استخر بادی کودک گرد آبی رنگ

B07FNB55ZS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد آبی رنگ مدل Huikai Kiddie که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از سری استخر های بادی بسیار عالی و با کیفیت موجود در فروشگاه اینتکس است که می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کنید ، این استخر به صورت گرد طراحی شده و ساختار آن سه طبقه ای یا سه لایه است ، لایه های این محصول نیز از جنس pvc طرح چرم ساخته شده و جنس لایه های بیرونی و بخش کناری این محصول نیز از pvc طرحدار می باشد . مهم ترین ویژگی ها و نکات مثبت این محصول می تون به کف بادی و مواج استخر اشاره کرد ، وجود این طراحی باعث شده تا ایمنی کف استخر بسیار بالا تر برود تا در صورت برخورد کودک با کف استخر آسیبی به او وارد نشود ، به همین دلیل نیز بسیاری از والدین که قصد خرید استخر بادی ایمن و با کیفیت برای نوزادان خردسال خود هستند این محصول را در گزینه های خرید خود قرار می دهند . قطر این استخر بادی 130 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن 40 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد می تواند ظرفیتی برابر با 200 لیتر را در درون خود جای دهد . راه اندازی و استفاده از این استخر نیز بسیار راحت است به طوری که شما عزیزان می توانید این استخر را با استفاده از انواع پمپ های باد در کمترین زمان راه اندازی کنید . دیگر ویژگی های اساسی این محصول مانند حجم ، وزن و ... در جدول زیر درج شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

استخر بادی کودک گرد آبی رنگ

استخر بادی کودک گرد آبی رنگ  یکی دیگر از نمونه استخر بادی کودک گرد بوده که به دلیل وزن کم و قیمت ارزان در کنار طول عمر بالا توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از کیفیت بالای بدنه برخوردار بوده و قابل استفاده در تمام فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. این محصول برای استفاده کودکان کمتر از 5 سال مناسب بوده و نیاز های ان ها را برای تفریحات ابی برطرف خواهد کرد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل ساختار محصول در تمام ابعاد بپردازیم. پس می توانید برای اشنایی با این محصول و خرید استخر بادی در زمانی کوتاه تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

ظاهر هر محصول پارامتر اصلی و اساسی در تولید ان به شمار می رود. زیرا افراد در نگاه افراد جذب طراحی نواورانه و زیبای هر محصولی می شوند. این استخر بادی نیز ارگونومی ساخت بدنه گرد با ساخت سه طبقه ای می باشد. هر یک از این طبقات بر روی خود یک دریچه باد اختصاصی داشته تا به راحتی راه اندازی شده و دیواره محصول از ساختار ارتجاعی برخوردار شود. کف محصول نیز بادشو بوده تا کودک از نرمی و ایمنی این نوع ساختار استفاده نماید. زیرا در صورت برخورد شدید با کف استخر اسیبی برای فرزند شما ایجاد نخواهد شد. دنیای اکواریومی و زیر اب برای کودکان همواره از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. بر روی بدنه ابی رنگ این استخر بادی نیز اشکال شاد و رنگی از اکواریوم به چشم می خورد. از این استخر بادی در صورت نیاز می تواند برای استخر توپ کودک و یا وان حمام بادی استفاده کرد.

جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر بالا را دارند. تولید محصول با بدنه باکیفیت موجب افزایش طول عمر ان می شود. به همین دلیل بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی فشرده تولید شده است. این جنس بدنه کاملا مقاوم و بادوام می باشد. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی طرح دار است. کف استخر بادی را به دلیل تحمل وزن بالا و تماس پیوسته با سطح زمین از نوع پی وی سی دولایه تولید کرده اند. این استخر بادی قابلیت استفاده در فضای باز و با هر دمای ابی را دارد.

ابعاد و وزن استخر بادی کودک

این استخر بادی محصولی برای استفاده در منزل ، فضای باز و سفر بوده به همین دلیل وزن بدنه ان تنها 1.35 کیلوگرم می باشد. ارگونومی ساخت بدنه گرد استخر بادی از قطری برابر 130 سانتی متر تشکیل شده که ارتفاع ان تا بالای لبه های محصول 40 سانتی متر است. ظرفیت داخلی محصول 200 لیتر بوده که میزانی ایده ال به شمار می رود.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر بادی کودک

برای استفاده از استخر بادی ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک فضای کاملا صاف باز کنید. سپس با استفاده از دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی اقدام به راه اندازی کامل محصول نمایید. برای مراقبت از استخر بادی نیاز بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های محصول خودداری کنید. این محصول از طرف نمایندگی رسمی محصولات بادی دارای 48 ساعت مهلت تست وتعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد آبی رنگ محصولی زیبا با قیمت ارزان و بدنه باکیفیت برای استفاده کودکان و خرد سالان می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی تهران اینتکس اقدام به خرید انلاین نمایید.

 نوع گرد ، خانگی ، سفری
 قطر 130 سانتي متر
 ارتفاع 40 سانتي متر
 ظرفیت 200 لیتر
 وزن 1.35 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد  ---
 نوع پمپ  ---
 ساير ويژگي ها دارای کف بادی و مواج
 آرگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب کودکان زیر 5 سال
ابعاد بسته بندی : 28*23.5*7 سانتی متر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...