استخر بادی گرد با طرح لاک پشت نینجا

ninja 567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح لاک پشت های نینجا از سری استخر های بادی کوچک با طراحی گرد و جذاب برای سنین کودکان و همچنین خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت و ضخیم و همچنین مقاوم در برابر دما و فشار آب که به دلیل داشتن وزن بسیار کم قابل جا به جایی و حمل در هر مکان خواهد بود. این استخر از بدنه ای سه لایه بهره برده که هر لایه آن به صورت مجزا با دمی شوند. البته گفتنی است که این کالا توسط کوچکترین نوع پمپ های باد دستی نیز در کمترین زمان راه اندازی می شوند. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن کف طرح دار و قابلیت استفاده از آن به عنوان استخر توپ و وان برای استحمام در حمام اشاره کرد.

نام محصول : استخر بادی گرد با طرح لاک پشت نینجا کد محصول : ninja 567 استخر بادی گرد با طرح لاک پشت نینجا نمونه ای از سری استخر های بادی کودک و خردسالان می باشد که می توانید با خرید آن ها ، استخر های خانگی کوچک و کاملا ایمن را برای بازی و آب تنی فرزندانتان فراهم کنید .

استخر های بادی قابلیت ذخیره آب در درون خود را حتی تا هزاران لیتر دارند ، نمونه های بزرگاستخر بادی کودک حتی قادرند چندین بزرگسال را در درون خود جای دهند ، اما استخر های بادی کودک ابعاد کوچک تری دارند و مناسب برای سنین کودکان می باشد . استخر بادی گرد با طرح لاک پشت نینجا نیز یکی از این استخر های بادی مخصوص کودک است که با توجه به طراحی ظاهری که دارد با این اسم شناخته می شود .

در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات ساختاری استخر بادی کودک و نحوه تولید و ... را به شما عزیزان در قالب نقد و بررسی ارائه دهیم . تولید و ساخت یکی از ساختار های استخر های بادی که عمدتا شرکت های تولید کننده از آن برای تولید استخر های پیش ساخته خود استفاده می کنند ، ساختار حلقه ای و گرد استخر می باشد ، این استخر بادی نیز با استفاده از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم که به بهترین شکل نیز پرس شده اند تشکیل شده است ، این نوع ساختار بیشتر از نمونه های تک لایه ای می توانند وزن آب را تحمل کنند ، قسمت زیرین استخر نیز از لایه ای به عنوان کفی پوشانده شده است که از خارج شدن آب جلوگیری می کند .

تمامی درز های این استخر به خوبی پوشیده شده است و هیچگونه نشتی در آن وجود ندارد . چرا که تمامی محصولات بادی اورجینال پس از تولید ، به مرحله تست رفته و پس از تایید صحت و سلامت ، محصول بسته بندی و ارسال می شود ، بنابراین می توان گفت که 99% محصولات بادی پلمپ سالم هستند . جنس استخر بادی استخر بادی گرد با طرح لاک پشت نینجا فوق از جنس pvc ساخته شده است ، پی وی سی همان وینیل است و فرقی با هم ندارند ، پس اگر با کمله وینیل مواجه شدید بدانید که پی وی سی در واقع همان وینیل است ، این اجناس نوعی چرم مصنوعی ، پلاستیکی می باشد که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است ، به همین جهت نیز برای سلامت پوست خطری ندارد .

این جنس در برابر رطوبت مقاوم است که شاید این ویژگی یکی از برترین ویژگی های این جنس حساب می شود . پس با خیال راحت به صورت مداوم از استخر بادی خود استفاده کنید بدون اینکه نگران پوسیده شدن بدنه در برخورد و مجاورت با آب باشید . راه اندازی استخر بادی همانطور که در بخش تولید وساخت اشاره شد ، ساختار استخر بادی گرد با طرح لاک پشت نینجا به صورت سه طبقه و با سه حلقه می باشد ، از این رو محفظه هر یک از آن ها جدا بوده و نیاز است که هر حلقه را مجزا باد کنید ، پس از باد کردن تمامی لایه ها می توانید استخر را با آب پر کنید .

اما بهتر است که قبل از راه اندازی ، محل مناسبی را برای راه اندازی استخر بادی خود در نظر بگیرید ، زمین های آسفالت و یا سنگی به دلیل اینکه سنگ های ریزی وجود دارد ممکن است پس از پر کردن با آب و استفاده کردن از آن ، سوراخ هایی بر اثر فشار در کف استخر ایجاد شود ، بنابراین با یک زیرانداز می توانید از استخر خود به خوبی مراقبت کنید .

شما می توانید با گوشزد کردن نکاتی به کودکان خود ، از استخر بادی به خوبی مراقبت کنید . چنگ زدن به استخر و یا گاز گرفتن آن و ضربه زدن با اجسام تیز می تواند به استخر آسیب برساند . تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی یکی از نگرانی های خریداران استخر بادی این است که در صورت آسیب دیدن استخر دیگر نمی توان از آن استفاده کرد ، اما در واقع استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، پس اگر استخر بادی شما دارای پارگی های جزئی و یا سوراخ شدگی می باشند نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمراتی که شامل چسب مخصوص و برچسب های مقاوم هستند می توانید اقدام به پنچرگیری استخر بادی خود کنید . شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی ، بسته های تعمیراتی بیشتری را نیز از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

نوعخانگي
ظرفيت 84 ليتر
قطر 100 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 730 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای کف طرح دار
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...