استخر بادی گرد اینتکس مدل کودکانه

intex 57400 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طراحی و ارگونومی مناسب برای کودکان و خردسالان زیر 3 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که بر روی خود یک عروسک ماهی و حلقه های بادی برای سرگرمی بیشتر فرزندانتان در درون آب تعبیه شده است. اما داشتن کف بادی و همچنین طراحی کودک پسندانه این کالا سبب شده تا کودکان احساس راحتی بیشتری را در این محصول داشته باشند.

استخر بادی کودک با طرح ماهی زنگوله دار اینتکس مدل جدید محصول 2014 ، با ظاهری زیبا و طراحی کودک پسند ، دارای زنگوله یا عروسکهای بادی و کف باد شو همراه با نقاشی های کودکانه ، با بهترین قیمت بسیار ارزان و مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان و بچه های یک تا سه سال ، تولید و ساخت شرکت intex رنگ بندی آبی ، سبز ، نارنجی و قرمز ، دارای پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات رایگان ، از سری استخر های محبوب و مرغوب است که در سال 2014 توانسته است نظر کودکان را به خود جلب کند ،ابعاد این استخر بادی در بالای توضیحات ذکر شده است ، نوع جنس استخر از pvc نرم و ضد حساسیت میباشد ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک است و براحتی میتوان آنرا با خود حمل کرد ، این استخر بادی قابل استفاده در حیاط منزل ، ویلا ، و اتاق خواب کودک جهت استخر توپ میباشد.

نام محصول :استخر بادی کودک گرد اینتکس مدل کودکانه کد محصول : intex 57400 NP یکی از محصولات بادی دوست داشتنی میان علاقه مندان و دوست داران محصولات بادی ، استخر های بادی می باشد ، چرا که با صرف هزینه کم می توانید بستر های آبی بسیار خوبی را برای خود در داخل خانه ایجاد کنید تا از آن برای آب تنی و بازی های شاد آبی استفاده کنید .

شرکت های سازنده استخر بادی نیز با توجه به علاقه تمامی سنین به این نوع محصولات انواع استخر های بادی کودک و بزرگسال را طراحی کرده است . استخر بادی گرد اینتکس مدل کودکانه از نمونه استخر های بادی مناسب برای کودکان می باشد که با طراحی زیبا و عروسکی ساخته شده است تا کودکان علاقه زیادی به استفاده از استخر داشته باشند . والدین می توانند با استفاده از این استخر بادی گرد حتی برای استحمام کودک خود کمک بگیرند .

شما می توانید این استخر بادی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس با گارانتی تعمیر خریداری کنید . طراحی و ساختار طراحی و ساخت استخر بادی فوق به صورت گرد است ، دیواره های آن در واقع از قرار گرفتن دو حلقه بادی بر روی هم تشکیل شده است ، این دو حلقه بادی به خوبی توسط دستگاه های مدرن پرسینگ به یکدیگر پرس شده اند به همین خاطر درزی بر روی بدنه وجود ندارد و نشتی نخواهد داشت . نکته قابل توجه در این استخر بادی ، کف بادی آن است .

اینتکس برای افزایش ایمنی استخر های بادی ک وچک خود که معمولا توسط کودکان خردسال استفاده می شود از کفی های بادی استفاده می کنند تا در صورت برخورد کودکان با کف استخر ، هیچگونه آسیبی به آن ها وارد نشود ، از این رو می توان گفت که استخر های بادی بسیار ایمن و مطمعن هستند ، از این رو والدین می توانند حتی برای استحمام راحت تر کودکان خود از این استخر های بادی استفاده کنند . ابعاد کوچک آن نیز اجازه استفاده از استخر را در داخل حمام می دهد . کف طرح دار استخر به همراه عروسک های بادی طراحی شده در دیواره های استخر می تواند جذابیت خاصی را به استخر ببخشد . عروسک های حیوانی این استخر بادی مجهز به آبپاش می باشند که قادر به فوران آب هستند .

هر یک از عروسک ها دارای محفظه باد جدا می باشند . جنس بدنه استخر بادی می توان گفت اینتکس تمامی محصولات بادی خود را از pvc ساخته است ، به خصوص استخر های بادی خود را که بیشتر با آن سر و کار دارند . چرا که پی وی سی ها اجناسی ضد آب می باشند . همچنین پی وی سی ها هیچگونه حساسیت های پوستی را برای کودکان نخواهد داشت چرا که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است ، بنابراین پوست لطیف کودکان حساسیتی به آن نخواهند داشت .

همچنین این جنس خواصیت لاستیکی دارد به همین خاطر در برابر فشار زیاد تحمل خوبی را از خود نشان می دهد . راه اندازی و استفاده از استخر شما می توانید برای راه اندازی ساده تر استخر از پمپ باد استفاده کنید اما از آن جا که محفظه های باد آن کوچک است با استفاده از باد دهان نیز می توانید استخر را باد کنید . عروسک های بادی این استخر نیز به صورت جداگانه باد می شوند . شما می توانید با استفاده از زیرانداز های نرم ، قسمت کف استخر را بپوشانید تا قسمت کف بادی آن بر اثر ساییدگی و یا برخورد با اجسام باقی مانده بر روی زمین آسیبی نبیند . پس از باد شدن کامل از محکم شدن درب دریچه ها اطمینان حاصل فرمایید ، سپس داخل آن را با آب پر کنید تا آماده استفاده گردد . شما می توانید برای پر کردن استخر از آب گرم نیز استفاده کنید چرا که بدنه استخر تحمل دماهای بالا را نیز دارد .

تعمیرات استخر بادی سوراخ شدن استخر بادی یکی از شایع ترین آسیب دیدگی های محصولات بادی می باشد که بهترین توصیه این است که به خوبی از استخر خود مراقبت کنید ، اما گاهی ممکن است سهوا استخر بادی دچار پارگی شود ، اگر پارگی وسیع نباشد شما می توانید استخر بادی خود را پنچر گیری کنید . برای اینکار تعدادی برچسب تعمیرات در کنار محصول وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید استخر بادی خود را تعمیر کنید . شما می توانید بسته های تعمیراتی را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . نحوه پنچرگیری صحیح محصول در دفترچه راهنما آورده شده است .

نوعخانگي، سفري
ظرفيت 57 ليتر
طول 90 سانتي متر
عرض 53 سانتي متر
ارتفاع 18 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 3 کيلوگرم
 داراي حلقه های بادی سرخود
مناسب سنين زير 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...