استخر بادی گرد با طرح لاکپشت

bestway 53042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح لاکپشت با طراحی بیضی شکل خود ظاهر بسیار زیبایی داشته و از رنگبندی شادی در طراحی آن استفاده شده است. قسمت بالایی آن سر لاکپشت با حالت فانتزی خود و در کناره های ان نیز دو دست لاکپشت قرار گرفته اند، سر لاکپشت بر خلاف دو قسمت دیگر عنوان شده تنها برای تزئین نبوده و یک آبپاش جداگانه نیز در خود دارد که باعث می شود با نصب شلنگ به محل مشخص شده بر روی بدنه یک فواره بسیار زیبا داشته باشید.

علاوه بر این آبپاش این محصول به صورت تعاملی بوده به این صورت که با فشردن قسمت وسط کف استخر آب به داخل استخر جریان می یابد و در غیر اینصورت آب بسته می ماند تا کنترل بهتری در عملکرد این بخش ارزشمند از این استخر بادی داشته باشید. جنس قسمت های مختلف استخر به صورت کامل از PVC ضخیم بوده و مقاومت خوبی در برابر فشار آب داخلی و وزن کودکان دارد. به علاوه به دلیل وزن کم می توانید این استخر را به سادگی حمل کرده و در هر محلی استفاده کنید.

نام محصول : استخر بادی گرد با طرح لاکپشت کد محصول : bestway 53042 استخر بادی گرد با طرح لاکپشت یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین استخر های بادی کودک و خردسال می باشد که شرکت آمریکایی بست وی آن را طراحی کرده است . بست وی همواره سعی کرده است تا استخر های بادی جدید تری را با طراحی های عروسکی و جذاب برای سنین کودکان تولید کند تا آن ها را تشویق به بازی و تفریحات آبی سالم در خانه کند .

شما می توانید با خرید استخر بادی ، این بستر های آبی دوست داشتنی را برای کودکان خود در حیاط منزل و حتی در سفر ها فراهم آورید . در این بخش با نقد و بررسی جامع استخر بادی گرد با طرح لاکپشت شما را با ویژگی های ساختاری و ... محصول آشنا می کنیم تا با اطلاعات کافی بتوانید خرید خود را انجام دهید . طراحی و تولید بست وی با استفاده از مواد لایه لایه ، این استخر بادی را به صورت گرد طراحی کرده است ، به طور کلی می توان گفت که ساختار استخر بادی گرد با طرح لاکپشت از یک حلقه بادی و کفی تشکیل شده است ، از این رو استفاده از یک حلقه بادی باعث شده است تا عمق استخر کم باشد ،

از این رو کودکان سنین پایین تر نیز می توانند بدون نگرانی از استخر بادی استفاده کنند . رده سنی 3 الی 6 سال برای استخر بادی فوق مناسب می باشند . بر روی حلقه بادی استخر ، سر و دو دست بادی عروسکی طراحی شده است که جلوه واقعی تری به استخر لاکپشتی داده است . قیمت های عروسکی استخر به صورت مجزا از بدنه راه اندازی می شوند ، بنابراین شما می توانید آن ها را باد نکنید . طرح رویه استخر نیز رنگ زمینه سبز دارد که به خوبی جذابیت استخر را افزایش داده است . جنس استخر بادی بست وی برای ساخت بدنه استخر بادی گرد با طرح لاکپشت از pvc براق استفاده کرده است ، همچنین برای کف آن از دولایه پی وی سی برای داشتن ضخامتی بیشتر استفاده کرده تا استخر در برابر ساییدگی ها و آسیب های احتمالی به دور باشد .

پی وی سی یا وینیل از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه استخر بادی می باشد چرا که در برابر آب و حتی دما و نور آفتاب پوسیده نمی شود و قدرت کشسانی و تحمل وزن بالا ، باعث شده تا از این جنس برای ساخت بیش از 90 درصد محصولات بادی استفاده شود . همچنین این جنس بسیار سبک است و افزایش وزنی در محصول ایجاد نمی شود . راه اندازی استخر بادی راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است ، چرا که ابعاد بزرگی نداشته و محفظه و حلقه بادی آن کوچک است ، با این حال شما می توانید از پمپ های باد دستی با سر سوزنی برای راه اندازی استخر بادی کمک بگیرید . زمین های چمنی و یا زمین هایی که خاک نرم دارند گزینه مناسبی برای راه اندازی هستند ، با این حال بهتر است از زیرانداز برای نگهداری صحیح از استخر در هنگام استفاده از استخر کمک بگیرید .

به کودکان خود بیاموزید که بدنه استخر را چنگ نزده و یا آن را گاز نگیرند ، حدالامکان لباس های نرم برای کودک بپوشانید و از لباس های سگک دار برای آب تنی در استخر استفاده نکنید . حرارت بالا نیز می تواند به بدنه استخر آسیب وارد کند که غیر قابل تعمیر نیز خواهد بود . پنچرگیری استخر بادی استخر های بادی اگر که محصولاتی با کیفیت و مقاوم در برابر فشار هستند ، اما در برخورد اجسام تیز و برنده و یا اجسام داغ و پر حرارت آسیب پذیر می باشند .

با این حال شما می توانید برخی از آسیب دیدگی ها را به راحتی تعمیر کنید ، سوراخ شدگی ها یا پارگی های کوچک قابلیت تعمیر شدن دارند ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص استخر بادی ، بدنه استخر را پنچرگیری کنید . روند پنچرگیری استخر بادی بسیار ساده است ، چرا که شما باید برچسبی را اغشته به چسب مخصوص کرده ( در بسته تعمیرات موجود می باشد ) و بر روی محل آسیب دیدگی بچسبانید و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا روند تعمیر به خوبی انجام شود .

نوع خانگی
 طول 180.1 سانتی متر
 عرض 151.9 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 ظرفیت آب 135 لیتر
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC براق
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای آبپاش
 رده سنی: 3-6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...