استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس

bestway 91018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس یکی از استخر های جدید شرکت بست وی بوده که براس کودکان بالای 2 سال تولید و عرضه شده است. جنس این استخر از نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی دارد. شکل ظاهری این محصول گرد بوده و طرح آن برگرفته از شخصیت کارتونی میکی موس می باشد که زیبایی آن را دو چندان کرده است. هم چنین ظاهر آن دارای سه حلقه مختلف بوده که حلقه ی بالایی دارای رنگ زرد و دو حلقه پایینی طرح کارتونی آن می باشد. ظرفیت آب این استخر 38 لیتر بوده که در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را پر کنید. هم چنین وزن این محصول 0.5 کیلو گرم است که به راحتی و در هر مکانی می توانید ان را جا به جا کنید و از ان استفاده کنید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس

اگر شما هم به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و در عین حال جذاب برای کودک خود می گردید تا بتواند در داخل ان به بازی و تفریح و شنا کردن مشغول شود پیشنهاد می کنیم استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس را حتما مشاهده کنید. این محصول یکی از زیباترین طراحی های شکل گرفته در بازار است که توسط شرکت تهران اینتکس می توانید ان را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید گفت که این محصول ارگونومی ساخت گردی دارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این ارگونومی گرد به زیبایی هر چه تمام تر و با رعایت نکات کامل طراحی شده است. هم چنین ساختار اصلی این محصول نیز به صورت سه لایه شکل گرفته است که همانند سه حلقه گرد روی هم دیگر قرار دارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که هر یک از این لایه ها دقیقا از نظر ابعاد و حجم باد داخلی با بقیه لایه ها برابر است. هم چنین در خصوص طرح و رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که دو لایه میانی و زیرین این محصول دارای طرح میکی موس می باشد که در بین کودکان از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. هم چنین لایه بالایی این محصول نیز از رنگ یکدست زرد طراحی و تولید شده است که بسیار چشم نواز است. هم چنین بخش های داخلی این محصول هم از رنگ سفید ساخته شده است.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که این کالا از بدنه ای با جنس وینیل ساخته شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع وینیل طرح دار تولید شده که در کنار مقاومت بالا ، بسیار دیدنی می باشد. علاوه بر این ها کف این محصول از نوع وینیل دو لایه ساخته شده که بسیار مقاوم بوده و تحمل وزن این استخر را هم بر عهده دارد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این استخر تنها 0.5 کیلو گرم وزن دارد که همین عامل باعث شده تا بتوانید به سادگی این محصول را حمل و نقل نمایید. هم چنین در خصوص ابعاد این محصول پس از راه اندازی کامل این استخر هم باید گفت که قطر این استخر 70 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 30 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول تنها 38 لیتر اب را می تواند در داخل خود جای دهد که به سادگی پر شده و کودک شما می تواند از ان استفاده کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی و استفاده از این محصول در گام اول باید اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید. البته بدون پمپ باد هم می توانید با استفاده از دهان خود این محصول را باد کنید که این کار هم زمان بر بوده و هم سخت و دشوار است. پس از تهیه پمپ باد می توانید به سادگی دریچه باد این محصول را پیدا کرده و با باز کردن ان و قرار دادن پمپ باد در داخل این محصول اقدام به باد کردن کامل این استخر کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از سوراخ کردن و ضربه زدن به این کالا بپرهیزید. هم چنین سعی کنید تا این محصول را از وسایل داغ هم دور کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس محصولی فوق العاده زیبا با طرح و نقشی جذاب است که مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و از ان می توانید در هر مکانی استفاده کنید. این محصول هم چنین قابلیت راه اندازی اسان را هم برخوردار می باشد. این استخر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع گرد
 قطر 70 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتي متر
 ظرفیت 38 لیتر
 وزن 0.5 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...