استخر بادی گرد اینتایم با کف بادی

YT-209A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد اینتایم محصولی شیک و کودک پسند برای تفریحات آبی و توپی سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکمش طرح چرم می باشد. استخری که ساختاری سه طبقه ای در قسمت دیواره ها داشته و از کف بادی برای راحتی بیشتر در هنگام استفاده از آن بهره مند است. محصولی که علاوه بر استخر آبی می توان به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده شود. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به دریچه های مجزای هر لایه برای باد کردن و همچنین وزن بسیار مناسب آن برای حمل نمودن به هر مکانی اشاره کرد.

استخر بادی گرد اینتایم با کف بادی

استخر های بادی مناسب کودکان اغلب دارای ظاهری فانتزی با تصاویری انیمیشنی و رنگارنگ هستند. این گروه از محصولات البته تنوع بالایی نیز دارند. زیرا محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای نواورانه بر اساس علایق آن ها داشته تا مورد علایق این رده سنی از مصرف کنندگان قرار بگیرد. از طرفی این محصولات را اغلب بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده اند تا بتواند ایمنی و سلامت کودک را در زمان بازی حفظ کند. در ادامه این مطب می خواهیم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و انتخاب و خرید یک استخر بادی مناسب فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ساخت استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک ار ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده ابعادی مناسب برای اشغال حداقل فضا می باشد. بدنه محصول از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این  لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. این نوع دیواره استخر بادی موجب انعطاف پذیری بالای محصول و افزایش دوام و طول عمر آن می شود. دنیای زیر آب و فضای آکواریومی برای کودکان همواره از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بر روی بدنه این استخر بادی از طرح های رنگارنگ و فانتزی موجودات دریایی استفاده شده است. این استخر بادی کودک را در دو رنگ بدنه آبی و سبز تولید کرده اند تا انتخابی راحت داشته باشید. از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود استفاده کنید. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه آسیب بتوانید بدنه استخر بادی را رفوه نمایید. کف محصول از نوع باد شو طراحی شده تا کودک راحتی بالایی در زمان استفاده داشته باشد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

جنس بدنه محصول از پارامتر های مهم و اساسی برای مصرف کنندگان به شمار می رود. زیرا افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر حداکثری را دارند. لازم به ذکر بوده کیفیت بالای بدنه محصول تولیدی موجب افزایش طول عمر آن می شود. بر همین اساس شرکت اینتایم بدنه این استخر بادی را از پی وی سی طرح چرم تولید کرده است. بخش کناری استخر بادی نیز از نوع پی وی سی طرح دار می باشد. برای بخش کف بادشو استخر بادی نیز از پی وی سی دولایه استفاده کرده اند. این نوع جنس بدنه را می توانید در تمامی شرایط جوی و فضای باز با خیالی اسوده استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی ، دماهای مختلف آب و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که قطر آن 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر نیز 35 سانتی متر بوده البته برای پر کردن محصول باید میزان کمتری را در نظر بگیرید. ظرفیت داخلی استخر بادی 90 لیتر بوده که با این میزان علاوه بر تجربه یک تفریح ابی مهیج در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود.

این استخر بادی مجهز به یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی برای راه اندازی آسان می باشد. با استفاده از این پمپ در کمترین زمان ممکن محصول برای تفریح کودک اماده خواهد شد. برای حفظ طول عمر محصول نیز از پرش بر روی دیواره های آن و یا فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه استخر بادی کودک جدا خودداری کنید.

خرید استخر بادی کودک

اگر قصد خرید یک استخر بادی کودک زیبا را به صورت فابریک و اورجینال با صرف هزینه کم و دریافت یک تخفیف عالی دارید ، می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 90 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتایم
 ساختار سه طبقه ای
 دارای کف بادی
 مناسب سنین کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...