استخر بادی کودک گرد با طرح بستنی

bestway 51144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد با طرح بستنی یکی از استخر های بادی جذاب و متفاوت شرکت بست وی در سال 2020 بوده برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال طراحی و تولید شده است. این استخر بادی زیبا از طراحی بدنه دایره شکل برخوردار بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. بدنه این محصول را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده اند. این جنس بدنه نرم و باداوم بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. کیفیت بالای این جنس بدنه موجب شده تا از این محصول بتوانید در فضای باز و با دماهای مختلف آب به راحتی استفاده نمایید. وزن بدنه این محصول در میزان 2 کیلوگرم بوده پس می توانید آن را برای تفریح فرزند خود به راحتی در زمان سفر به همراه ببرید. بدنه این محصول که برای استفاده کودکان طراحی شده مانند یک بستنی قیفی زیبا و فانتزی بوده که مورد استقبال بالای مصرف کنندگان واقع شده است. کف این محصول از نوع طرح دار بوده و به دلیل ترکیب رنگ صورتی که داشته برای دختران جذابیت بالایی دارد. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به نمایندگی رسمی محصولات اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک گرد با طرح بستنی قطعا می تواند یک پیشنهاد عالی برای خانواده هایی به شمار رود که قصد دارند تا یک استخر بادی را برای فرزند خود خریداری کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از یک طراحی نوین و جذاب و در عین حال خاص باعث شده تا خیلی از افراد به دنبال خرید استخر بادی باشند. در همین راستا و با توجه به شیوه طراحی و همین طور مزایایی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد ، تصمیم گرفتیم تا در این نقد و بررسی به جزئیات این استخر بادی به صورت کامل بپردازیم تا این مطلب مشاوره ای کامل و جامع برای خرید این محصول به شمار رود.

شکل و شمایل محصول و نوع طراح استخر بادی

در نخستین بخش از این مقاله باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول دارای یک طرح و ساختار گرد می باشد که از این نظر شاید با بیشتر استخر های بادی یکسان باشد. در واقع شما در میان استخر های بادی این ساختار گرد را یک ساختار ایده آل و پر طرفدار می توانید در نظر بگیرید که کمپانی های تولید کننده استخر های بادی هم با در نظر گرفتن این نکته سعی می کنند تا محصولات را غالبا به صورت گرد طراحی کنند. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه اصلی این استخر از یک ساختار سه طبقه طراحی و تولید شده است. این سه طبقه بودن استخر باعث شده تا شما از هر زاویه بتوانید به صورت کامل سه لایه گرد روی هم قرار گرفته شده را مشاهده کنید که این سه لایه هم اندازه هم بوده و با یک ساختار مشخص و مشابه طراحی گردیده اند.

در کنار این مورد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول با الگو برداری از طرح بستنی طراحی و تولید شده است که دو لایه زیرین این محصول با رنگ قهوه ای و به شکل نان بستنی قیفی طراحی شده اند و لایه بالایی این محصول نیز با طرح خامه و با رنگ های سفید ، قهوه ای و صورتی شکل گرفته است که فوق العاده طبیعی و در عین حال زیبا می باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کف این محصول نیز با رنگ صورتی و با قرار گرفتن سه عدد خامه بستنی و گیلاس شکل گرفته است که یک طرح و نقش عالی به شمار خواهد رفت.

کیفیت و جنس بدنه استخر

اگر از بحث ظاهری و ساختاری این محصول عبور کنیم به بخش مهم کیفیت خواهیم رسید که قطعا مهم تر از ظاهر این محصول خواهد بود و بایستی قبل از خرید حتما در مورد کیفیت محصولی که قصد خرید آن را دارید اطمینان حاصل نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر با رویه ای تولید شده از نوع PVC طراحی و تولید شده است. همان طور که می دانید این جنس در اکثر محصولات بادی یکسان است و اکثرا تولیدات محصولات بادی با همین نوع جنس و کیفیت ساخته می شود. تنها نکته مثبت این محصول نسبت به محصولات مشابه بحث ضخیم بودن لایه های این استخر و هم چنین دو لایه بودن بخش کف این محصول می باشد که باعث شده تا شما بدون نگرانی از بابت افت کیفیت این محصول بتوانید با خیالی راحت و آسوده از این استخر استفاده نمایید.

قابلیت های استفاده

این محصول مناسب برای کودکان بالای دو سال می باشد. در واقع شرکت بست وی عنوان کرده است که با توجه به ارتفاع و ابعادی که استخر بادی کودک گرد با طرح بستنی دارا می باشد از این محصول خانواده ها برای کودکان بالای دو سال استفاده کنند. در همین راستا نیز باید به این مسئله دقت کنید و سپس اقدام به خرید این استخر نمایید. در گام بعد باید به این نکته اشاره کنیم که این استخر چندین قابلیت خوب را دارا می باشد. در واقع شما می توانید با پر کردن آب در داخل این استخر محصول را در فصول گرم سال برای یک تفریح آبی هیجان انگیز مهیا کنید. هم چنین در فصولی که هوا سرد می باشد می توانید به راحتی با پر کردن توپ های بادی در داخل این استخر ، این محصول را به یک استخر توپ تبدیل نمایید تا کودک شما بتواند با خیالی راحت و در یک محیط جذاب اقدام به بازی و تفریح کند.

نوعخانگي
ظرفيت 390 ليتر
قطر 160 سانتي متر
ارتفاع 38 سانتي متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رويه pvc
جنس بخش کناري pvc طرح دار
جنس کف pvc دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف طرح دار رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...