استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

intex 58449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس بدون شک یکی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی طراحی شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با رنگبندی خیره کننده خود می تواند برای هر کودکی جذاب و بسیار محبوب باشد ، شرکت اینتکس نیز با توجه به روحیه شاد کودکان این استخر بادی را طراحی کرده است تا هدیه ای بسیار ارزشمند و دوست داشتنی را با تهیه آن به کودکان خود داده و بستر های بسیار ایمن و دوست داشتنی را برای تفریحات آبی کودکان در حیاط خانه و منازل ، ویلاها و ... فراهم کنید .

تنوع در استخر های بادی بسیار زیاد بوده و هر یک از آن ها ممکن است با توجه به ابعاد و طراحی که دارند مناسب برای سنین مختلف باشند ، اما این استخر برای استفاده سنین بالای 2 سال می باشد که شما حتی می توانید با کم یا زیاد پر کردن استخر ، عمق آن را تغییر دهید . این استخر بادی طراحی مقاومی نیز دارد که استفاده از سه حلقه بادی توانسته کیفیت بسیار بالایی را برای استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس به همراه داشته باشد . در بخش نقد و بررسی بیش از پیش شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس آشنا خواهیم کرد .

ویژگی های استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس اشاره کرد ، ارتفاع بسیار خوب این استخر در مقایسه با دیگر استخر های بادی می باشد که شرکت اینتکس با استفاده از طراحی سه لایه یا همان سه طبقه که در بخش نقد و بررسی به آن پرداخته شده است ، سبب افزایش دوام دیواره های استخر شده است تا در کنار ارتفاع بسیار خوب بتواند وزن افراد را نیز به خوبی تحمل کند . ابعاد نسبتا بزرگ این استخر به بزرگتر ها نیز اجازه خواهد داد تا از استخر بادی فوق در کنار کودکان استفاده کنند و اینچنین هم با آن ها بازی کرده و همچنین نظارت کامل را روی بازی ها و تفریحات آن ها داشته باشند .

جنس استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

برای ساخت و تولیداستخر های بادی ممکن است از انواع مواد و ضخامت های مختلفی استفاده شود که شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان فوق از pvc طرح چرم استفاده کرده است که این طراحی چرمی زیبایی خاصی را به استخر بادی بخشیده است ، به خصوص که رنگ زیبای هفت رنگ بدنه نیز به این زیبایی وصف ناپذیر افزوده است . ضخامتی که شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس در نظر گرفته است ، 0.25 میلی متر است که شرکت اینتکس با توجه به مدل محصول بادی خود ، از ضخامت های مختلف و استاندارد استفاده می کند تا دوام خوبی را به محصول بادی ببخشد . 

آسیب ها و پنچرگیری استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

طول عمر pvc بسیار بالا بوده و عوامل محیطی همچون نور خورشید ، رطوبت ، سرما یا گرما به آن آسیب نمی رساند ، بلکه عوامل انسانی و عدم نگهداری صحیح می تواند سبب آسیب دیدن این محصولات شود ، لذا شما عزیزان بایستی در هنگام استفاده از استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس به خوبی از آن مراقبت کنید . حال ممکن است این محصولات دچار آسیب دیدگی شوند که بایستی آن را تعمیر کنید . شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی شرکت اینتکس ، تعمیرات خود را انجام دهید . 

شما می توانید خودتان با داشتن برچسب تعمیرات حتی در خانه نیز اقدام به پنچرگیری استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس پرداخته و محصول بادی خود را تعمیر کنید . برای اینکار بخشی از برچسب را برش داده و آغشته به چسب مخصوص مایع کنید ، سپس بر روی محل آسیب دیده چسبانده و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا به خوبی این تعمیرات صورت گیرد . توجه داشته باشید که هر چه تعمیر شما بهتر باشد ، می توانید از محصول خود به مانند روز اول استفاده نمایید .

استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس یکی از زیبا ترین استخر های بادی طراحی شده به صورت گرد می باشد که عمق خوبی را برای بازی و تفریحات آبی کودکان سنین بالای 2 سال فراهم کرده است . این محصولات می توانند محیطی بسیار ایمن تر را نسبت به استخر های بتنی و استخر های عمومی برای کودکان ایجاد کنند به طوریکه نظارت والدین نیز به خوبی بر بازی آن ها خواهد بود .

استخر بادی راه اندازی بسیار ساده ای داشته و می توانید از آن به صورت دائمی و یا موقتی استفاده کنید . همچنین استفاده از آن در فضای باز نیز بلامانع است چرا که از جنس بسیار خوبی برای تولید ان استفاده شده است که در رابطه با این موضوع نیز در بخش های بعدی توضیحاتی را خدمت شما همراهان گرامی فروشگاه اینتکس ارائه خواهیم کرد .

طراحی و ساخت استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

طراحی و تولید این استخر بادی با توجه به تصاویر محصول که قابل مشاهده نیز می باشد به صورت گرد و با استفاده از طراحی بسیار خوب سه لایه می باشد که این طراحی سبب افزایش دوام و کیفیت استخر بادی خواهد شد . این سه لایه در واقع همان سه حلقه بادی می باشد که بر روی هم قرار گرفته اند . ساختار حلقه های بادی بسیار مقاوم بوده و اینچنین شرکت اینتکس با قرار دادن سه حلقه بادی و پرسینگ بسیار خوب این لایه ها به یکدیگر ، استخری را با عمق بیشتر و با کیفیت بسیار بالا تر به منظور تحمل وزن بالای آب تولید کرده است ، به همین دلیل است که بیشتر استخر های بادی از این نوع طراحی برخوردار هستند به خصوص استخر های بادی بزرگ که مقدار بیشتری آب را نیز در درون خود جای می دهد . 

راه اندازی استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

قبل از استفاده نیاز است تا استخر را راه اندازی کنید ، برای اینکار شاید نیاز به پمپ باد داشته باشید تا با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنید . پمپ های باد دستی می توانند گزینه ایده آلی برای راه اندازی استخر بادی باشند ، چرا که نیازی به برق نداشته و در صورت نزدیک نبودن به پریز برق نیز می توانید از آن استفاده کنید و یا در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید . توجه داشته باشید که میزان باد استخر نباید بسیار زیاد باشد چرا که باد زیاد نیز می تواند بدنه را تحت فشار قرار بدهد به خصوص که پس از راه اندازی داخل استخر آب پر خواهد شد و بدنه بیشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت .

این بدان معنا نیست که باد استخر را نیز خیلی کم در نظر بگیرید زیرا در این حالت نیز استخر ایستادگی خوبی نخواهد داشت و شکل و شمایل پهن و کم عمق تری را به خود خواهد گرفت . توجه داشته باشید که بایستی هر سه لایه را به صورت مجزا راه اندازی کنید و 90% درصد استخر یعنی تا بالای حلقه دوم را راه اندازی کنید .

توصیه های مهم در نگهداری از استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس

استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس همانطور که اشاره شد و می دانیم از ساختار بادی برخوردار است ، از این رو می توان به این نکته توجه داشت که محصولات بادی آسیب پذیر تر از هر نوع استخر بادی هستند که در اثر برخورد اجسام تیز و برنده می توانند سوراخ و پاره شوند ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که حتما از استخر های بادی به خوبی نگهداری و استفاده شود . در این مبنا توصیه هایی مطرح است که بهتر است به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید .

قبل از راه اندازی بهتر است با استفاده از یک زیرانداز استخر را از آسیب دیدن محافظت کنید ، چرا که امکان آسیب دیدن کف استخر بر اثر ساییدگی و فشار به سنگ ریزه های باقی مانده و ... زیاد است . همچنین با پر کردن استخر این فشار به کف بیشتر وارد می شود . زمانی که استخر را پر کرده اید نباید آن را جابجا کنید . در صورت جمع آوری استخر نباید ، محصول خیس باشد . برای خشک کردن استخر بهترین کار پهن کردن آن در هوای آزاد است .

کدام برند استخر بادی بهتر است ؟

شاید در خرید محصولات بادی خود به خصوص خرید استخر بادی این سوال برای شما پیش بیاید که کدام برند استخر بادی بهتر است ؟ تنوع برند های تولید کننده محصولات بسیار زیاد است که بخش استخر بادی قصد داریم بهترین برند ها و پر فروش ترین آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم . در میان تولید کنندگان متنوع 4 برند اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم بهترین برند های تولید کننده استخر بادی در دنیا می باشند که می توانید مدل های متنوعی از آن ها را در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید .

شرکت اینتکس در راس پر فروش ترین برند های تولید کننده استخر بادی است که در کنار شرکت بست وی بیشترین فروش را در میان شرکت ها دارند که از قضا هر دو آن ها برند های آمریکایی به شمار میروند که تولیدات آن ها در کشور های ثانویه همچون چین فعالیت دارند ، تا اینچنین محصولات خود را با همان کیفیت بسیار خوب قبلی اما با نیرو کار ارزان تر و مواد اولیه ارزان تولید کنند تا اینچنین قیمت محصولات خود را ارزان تر به دست مشتری برسانند . 

با این حال دو برند جیلانگ و اینتایم نیز از موفق ترین برند های تولید کننده در بازار هستند که علاوه بر تولیدات موفق و بسیار با کیفیت خود ، مدل های بسیار زیبا و جذابی را تولید کرده است که توانسته است تا تمامی سلیقه کودکان را در بر گیرد . به همین خاطر نیز فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا محصول بادی خود را همچون استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس از برند های معتبر و اورجینال انتخاب کند .

استخر بادی بهتر است یا استخر ایزی ست ؟

می توان در میان استخر های بادی ، آن ها را با توجه به ساختاری که دارند به دو دسته استخر بادی و استخر ایزی ست تقسیم بندی کرد که دارای ساختاری متفاوت بوده و به همین جهت ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی نیز دارند . استخر های بادی به مانند استخر بادی کودک گرد طرح رنگین کمان اینتکس که در بخش های قبلی به صورت مفصل به بررسی آن پرداخنیم ، از نظر حجم بسته بندی و وزن بسیار کم حجم و سبک است که به سادگی می توانید آن ها را جابجا و نگهداری کنید و همچنین در سفر ها نیز از آن استفاده کنید . این در حالی است که استخر های ایزی ست حجمی نسبتا بیشتر را در هنگام بسته بندی دارد .

از نظر قیمت استخر های بادی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از استخر های ایزی ست بوده و به همین دلیل می توانید نسبت به بودجه و هزینه ای که دارید ، استخر های بادی خود را خریداری کنید . نکته بعدی در خرید استخر های بادی یا ایزی ست ، دوام و استحکام این محصولات است که مدل های ایزی ست دوام بیشتری داشته چرا که جنس بدنه آن ها متفاوت و برزنتی بوده و دیواره های غیر بادی دارد به همین دلیل کمتر در معرض آسیب دیدگی است . استخر های بادی در ابعاد بسیار کوچک نیز ساخته شده است که مدل های ایزی ست نسبتا ابعاد بزرگتری دارند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...