استخر بادی کودک گرد کارتونی بست وی

bestway 60757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح کارتونی (ماشین های مسابقه ای) از سری استخر های جذاب و شیک برای سنین کودکان بوده که از طراحی سه طبقه ای بهره می برد. این استخر بادی در میان استخر های آبی و همچنین استخر های توپی قرار گرفته که با داشتن وزن بسیار مناسب قابل حمل در هر مکانی از جمله ، منزل ، حیاط و فضای باز ، حمام ، بالکن ، روی پشت بام ، و مسافرت ها خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از کیفیت و مقاومت مناسبی برخوردار است. قسمت کف این محصول نیز به صورت PVC ساده طرح دار می باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به راه اندازی سریع و آسوده توسط پمپ های باد دستی و همچنین استفاده به عنوان وان بادی اشاره کرد.

استخر بادی کودک گرد کارتونی بست وی کد محصول : bestway 60757 استخر بادی کودک گرد کارتونی بست وی از سری استخر های بادی جذاب با طراحی و چاپ بدنه کارتونی می باشد که برای رده سنی کودکان توسط شرکت bestway طراحی شده است . استخر های بادی عمدتا برای سنین کودکان طراحی شده اند اما مدل های دیگری با ابعاد بزرگتر وجود دارند که برای سنین بزرگسال طراحی و تولید شده است .

شما می توانید با خرید استخر بادی ، بستر های آبی را در خانه و حتی در سفر برای خود و کودکان داشته باشید ، قیمت استخر بادی ارزان بوده و شما به آسانی می توانید از این محصولات بادی بهره مند شوید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع استخر بادی کودک گرد کارتونی بست وی ، ساختار ، جنس ، نحوه راه اندازی و استفاده صحیح و ... محصول را شرح دهیم ، پس در ادامه متن همراه ما باشید .

طراحی و تولید تنوع در استخر های بادی به دلیل تنوع در طراحی و تولیدی است که طراحان برای ساخت محصولات خود آن را پیاده می کنند ، با توجه به ظاهر استخر بادی کودک گرد کارتونی بست وی میبینیم که این استخر بادی دارای ساختار سه لایه یا سه حلقه ای می باشد . این نوع طراحی یکی از طراحی های موفق طراحان در ساخت استخر های گرد می باشد چرا که ساختار سه لایه می تواند به استحکام بالای دیواره ها کمک کند . هر حلقه به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده اند و درزی میان آن ها وجود ندارد ، همچنین کف استخر که غیر بادی می باشد نیز یک لایه ضخیمی است که به حلقه زیرین پرس شده تا از خروج آب جلوگیری کند . دیواره بیرونی استخر نیز از طراحی کارتونی انیمیشن ماشین مسابقه ای برخوردار است ، به همین دلیل نیز جذابیت خاصی میان کودکان پیدا کرده است .

جنس استخر بادی بست وی برای ساخت بدنه استخر بادی کودک گرد کارتونی بست وی از pvc استفاده کرده است ، پی وی سی ها که با نام دیگر وینیل شناخته می شوند بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی به خصوص محصولات بادی که انسان با آن در تماس است می باشد ، چرا که مواد تشکیل دهنده آن از مواد غیر سمی تشکیل شده و برای سلامت انسان ضرری ندارد .

همچنین پی وی سی ها ساختار لاستیکی دارند به همین دلیل برای ساخت محصولات بادی مناسب است . راه اندازی و طرز استفاده از استخر راه اندازی این استخر بادی ساده و آسان است . در هر حلقه بادی دریچه هوا قرار دارد که از آن طریق می تواند استخر را راه اندازی کنید . پس از باد شدن تمامی حلقه ها می توانید داخل آن را با آب و حتی توپ بادی پر کنید . برای راه اندازی سریع تر می توانید از انواع تلمبه ها و پمپ های باد دستی و یا برقی ( استفاده از پمپ باد دستی توصیه می شود ) استفاده کنید .

همانطور که اشاره شد شما می توانید از این استخر کودک به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید ، برای اینکار کافیست تا توپ های بادی رنگی را از فروشگاه اینتکس و یا دیگر فروشگاه ها و مغازه ها خریداری کنید . اگر از استخر بادی در خارج از خانه و یا در حیاط خانه استفاده می کنید سعی کنید تا برای مراقبت بهتر از استخر ، از زیرانداز های نرم استفاده کنید .

تعمیرات استخر بادی استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، یکی از معایب محصولات بادی آسیب پذیری آن در برابر اجسام تیز و برنده می باشد ، بنابراین باید به خوبی از آن ها مراقبت کنید ، اما در صورتی که استخر بادی شما آسیب دید نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از بسته های تعمیراتی مخصوص سوراخ ها و پارگی های جزئی ایجاد شده را ترمیم کنید . روند تعمیر استخر بادی نیز در مطالب مرتبط با آن در فروشگاه اینترنتی اینتکس آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . همچنین در دفترچه راهنما ، نحوه استفاده از بسته های تعمیراتی آورده شده است .

نوعخانگي
ظرفيت 84 ليتر
قطر 100 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 730 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای کف طرح دار
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...