استخر بادی گرد با طرح هواپیما

intex 58425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد در طرح هواپیما یکی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت ایتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با طرحی بسیار زیبا و کودک پسند ساخته شده و قابل استفاده در هر مکانی بخصوص در حمام به عنوان وان بادی نیز خواهد بود. این استخر می تواند برای سنین زیر 5 سال مناسب بوده و در مسافرت ها نیز به دلیل داشتن وزنی سبک استفاده کرد.

نام محصول : استخر بادی کودک گرد طرح هواپیما کد محصول : intex 58425 استخر بادی گرد طرح هواپیما نمونه دیگری از سری استخر های بادی مخصوص کودک و نوجوان است که توسط شرکت آمریکایی اینتکس طراحی و تولید شده است . خط تولید شرکت اینتکس واقع در کشور های آسیای شرقی بوده اما تحت نظارت طراحان و تولید کنندگان آمریکایی قرار دارد ، از این رو برخی به اشتباه استخر های بادی اینتکس را منحصرا چینی و ... می دانند .

اینتکس با توجه به تجربه بسیار بالایی که دارد استخر های بادی کودک متنوع با طراحی عالی تولید کرده است که استخر بادی گرد طرح هواپیما نیز یکی از آن نمونه هاست . با خرید استخر بادی می توانید بستر های آبی پرتابل و قابل حملی را برای کودکان خود در داخل خانه و ... داشته باشید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی گرد طرح هواپیما را در قالب یک نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کنیم .

طراحی و تولید

همانطور که از نام محصول مشخص است این استخر بادی ساختار گرد دارد ، شاید بتوان گفت که استخر های بادی گرد متنوع ترین نوع استخر های بادی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد ، طراحی گرد گونه استخر های بادی باعث شده است تا استحکم دیواره ها بیش از هر نوع استخر بادی دیگری باشد چرا که ساختار آن ها از چندین حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است . با توجه و مشاهده به تصاویر محصول می بینید که این استخر بادی در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی ساخته شده است که کف آن را نیز یک لایه دیگر پوشانده است تا بدین ترتیب ظرفیتی را بتواند در داخل خود جمع کند . دیواره های چند لایه به خوبی می توانند در برابر آب مقاوم باشند و وزن آن را تحمل کنند . هر یک از لایه ها به صورت مجزا باد می شود . دیواره داخلی استخر به صورت تک رنگ نارنجی می باشد و قسمت خارجی آن از طرح هواپیما برخوردار می باشد که جلوه زیبا تری به محصول بخشیده است .

جنس استخر بادی جنس استخر های بادی اورجینال و اصلی عمدتا یکسان است ، چرا که شرکت های مطرحی چون اینتکس با دانش چندین ساله خود برای ساخت محصولات بادی چون استخر ، از جنس درجه یک و بسیار کاربردی pvc استفاده می کنند چرا که این جنس در برابر آب مقاوم است ، از این رو اگر از استخر بادی به صورت مداوم نیز استفاده کنید ، رطوبت به بدنه استخر آسیبی وارد نخواهد کرد . همچنین این جنس حساسیت پوستی به همراه نخواهد داشت ، بسیار پیش آمده که پوست انسان به مواد پلاستیکی حساسیت نشان دهد ، اما به دلیل اینکه پی وی سی از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان است .

راه اندازی صحیح استخر بادی قبل از راه اندازی نیاز است تا زمین صاف و همواری را برای راه اندازی استخر بادی در نظر بگیرید ، بهتر است سطح زمین را جارو زده و از زیرانداز استفاده کنید تا از خطرات احتمالی در جهت آسیب دیدگی کف استخر جلوگیری شود . این نوع آسیب دیدگی ها بسیار شایع است ، پس به محل راه اندازی استخر بادی توجه داشته باشید . شما می توانید با استفاده از پمپ های باد استخر بادی خود را سریع تر راه اندازی کنید ، اما بهترین نوع پمپ ، پمپ های باد دستی می باشند . چرا که قدرت آن ها برای استخر بادی مخرب نیز و نیازی به جریان برق ندارد .

قیمت آن نیز بسیار ارزان است . بهتر است پس از باد شدن کامل استخر و اطمینان از بسته شدن درب دریچه ها استخر بادی را از آب پر کنید . شما می توانید برای پر کردن استخر از آب گرم نیز استفاده کنید .

شما حتی می توانید داخل استخر را با توپ پر کنید تا استخر ، به استخر توپ تبدیل شود . تعمیرات استخر بادی از ویژگی های خوب استخر های بادی این است که در صورت آسیب دیدن شما می توانید آن را تعمیر کنید ، البته آسیب دیدگی های شدید و پارگی های وسیع قابلیت تعمیر ندارند ، اما شما می توانید به راحتی هر چه تمام سوراخ های استخر بادی خود را با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص ، تعمیر کنید . پک های تعمیری در کنار بسیاری از استخر های بادی وجود دارد ، اما شما می توانید تعداد بیشتری از آن ها را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این بسته ها شامل برچسب تعمیر و چسب مخصوص می باشد که در دفترچه راهنما روند استفاده از آن توضیح داده شده است .

نوع گرد
 قطر 168 سانتي متر
 ارتفاع 40 سانتي متر
 ظرفیت 250 لیتر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب کودکان زیر 5 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...