استخر بادی کودک و نوجوان اینتکس

11556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و نوجوان اینتکس از سری استخر های بادی مستطیل شکل شرکت اینتکس بوده که با توجه به دارا بودن فضای مناسب ، قابل استفاده برای چند کودک به طور همزمان می باشد . این استخر بادی به صورت مستطیل شکل طراحی شده و از دو محفظه با دریچه هوای مجزا تشکیل شده است . این ویژگی موجب شده که شما قادر به تعیین ارتفاع آن باشید . بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته شده است که بسیار مقاوم بوده و در صورت عدم برخورد شدید با اشیاء نوک تیز و استفاده صحیح دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین این استخر بادی از پی وی سی چندلایه درنظر گرفته شده است که استحکام آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . طراحی این محصول به گونه ای بوده که می توان از آن علاوه بر منزل و محیط بسته ، در فضای باز نیز استفاده نمود . همچنین کودک شما قادر به استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز می باشد . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . ظرفیت آب آن در حدود 450 لیتر بوده که کاملا مطلوب به نظر می رسد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید .

استخر بادی کودک و نوجوان اینتکس

استخر بادی کودک و نوجوان اینتکس یکی دیگر از استخر های زیبا برند اینتایم با ساختار پرتابل و طول عمر بالا بوده که تمامی کودک بالاتر از 2 سال می توانند از این محصول استفاده کنند. از دلایل محبوبیت استخر بادی اینتایم می تواند به طول عمر بالا و طراحی بدنه زیبای ان اشاره کرد. در بخش نقد و بررسی می خواهیم با تحلیل کامل محصول به معرفی این استخر بادی در تمامی ابعاد بپردازیم. اگر قصد خرید استخر بادی برای فرزند خود را دارید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی استخر بادی

هر محصول بر اساس مصرف کننده خود نیاز به طراحی بدنه ای منحصر به فرد با ساختاری نواوارنه دارد. زیرا اغلب افراد تمایلی به خرید محصولات با ظاهری کلیشه ای ندارند. از طرفی محصول مستلزم تولید بر اساس استاندارد بوده تا اسیبی به فرد در زمان استفاده وارد کند. این استخر بادی یک نمونه موفق بر این اساس به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه محصول مستطیل شکل بوده که دیواره ان از 3 لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از یک دریچه استاندارد اختصاصی برای راه اندازی برخوردار هستند. بر روی دیواره ان تصاویر فانتزی و زیبایی نیز به چشم می خورد. این نوع سادگی و در عین حال زیبایی موجب شده دراستخر بادی مورد استقبال طیف گسترده ای از مصرف کنندگان در رده سنی 2 الی 16 سال باشد. دیواره های داخلی محصول کاملا ابی رنگ هستند.از این استخر بادی دو الی سه کودک می توانند به صورت همزمان در فضای داخلی منزل و یا باغ و حیاط شخصی برای تفریحات ابی خود استفاده کنند. شما می توانید در صورت تمایل در مخزن استخر بادی از توپ پلاستیکی رنگی اینتکس استفاده کرده تا فرزند شما یک استخر توپ ایده ال داشته باشد.

جنس بدنه استخر بادی

طول عمر هر محصول ارتباط مستقیمی با کیفیت بدنه ان دارد. به همین دلیل برای عرضه محصولی با طول عمر بالا شرکت اینتایم بدنه این استخر بادی را از نوع وینیل تولید کرده است. لازم به ذکر بوده کف محصول از نوع وینیل دولایه است. زیرا این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و تحت فشار با وزن بالا قرار دارد. شما می توانید از این استخر بادی در فضای باز استفاده کنید. زیرا بدنه ان کاملا بادوام در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی و تابش مستقیم نور خورشید است.

ابعاد و وزن استخر بادی

این محصول را با توجه به ساختار پرتابل و وزن بدنه 5 کیلوگرمی ان می توانید به راحتی در زمان سفر مورد استفاده قرار دهید. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل استخر بادی از طولی برابر 200 سانتی متر با عرضیمعادل 150 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع استخر بادی تا بالاترین سطح لبه ان 102 سانتی متر بوده که موجب ظرفیت داخلی 450 لیتری این محصول می شود.

روش راه اندازی و مراقبت استخر بادی

محصولات بادی اغلب روش های راه اندازی مشابهی دارند و در کمترین زمان ممکن برای استفاده اماده می شوند. تنها کافی ست ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی استخر بادی کنید. برای حفظ طول عمر محصول و مراقبت از استخر بادی نیاز بدنه از پرش بر روی دیواره های ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید استخر بادی خود را برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی مرکزی محصولات بادی ارسال نمایید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک و نوجوان اینتکس یک نمونه زیبا و مقاوم بوده که برای خرید تمام افراد در فروشگاه مرکزی اینتکس موجود می باشد. برای خرید محصول می توانید به دفتر فروشگاه مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...