استخر بادی کودک گرد طرح پروانه اینتکس

intex 30012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح پروانه اینتکس یکی از اجناسی است که با طراحی زیبا و ساختاری فوق العاده طراحی و تولید شده است. در خصوص رنگ بندی این محصول اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که بدنه اصلی این استخر ابی رنگ بوده و بخش زیرین و لایه بالایی این کالا سورمه ای رنگ است که این دو رنگ بودن این محصول باعث خاص تر شدنش هم شده است. علاوه بر این ها ها بر روی بدنه این کالا طرح پروانه و چندین اشکال دیگر هم با ابعاد مختلف نقش بسته است که بسیار زیباست. در خصوص بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا از نوع PVC تولید شده است که مقاومت قابل قبولی دارد. این محصول مناسب برای استفاده کودکان زیر سه سال بوده و با خیال راحت می توانید تفریحی شاد و مفرح را برای او فراهم سازید. جهت خرید این کالا می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

استخر بادی کودک طرح پروانه اینتکس محصولی با طراحی بدنه زیبا و کیفیت بالا بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با توجه به ابعاد و مخصوصا ارتفاع بالای خود موجب شده تا برای اموزش های اولیه شنا کودکان کمتر از سه سال توصیه شود. زیرا مقاومت بالای محصول امکانی را ایجاد کرده تا شما برای فضای باز نیز از ان استفاده کنید. در این مطلب قصد دارید تا به تشریح کامل ویژگی های این محصول بپردازیم. شما هم اگر قصد خرید یک استخر بادی را برای کودک خود دارید برای اشنایی با این محصول زیبا تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

هر شخصی زمانی که برای تهیه محصولی هزینه ای پرداخت می کند انتظار داشته که ان کالا علاوه بر بی نقض بودن دارای یک بدنه زیبا و طراحی منحصر به فردی باشد. در عین حال محصولاتی که مخاطب مصرف کننده کودک داشته نیاز به رعایت اصول استاندارد و همچنین توجه خاص به سلیقه ان ها دارد. این استخر بادی نیز در پروسه تولید خود تمامی این نکات را سپری می کند. این محصول با ساختاری پنج لایه در ابعادی استوانه ای طراحی گردیده است. رنگ ابی ملایم بدنه به کودکان حس شادی را منتقل می سازد. جهت همراهی با روحیات کودکان بر روی بدنه محصول طرح هایی فانتزی از پروانه با رنگ ابی تیره نقش بسته است. توجه داشته باشید لبه محصول و تمامی خش های داخلی ابی به رنگ ابی تیره می باشد. به همین جهت شما شاهد محصولی زیبا و منطبق با علایق کودکان هستید.

جنس بدنه

کیفیت بالای بدنه و مقاومت هر محصولی از جمله نکات اساسی بوده که مصرف کنندگان به ان تایید بالایی دارند. شرکت اینتکس در جهت رضایت مصرف کنندگان عزیز همواره از جنس مرغوب در فرایند تولید محصولات خود استفاده می کندو بدنه این استخر بادی از جنس پی وی سی طرح چرم تولید می شود. کف این محصول نیز از نوع پی وی سی بوده که به صورت دولایه و از نوقع بادشو تعبیه می شود. استفاده از این جنس موجب شده تا علاوه بر داشتن طول عمر بالا شما در فضای باز نیز از این استخر بادی استفاده کنید.

ابعاد و وزن

شاختار کلی این محصول استوانه ای بوده به همین دلیل فضای کف دایره شلی را اشغال خواهد کرد. قطر این استخر بادی 80 سانتی متر بوده که با توجه به عمق 60 سانتی متری خود توانسته فضای استاندارد برای تفریح کودکان کمتر از سه سال ایجاد کردن. وزن بدنه این محصول 3 کیلوگرم بوده ا شما با توجه به این وزن کم بتوانید حمل و نقلی اسان را تجربه کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این استخر بادی دارای ساختاری پنج لایه بوده که هر لایه دریچه بادی مجزا دارد. جهت راه اندازی این محصول کافیست با یک پمپ باد هر یک از این لایه را باد کنید. با گذشت زمان کمتر از 2 دقیقه محصول قابل استفاده می شود. جهت رضایت مصرف کنندگان در کف این استخر بادی دریچه ورود و تخلیع اب تعبیه شده است. برای داشتن یک محصول با کیفیت تنها کافی ست از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه

این استخر بادی خودداری کرده و از بدنه این محصول به عنوان جامپینگ استفاده نکنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک عمیق طرح پروانه اینتکس محصولی جدید جهت تفریحات ابی کودکان کمتر از سه سال است. از این محصول در فضای باز و یا در سفر می توانید استفاده کنید. طول عمر بالای این کالا با تغییرات جوی اب و هوا دچار مشکل نخواهد شد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این استخر بادی را قیمتی مناسب خریداری کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 130 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
رنگ ابی طرح دار
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...