخت استخر بادی کمک گرفته اند ، ساخت استخر های چندلایه با طراحی گرد می باشد ، این نوع استخر ها که عمدتا از حلقه های بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده اند ، از نظر استحکام و مقاومت نیز سطح بسیار خوبی دارند ، این استخر بادی نیز با این طراحی که دارد می تواند به خوبی در برابر فشار بالای 937 لیتری آب مقاوم باشد .

هر لایه به خوبی به لایه های بالایی پرس شده و هیچگونه درزی میان آن ها وجود ندارد . رنگ این استخر بادی نیز صورمه ای بوده اما تنوع رنگی در آن وجود دارد ، شما می توانید در دسته بندی استخر بادی ، انواع استخر های بادی گرد طرح سه حلقه را مشاهده کرده و خریداری کنید . جنس استخر بست وی بیشتر استخر های بادی خود را از pvc ساخته است ، چرا که پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم است و بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به ویژه استخر بادی می باشد .

همچنین این جنس در برابر اشعه های uv و مضر خورشیدی نیز مقاوم است ، به همین دلیل استفاده از استخر در محیط های باز بلامانع است . پس دیگر نگران پوسیده شدن و یا از دست رفتن کیفیت بدنه استخر نباشید . مهم ترین دلیل استفاده از pvc برای ساخت استخر بادی کودک این است که پی وی سی از مواد اولیه غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است ، پس هیچگاه پوست کودکان در برخورد با بدنه استخر ، آسیب نمیبیند و حساسیتی نخواهد داشت .

پی وی سی در واقع همان وینیل بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند . قسمت کف استخر بادی فوق نیز دارای دولایه وینیل می باشد تا دوام بیشتری داشته باشد زیرا بیشتر در معرض سایش و آسیب دیدگی است . نحوه راه اندازی و نصب راه اندازی استخر های بادی برخلاف استخر های پیش ساخته یا ایزی ست بسیار ساده و سریع است چرا که نیازی برای نصب پایه یا فریم نمی باشد ، شما می توانید با استفاده از پمپ های باد ، ترجیحا پمپ باد دستی ، استخر بادی خود را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید ، نیاز است تا از سری سوزنی برای باد کردن استخر بادی استفاده کنید چرا که نوع دریچه هوای آن ها متفاوت است .

شما می توانید از تلمبه های دیگر نیز استفاده کنید و یا از پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی که در فروشگاه اینتکس نیز نمونه متنوعی از آن به فروش می رسد را در کنار محصول خریداری کرده و استفاده نمایید . نکات مهم بهتر است قبل از راه اندازی استخر ، محل مناسبی را برای راه اندازی استخر بادی خود در نظر بگیرید ، کف زمینی که استخر را می خواهید بر روی آن قرار دهید بسیار مهم است ، چرا که شایع ترین نوع آسیب دیدگی های استخر بادی مربوط به کف استخر می باشد چرا که زمین نامناسبی را برای راه اندازی انتخاب کرده اند .

زمین های سنگی و همچنین آسفالت گزینه خوبی نیستند ، اما در مقابل آن زمین های چمنی یا سرامیکی جای ایده آلی هستند . شما می توانید از انواع تاتمی های ابری و حتی پارچه ها به عنوان زیرانداز استفاده کنید . تعمیرات استخر بادی با تمام ویژگی هایی که استخر بادی گرد طرح سه لایه دارد ، تنها عیب آن بدنه نازک می باشد ، البته بدنه تمامی محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند ، به همین دلیل توصیه این است که به خوبی از استخر بادی خود نگهداری کنید . اما گاها با اشتباهات سهوی ممکن است استخر بادی شما آسیب ببیند ، در این مواقع هیچگونه جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی استخر بادی خود را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 937 لیتر
قطر 201 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی آبی براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...