استخر بادی کودک میکی موس گرد

bestway 91019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک میکی موس گرد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در خانه و یا حیاط های شخصی می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . دیواره این استخر بادی به صورت سه طبقه می باشد که به خوبی در برابر فشار و آب از خود مقاومت نشان داده است . جنس بدنه این محصول از وع وینیل می باشد که در بخش های مختلف از ضخامت مناسب استفاده شده است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد . در بخش کف این استخر بادی از وینیل دو لایه استفاده شده است که کیفیت بالاتری نسبت به دیواره ها دارد . لازم به ذکر است که ظرفیت آب این استخر بادی کودک 38 لیتر می باشد که این حجم ، نود درصد ظرفیت استخر است و به از پر کردن صد در صدی استخر بادی خود داری نمایید . رده سنی استفاده از این محصول توسط برند سازنده آن برای کودکان بالای 2 سال در نظر گرفته شده است . استخر بادی کودک میکیل موس بست وی با برترین قیمت و کیفیت در نمایندگی محصولات بادی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک میکی موس گرد

استخر بادی کودک میکی موس گرد محصولی پرطرفدار در این گروه به شمار رفته و به تازگی توسط کمپانی بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این مودل از استخر های بادی به دلیل طراحی بدنه ای از انیمیشن محبوب میکی موس و بدنه کوچک و گرد خود توانسته به فروش بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل ساختار این استخر بادی در تمام ابعاد و معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرد استخر بادی کودک توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

هر محصول که برای کودک تولید شده نیاز به طراحی بدنه بر اساس استاندارد های موجود داشته تا بتواند سلامت و ایمنی فرزند شما را تامین کند. از رفی این گروه محصولات با توجه به روحیات شاد کودکانه طراحی شده تا مورد استقبال مخاطب خود قرار بگیرد. شرکت بست وی با توجه به این موارد استخر بادی کودک میکی موس گرد را برای استفاده فرزند شما در فضای داخلی منزل و یا حیاط شخصی و... به شما توصیه می کند. ایناستخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که بدنه ان از سه طبقه تشکیل می شود.هر یک از این طبقات برای راه اندازی دارای دریچه های باد اختصاصی استاندارد هستند. دو لایه انتهای محصول در بخش خارجی دارای تصاویز فانتزی و رنگارنگی از انیمیشن محبوب میکی موس هستند. لبه بالایی استخر بادی نیز کاملا ساده و زرد رنگ است. کف استخر ابی رنگ بوده تا در زمان استفاده ارامش را به کودک هدیه دهد. ابعاد کوچک این استخر بادی موجب شده تا به عنوان استخر توپ بادی و یا وان حمام بادی کودک مورد استفاده قرار گیرد. این محصول را تمامی کودکان بالاتر از 2 سال می توانند به راحتی استفاده کنند.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید جذب محصولی با کیفیت بدنه بالا شده تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل شرکت بست وی برای تولید محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این استخر بادی را با رویه ای از جنس مرغوب وینیل استفاده کرده است. کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد به همین دلیل از نوع وینیل دولایه است. این نوع جنس بدنه باکیفیت و نرم بوده و قابلیت استفاده در فضای باز را دارد. زیرا در اثر تغییرات اب و هوایی و یا دماهای مختلف اب اسیبی به بدنه ان وارد نخواهد شد.

ابعاد و وزن استخر بادی کودک

این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و قطر ان تنها 70 سانتی متر است. ارتفاع بدنه محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ان 30 سانتی متر بوده که موجب گنجایش داخلی 38 لیتر می شود. وزن بدنه محصول بسیار سبک است. پس می توانید در زمان سفر ان را به راحتی همراه خود ببرید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه در کمتر از 3 ذقیقه محصول را باد کنید. برای مراقبت از استخر بادی لازم بوده بدنه ان را از اجسام نوک تیز دور نگه دارید. همچنین از پرش بر روی دیواره های ان خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از طرف نمایندگی رسمی محصولات بادی شما می توانید در صورت اسیب بدنه محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر این نمایندگی ارسال نمایید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک میکی موس گرد نمونه موفق و استاندارد با قیمت ارزان در میان استخر های بادی بوده که ظاهری فانتزی و زیبا دارد. این محصول در حال حاضر در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود بوده پس برای خرید استخر بادی تنها کافی ست به دفتر نمایندگی مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...