استخر بادی کودک نهنگ آبی با آبپاش

intex 57440np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک نهنگ آبی با آبپاش یکی دیگر از پرفروشت ترین استخر های بادی کمپانی مشهور اینتکس بوده که با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالای خود می تواند کودکان شما را کاملا هیجان رده کند. این استخر بادی کودک از طراحی بدنه با ساختار بیضی شکل برخوردار بوده که رنگ بدنه خارجی آن ابی رنگ و بخش داخلی آن کاملا سفید می باشد. دنیای زیر آب و حیوانات دریایی برای کودکان همواره از جذابیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل طراحان برند اینتکس ظاهر این استخر بادی را برگرفته از یک نهنگ آبی زیبا تولید کرده اند.

این نهنگ زیبا از یک دم برخوردار بوده که در واقع آبپاش بادی سرخود محصول به شمار می رود. شما می توانید این آبپاش جذاب را به راحتی و با اتصال به یک شلنگ آب برای فرزند خود راه اندازی کنید. این محصول وزن بدنه مناسبی داشته به همین دلیل به راحتی حمل شده و برای استفاده در زمان سفر گزینه مناسبی است. بدنه محصول که تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن داشته از مرغوب ترین نوع وینیل بوده که کیفیت و طول عمر بالایی داشته و با تمام شرایط آب و هوایی سازگار می باشد. پس می توانید با آسودگی خاطر این استخر بادی را در فضاهای باز برای تفریحات ابی فرزند خود راه اندازی کنید. لازم به ذکر بوده استفاده از این استخر بادی زیبا برای کودکان بالاتر از 2 سال توصیه شده است. اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید تنها کافی بوده نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک نهنگ آبی با آبپاش

استخر بادی کودک نهنگ آبی با آبپاش یکی از محصولات مهیج و جدید شرکت اینتکس است که در سال 2020 میلادی روانه بازار شده است. این محصول با بهره گیری از یک ساختار حرفه ای و جذاب به بازار عرضه شده است که همین عامل باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است. این استخر هم چنین دارای ابپاش هم می باشد که یکی از خصوصیات جذاب این کالا به شمار می رود. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل به بررسی این استخر بادی بپردازیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث اول در خصوص این کالا به ساختار این استخر بادی تعلق می گیرد که یکی از جذاب ترین طراحی های صورتگرفته در این سال ها را به خود اختصاص داده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از طرح نهنگ و با رنگ ابی طراحی و تولید شده است که که در مورد این مسئله بیشتر صحبت خواهیم کرد. این نهنگ ساختاری گرد را داراست به گونه ای که شما می توانید به بهترین شکل ممکن این محصول را در هر فضایی قرار داده و از ان استفاده کنید. بحث بعدی هم کناره های این محصول است که طراحی باله های این حیوان را در بر می گیرد که به زیباترین شکل ممکن صورت گرفته است. هم چنین شما می توانید در بخش بالایی این استخر نیز ابپاش بادی این کالا را هم مشاهده کنید که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده و از این بخش نیز می توانید یک تفریح مهیج را هم برای کودک خود به ارمغان اورید. دیگر نکته ای که به ان اشاره کردیم رنگ بندی این کالاست که بخش اصلی این استخر از رنگ ابی و ناحیه های دندان های این حیوان هم با رنگ صورتی طراحی شده است. بخش داخلی و همین طور بخش زیرین این محصول هم از رنگ سفید طراحی و تولید شده است که کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این کالا یکی از مواردی است که باید به ان توجه ویژه ای کنیم به گونه ای که شما با در نظر گرفتن این مورد می توانید یک خرید ایده ال را انجام دهید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از رویه ای با جنس وینیل براق شکل گرفته است که یک جنس با دوام و در عین حال زیباست. هم چنین رویه این محصول هم از نوع همین جنس طراحی گردیده است با این تفاوت که دارای طرح می باشد. این محصول دارای کف بادشو نبوده و نواحی داخلی ان نیز به صورت ساده طراحی گردیده است.

ابعاد و وزن

مسئله بعدی که این عامل هم عامل مهمی در انتخاب و خرید استخر بادی به شمار می رود بحث ابعاد و وزن ان است به گونه ای که شما با در نظر گرفتن فضای منزل خود و همین طور این محصول می بایست اقدام به خرید کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای طول 201 سانتی متر ، عرض 196 سانتی متر و همین طور ارتفاع 91 سانتی متر می باشد. این ابعاد کاملا استاندارد بوده و برای استفاده کئدکان شما یک فضای بزرگ و ایده ال به شمار می رود. هم چنین این محصول برای کودکان بالای دو سال طراحی و تولید شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که وزن کلی این استخر نیز 12.4 کیلو گرم می باشد که نسبتا سبک وزن بوده و حمل و نقل ان نیز کاری ساده و اسان به شمار می رود که به تنهایی می توانید این عمل را انجام دهید.

شیوه راه اندازی

برای راه اندازی صحیح و اصولی این محصول شما بایستی اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید که پس از انجام این کار حال می توانید در سریع ترین زمان ممکن و از طریق دریچه های باد این محصول ، اقدام به باد کردن این کالا کنید. این فرایند نیز زمان کمی را طلب می کند که در گام بعدی با پر کردن اب در داخل این استخر می توانید به سادگی یک محصول حاضر و اماده را در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

استخر بادی کودک نهنگ آبی با آبپاش یک محصول زیبا و طرح دار است که با بهره گیری از کیفیت عالی و هم چنین قیمت مناسب خود یک پیشنهاد خوب به شمار می رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید.

نوعبیضی
وزن12.4 کیلوگرم
طول 201 سانتی متر
عرض 196 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشوخیر
پمپخیر
 نوع پمپ ------
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل
دارای آبپاش سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...