استخر بادی کودک گرد با طرح قو

intex 35789

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح قو یکی از متفاوت ترین و زیباترین نمونه های استخر بادی کودک بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با دوام و انعطاف پذیری بالا بوده که طول عمر ان را تضمین می کند. به همین دلیل می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضاهای باز نیز استفاده نمایید.  زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر دوام بدنه محصول ندارد. برای طراحی بدنه این محصول از طرح یک قوی زیبا استفاده شده به همین دلیل محصول در زمانی کوتاه به محبوبیت بالایی دست یافته است. ساختار بدنه این محصول کاملا گرده بوده که از سه طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. این محصول قابلیت حمل و نصبی اسان داشته به همین دلیل یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. از این محصول می توانید به عنوان استخر بادی توپ فرزند خود نیز استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

استخر بادی کودک گرد با طرح قو

استخر بادی کودک گرد با طرح قو خاص ترین محصول در دسته بندی استخر های طرح دار می باشد که با ظاهر فوق العاده ای که دارا می باشد باعث شده تا افراد متقاضی خرید استخر این کالا را به چشم یک پیشنهاد ویژه دیده و ان را در سبد خرید خود جای دهند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول طرح و نقش جذابی را هم دارا بوده و از بدنه ای مقاوم هم بهره می برد که در ادامه سعی می کنیم به بررسی تک تک ان ها بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا بزرگ ترین مزیت این محصول نسبت به محصولات مشابه سایز برند ها بحث زیبایی ظاهری و هم چنین طرح و نقش این محصول است که باعث شده تا این کالا از اکثر استخر های موجود در بازار متفاوت بوده و طرفدار و فروش بالایی را هم به خود اختصاص دهد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر به صورت سه لایه گرد روی هم قرار گرفته شده طراحی شده است که هر سه لایه سفید رنگ بوده و ساده می باشد. هم چنین در کناره های این محصول هم طرح بال های این قو به چشم می خورد که بسیار طبیعی تولید شده است. بخش حیاتی و مهم این محصول هم به سر و گردن این پرنده تعلق می گیرد که به قدری طبیعی و جذاب تولید شده است که شما احساس می کنید که این محصول زنده است. تمامی قسمت های این محصول هم طبق استاندارد طراحی و تولید شده است که همین عامل هم باعث شده تا یک محصول مهندسی شده را شاهدباشیم که قطعا از این حیث بسیار حائز اهمیت می باشد.

جنس بدنه

حنس بدنه هم یکی دیگر از عوامل مهمی است که باعث می شود تا یک محصول به فروش بالایی دست پیدا کند. این استخر هم از این قضیه مستثنی نبوده و با دارابودن رویه ای ساخته شده از نوع وینیل باعث شده تا یک کالای فوق العاده با کیفیت را شاهد باشیم. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع وینیل طراحی شده است. علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع وینیل دو لایه می باشد که مقاومت و ضخامت بالایی را هم داراست.

ابعاد و وزن

مورد بعدی که ان هم برای مشتریان بسیار مهم و اساسی می باشد به ابعاد این محصول اطلاق می گردد که به صورت جذاب و دقیق پیاده سازی شده است و همین عامل هم باعث شده تا شما بتوانید از این کالا در فضای مد نظر خود استفاده کرده و نگران گرفتن و اشغال فضای زیاد توسط این محصول نباشید. هم چنین این کالا طراحی شده در قطر 120 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر می باشد. وزن کلی این محصول هم تنها 1.8 کیلو گرم خواهد بود که بسیار سبک وزن است. هم چنین ظرفیت اب داخلی این کالا هم 101 لیتر است که از بابت پر کردن ان هم در وقت شما صرفه جویی شده و در مدت زمان کمی این کار را می توانید انجام دهید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

روش راه اندازی این استخر بادی هم به این صورت است که شما در ابتدا باید اقدام به خرید و تهیه یک عدد پمپ باد کنید. پس از انجام این کار حال می توانید این محصول را از بسته بندی خارج کنید. هم چنین در گام بعدی شما می بایست سعی کنید تا با استفاده از دریچه های باد موجود بر روی این محصول به سادگی پمپ را در داخل ان ها قرار داده و کاری کنید که باد در داخل این محصول وارد شود. پس از انجام درست تمام مراحل گفته شده شما می توانید دریچه های باد را بسته و از این محصول استفاده نمایید. تمامی این مراحل به دلیل ابعاد کوچک این محصول در مدت زمان کوتاهی شکل می گیرد که می توانید به سادگی این فرایند را انجام دهید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان بوده که نیاز به توضیح اضافی ندارد.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد با طرح قو یک محصول زیبا با طرح و نقشی جذاب و چشم نواز است که قابلیت حمل و نقل ساده را دارا بوده و برای کودکان بالای دو سال مناسب می باشد. این محصول دیدنی را هم اکنون می توانید از فروشگاه محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 101 لیتر
قطر 120 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
وزن 1.8 گرم
جنس بدنه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها طراحی کارتونی
 دارای شکل عروسکی قو
 قابل حمل و راه اندازی آسان
 قابل استفاده برای کودکان بالای دو سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...