استخر بادی کودک گرد طرح دار اینتکس

intex 30005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح دار اینتکس محصولی است که بیشتر به دلیل دارا بودن رنگ صورتی و هم چنین طرح های فانتزی نقش بسته بر روی بدنه اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا به گونه ای طراحی شده که کودک و یا خردسال شما می تواند از ان به عنوان استخر توپ هم استفاده کند که این عامل یکی دیگر از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. ساختار و ارگونومی این استخر هم به صورت گرد و سه لایه بوده که باعث کیفیت بالا و ساختار فوق العاده این محصول گردیده است. از دیگر مزایای خوب این محصول می توان به داشتن بدنه ای از جنس PVC اشاره کرد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین این استخر بسیار سبک وزن است و حمل ان هم به سادگی هر چه تمام تر انجام می پذیرد. در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات هم دیده می شود که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کرده و از ان استفاده کنید. این محصول را می توانید هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس در ایران در سبد خرید خود قرار دهید.

استخر بادی کودک گرد طرح دار اینتکس

استخر بادی کودک گرد طرح دار اینتکس یک محصول جذاب، زیبا و چشم نواز بوده که برند معتبر و نامدار اینتکس آن را طراحی و تولید کرده است. ما در این مطلب قصد داریم تا به تمام نکات این محصول نگاهی انداخته و مزایا و معایب آن را برای شما شرح دهیم تا از خرید محصولی که می خواهید سفارش دهید، مطمئن شوید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. این استخر به صورت سه حلقه بادی تعبیه و چسبیده به هم بوده تا در وهله اول عمق این محصول کم باشد و در وهله دوم انعطاف پذیری این محصول را بالا ببرد تا نسبت به ضربه ای که به آن وارد می شود، صدمه کمتری را ببیند. این محصول به رنگ صورتی بوده و بر روی آن نقش هایی نظیر خرگوش و اردک نیز به چشم می خورد.

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 35 سانتی متر، ظرفیت آب: 95 لیتر و در نهایت وزن این محصول 2 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا به یک پمپ دستی و یا برقی نیاز دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض یک الی دو دقیقه محصول مورد نظرتان باد کرده تا فرزند شما از استفاده یک استخر خصوصی، لذت ببرد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا به بدنه آن صدمه ای وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی وارد شد شما می توانید این محصول را در قدم اول با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده تا کودک دلبندتان از آن استفاده بکند. هم چنین می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس ایران آورده تا با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد طرح دار اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد شکلی بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این  محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر آسیب و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 95 لیتر
قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
رنگ صورتی طرح دار
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...