استخر بادی کودک گرد سه لایه آبی رنگ

intex 30027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد سه لایه آبی رنگ یک محصول ساده و با ابعاد کوچک است که مناسب برای بازی و تفریح کودکان و خردسالان است. در واقع این محصول برای کودکان زیر سه سال طراحی شده است که خانواده ها بتوانند با در اختیار داشتن این اسنخر یک تفریح مفرح و جذاب را برای کودک خود خلق کنند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا از قرار گیری سه لایه گرد روی هم تشکیل شده است که مقاومت بالایی را به این محصول بخشیده است. هم چنین رنگ ابی جذاب این کالا هم باعث شده تا کودکان مجذوب ان شوند. البته بر روی این محصول چندین طرح و نقش هم دیده می شود که باعث شده تا این کالا از سادگی خارج شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول راحت پر شدن ان و هم چنین قابلیت استفاده به عنوان وان و استخر توپ می باشد که از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. این محصول دیدنی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک گرد سه لایه ابی رنگ از جمله استخر بادی کوچک کمپانی بزرگ اینتکس بوده که برای تفریحات ابی کودکان و خردسالان تا سن سه سالگی به بازار عرضه شده است. ساختار مقاوم محصول و طراحی بدنه زیبای ان از جمله دلایلی بوده که موجب محبوبیت کالا گردید. از این محصول بادوام می توانید در فضای باز نیز بهره برداری نمایید. در این قسمت می خواهیم با نقد و بررسی ساختار محصول به معرفی کلی از ان بپردازیم تا یک راهنمایی جامع ارائه دهیم. پس اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید توصیه می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول برای استفاده کودکان طراحی شده به همین جهت ساختار بدنه ای شاد داشته و در پروسه تولید ان نهایت اصول استاندارد برای حفظ ایمنی کودکان رعایت شده است. این محصول گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر لایه از محصول دارای یک دریچه باد اختصاصی داشته که برای راه اندازی از ان ها استفاده می شود. رنگ بدنه ابی ملایم محصول به ارامش کودکان کم شایانی می کند. بر روی بدنه خارجی محصول طرح های فانتزی جهت تطبیق محصول با روحیات کودکان نقش بسته که اکثرا از رنگ های سفید و مشکی استفاده شده است. بخش دیواره داخل محصول کاملا ساده و ابی یکدست بوده و کف محصول از رنگ سفید ساده تشکیل می شود. با توجه به ساختار استاندارد و ابعاد کوچک بدنه شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ بادی و یا وان حمام بادی کودک استفاده نمایید.

جنس بدنه

حفظ طول عمر بالای محصول مستلزم توجه ویژه به مرغوبیت جنس بدنه ان است. به همین دلیل رویه محصول از جنس پی وی سی طرح چرم بوده و برای کناره های کالا از جنس پی وی سی شفاف طرح دار استفاده می شود. بخش کف محصول همواره مهم ترین قسمت ان بوده که برای حفظ کیفیت و دوام کالا باید به ان توجه ویژه ای شود. زیرا این بخش همواره در تماس مستقیم با سطح زمین بوده و تمام فشار و وزن وارده بر محصول را تحمل می کند. در همین راستا برای تولید بخش کف این محصول از جنس پی وی سی دولایه استفاده شده است. مجموعه این جنس بدنه به دلیل حفظ کیفیت در صورت تماس مستقیم با نور حورشید و دماهای مختلف اب شما می توانید از کالا در فضای باز نیز بهره برداری نمایید. به همین دلیل این استخر بادی کودک برای استفاده در تمامی شرایط جوی اب و هوایی مناسب است.

ابعاد و وزن

این استخر گرد دارای شعاعی بالغ بر 80 سانتی متر بوده که ارتفاع ان تا بالاترین سطح دیواره به 35 سانتی متر می رسد. اما برای جلوگیری از خروج اب داخل محفظه لازم بوده تا حداکثر ارتفاع 30 سانتی متری ان با اب پر شود. این محصول با توجه به وزن 3 کیلوگرمی خود به سادگی حمل می شود. ظرفیت اب اعلام شده برای محصول در حدود 92 لیتر بوده که می توانید با توجه به نیاز مصرفی خود ان را کنترل کنید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. همانطور که پیشتر بیان شده محصول دارای سه دریچه باد اختصاصی در هر لایه است. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص محصولات بادی و این دریچه ها می توانید محصول را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی نمایید. برای مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول پرهیز کنید. این محصول ظرفیت مشخصی داشته پس از وارد کردن وزنی بیش از این توان و فشار و ضربه سنگین به دیواره های ان جدا خودداری کنید. این محصول از سوی نمایندگی مرکزی اینتکس دارای خدمات پس از روش بوده که در صورت بروز هرگونه اسیب جدی به بدنه محصول می توانید ان را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

استخر بادی گرد سه لایه ابی رنگ محصولی زیبا و بادوام بوده که به عنوان استخر توپ بادی و وان حمام بادی برای کودکان و خردسالان کمتر از 3 سال طراحی و به بازار عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 92 لیتر
رنگ آبی
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...