استخر بادی کودک و نوزاد kiddie

717880251520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و نوزاد kiddie از نمونه استخر های بسیار عالی و با کیفیت بازار است که در سراسر دنیا به فروش خوبی دست یافته است زیرا طراحی آن بسیار عالی و بدون نقص بوده و بسیاری از والدین را مجاب به خرید و استفاده از محصول کرده است ، با استفاده از این استخر والدین عزیز و گرامی می توانند زمینه ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی فرزندانشان ایجاد کنند تا کودکان بتوانند در بستری کاملا ایمن به تفریحات مفرح و شاد بپردازند ، با استفاده از این استخر بادی به عنوان وان حمام می توانید برای استحمام فرزندان خود بهره ببرید . کف بادی و نرم این محصول باعث شده است تا کودک در هنگام استفاده احساس راحتی کند ، همچنین والدین عزیز دیگر نگران زمین خوردن فرزندشان هنگام بازی با این استخر نباشند چرا که کف استخر بسیار ایمن و نرم است . این محصول نیز به مانند استخر های بادی با کیفیت شرکت های مختلف از جنس pvc با رویه طرح چرم ساخته شده است و می تواند به خوبی در برابر رطوبت مقاوم باشد . همچنین کف این استخر بادی از ساختار دو لایه pvc ساخته شده است تا در برابر سایش مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین قیمت از نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی کودک و نوزاد kiddie

استخر بادی کودک و نوزاد kiddie از جمله نمونه استخر های درجه یک زیبا بوده که در حال حاضر در بازار های داخلی کشور برای استفاده خردسالان و کودکان عرضه شده است. این استخر بادی کودک از کیفیت بدنه بالا و ضدحساسیت برخوردار بوده و می تواند ایمنی فرزند شما را در زمان استفاده مهیا کند. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی پاسخگوی طیف بسیار بالایی از مصرف کنندگان باشد. در این قسمت می خواهیم به یک معرفی کامل از این استخر بادی در قابل نقد و بررسی بپردازیم. پس می توانید برای یک خرید ایده ال تا پایان این قیمت همراه با ما باشید.

طراحی بدنه استخر بادی کودک

استخر های بادی کودک را برای حفظ ایمنی مصرف کننده در زمان استفاده اغلب بر اساس استاندارد های موجود تولید می کنند. این استخر بادی نیز بر همین اساس تولید شده است. طراحی بدنه محصول کاملا مستطیل شکل بوده و رنگی ابی دارد. رنگ ابی در میان اکثر کودکان محبوبیت کافی داشته و می تواند ارامش ان ها را فراهم کند. بر روی بدنه خارجی محصول طرح های رنگارنگ و انیمیشنی با توجه به روحیات شاد کودکانه به چشم می خورد. لبه بالایی محصول و کف استخر بادی نیز از رنگ ابی تیره و کاملا ساده هستند. دیواره محصول از سه لایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه وعلاوه کف استخر بادی دارای دریچه های باد اختصاصی هستند. از این استخر بادی برای تفریحات ایمن و مهیج ابی کودک خود در فصول گرم سال استفاده خواهید کرد. در فصل سرما می توانید از این محصول به عنوان وان حمام کودک و یا حتی استخر توپ بادی ان استفاده نمایید.


جنس بدنه و طول عمر استخر بادی کودک

مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال محصولی با طول عمر بالا هستند. برای حفظ اعتماد ان ها لازم بوده بدنه هر محصول از باکیفیت ترین نوع مواد اولیه تولید شود. به همین دلیل رویه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده است. ای نوع رویه بدنه ضدحساسیت و نرم بوده و کاملا بادوام و مقاوم است. بخش کف استخر بادی نیز از جنس پی وی سی دولایه تولید کرده اند. این بخشاز نوع بادشو است. پس علاوه بر راحتی کودکدر زمان استفاده موجب افزایش طول عمر استخر بادی می شود. زیرا این بخش در تماس مستقیم با سطح زمین قرار داشته و وزن بالایی بر روی ان قرار خواهد گرفت. شما می توانید با اسودگی خاطر  بابت طول عمر استخر بادی کودک در فضاهای باز و در معرض تابش مستقیم افتاب از این محصول استفاده کنید.

ابعاد و راه اندازی استخر بادی کودک

ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل این استخر بادی کودک از طول 120 سانتی متری و عرض 70 سانتی متری تشکیل شده است. ارتفاع 35 سانتی متری محصول تا بالاتری سطح دیواره ان بوده و لی نیاز است در زمان پر کردن مخزن استخر از اب میزان کمتری را در نظر بگیرید. ظرفیت داخلی این استخر بادی کودک 100 لیتر است. این استخر بادی کودک در کمترین زمان ممکن برای بازی کودک راه اندازی می شود. تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با کمک یک پمپ باد دستیم مخصوص لوازم بادی و دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه ، اقدام به باد کردن استخر بادی کودک نمایید. در نهایت برای استفاده کودک فقط مخزن ان را از اب پر نمایید.

روش های مراقبت از استخر بادی کودک

استخر های بادی کودک دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و تا سال ها می توانند نیاز شما را برای خرید محصولات مشابه برطرف کنند. تنها کافی ست از فروکردن اجسام نوک تیز به دیواره ان بپرهیزید. همچنین از پریدن و جامپینگ بر روی دیواره های ان جدا خودداری کنید. برای حفظ کیفیت بدنه استخر بادی توصیه می کنیم بعد از هربار استفاده این استخر بادی را جمع اوری نمایید. نمایندگی رسمی محصولات بادی برای این گروه از کالاها خدمات پس از فروشی در نظر گرفته که شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می شود. همچنین برای تعمیرات تخصصی در صورت اسیب بدنه می توانید محصول را به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک و نوزاد kiddie محصولی زیبا برای تفریح کودکان با قیمت ارزان و طول عمر بالا می باشد. برای خرید استخر بادی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی تهران اینتکس اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 100 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 1.1 کیلوگرم
دارای بدنه مقاوم و ضخیم
دارای کف بادی
مناسب برای سنین 0 تا 36 ماهگی
قابل استفاده در سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...