استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس

bestway 91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس محصول برند بست وی می باشد . این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که کیفیت بالایی در برابر شرایط طبیعی و همچنین ضربه ی اجسام دارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید ، همچنین ضخامت لایه های این استخر بادی 0.19 میلی متر می باشد که در سری محصولات بادی کودک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . آرگونومی ساخت این محصول سه حلقه می باشد که این امر بر ارتفاع این استخر بادی می افزاید . ظرفیت آب این محصول 140 لیتر می باشد که برای کودکان ظرفیت مناسبی به حساب می آید . به همراه این استخر بادی برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز خود لذت ببرید . این محصول در نمایندگی اینتکس که نمایندگی برند بست وی در ایران نیز می باشد موجود است که پس از بررسی و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن بصورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده که برای کودکان 2 تا 3 سال توسط برند جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. اگر می خواهید استخر خصوصی برای کودکتان خریداری کنی پیشنهاد ما به شما استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس می باشد. اما قبل از خرید و سفارش این محصول به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با نکات مزایا و معایب این محصول آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را به خود اختصاص دهد. این محصول به صورت سه حلقه بادی تعبیه شده بهم هم بوده که دلیل این طراحی در وهله اول کم عمق بودن آن محصول بوده و در وهله دوم انعطاف پذیری و مقاومت این محصول را بالا تر میبرد. کف سطح این محصول به رنگ قرمز بوده و دور بدنه آن عکس های میکی موس نیز مشاهده می شود تا جذابیت این محصول را برای فرزند شما دو چندان بکند. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته به ترتیب برابر است با: قرمز، آبی، سفید، زرد، صورتی و بنفش می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی در بازی و تفریح کودکانتن می باشد. جنس و کیفیت یک محصول نمایانگر طول عمر آن محصول می باشد و قطعا محصولی که کیفیت و جنس پایینی را داشته باشند، طول عمر پایینی را نیز دارا خواهند بود. متخصصان ما به کیفیت این محصول نمره قابل قبولی داده اند و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به سفارش این محصول کرده و فرزندتان به راحتی از آن استفاده کند.

ابعاد و وزن

حتما مراقب باشید تا قبل از خرید به ابعاد و سایز این محصول دقت کرده تا در آینده دچار مشکلاتی نظیر بزرگی و یا کوچکی آن محصول نشوید. بنابراین ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: قطر: 122 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر، ظرفیت: 140 لیتر و در نهایت وزن این محصول 0.9 کیلو گرم بوده و شما به راحتی می توانید این محصول را حتی در ایام مسافرت حمل و جا به جا کرده تا فرزند شما حتی در ایام مسافرت، از لذت داشتن استخر خصوصی محروم نشود.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ برقی و یا دستی دارید تا با توجه آن را درون محفظه این محصول قرار داده و پس از گذشت دو الی سه دقیقه محصول مورد نظر خودتان را باد کرده و راه اندازی کنید تا آماده استفادهبرای فرزندتان باشد. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که پس از استفاده و به اتمام رسیدن تفریح آبی فرزندتان این استخر بادیرا جمع کرده تا آسیب های احتمالی دچار صدمه دیدن به این محصول نشود. همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این محصول آسیبی وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا در قدم اول می توانید این محصول را برچسب های تعمیرات، تعمیر کرده و از آن استفاده بکنید، همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول مورد نظرتان را همانند روز اول تحویل بگیرید و با خیال راحت کودکتان از آن استفاده بکند.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس یک محصول بسیار زیبا و شیک است که مناسب کودکان 2 تا 3 سال توسط شرکت نامدار و معروف بست وی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و بر روی آن عکس انیمیشن معروف میکی موس برای جذابیت این محول طراحی شده است. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصولتان را درب منزل دریافت بکنید.

نوع گرد
 قطر 122 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 ظرفیت 140 لیتر
 وزن 0.9 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...