استخر بادی کودک میکی موس بست وی

Bestway 91008E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک میکی موس بست وی یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی کودک می باشد که به تازگی توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . میکی موس یکی از شخصیت های کارتونی برجسته در دنیای کودکان می باشد که بر روی بدنه بیرونی این استخر بادی از این شخصیت کارتونی استفاده شده است . جنس بدنه این محصو از نوع وینیل می باشد که دیواره های آن به صورت دو طبقه تعبیه شده است و در تست های انجام شده بر روی آن به خوبی در برابر فشار آب از خود مقاومت نشان داده است . لازم به ذکر است که کف این استخر بادی به صورت دو لایه می باشد که از مقاومت بالاتری برخوردار است . ظرفیت آب این استخر کودک بالغ بر 778 لیتر می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند . لازم به ذکر است که ظرفیت ذکر شده ظرفیت نود درصدی استخر می باشد و در هنگام پر کردن آب درون این محصول باید لبه های آن را خالی از آب بگذارید . شایان ذکر است که در صورت درخواست شما عزیزان برای شما یک عدد برچسب تعمییرات ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بدنه محصول می توانید از آن در جهت تعمییر استخر بادی استفاده نمایید . استخر بادی کودک میکی موس بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

استخر بادی کودک میکی موس بست وی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات برند بست وی می باشد . این استخر بادی با توجه به طرحی شخصیت کارتونی میکی موس که بر روی بدنه آن قرار گرفته است به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک میکی موس بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

استخر های بادی کودک دارای استانداردهایی می باشند تا به خوبی بتوانند شرایط را برای کودک در هنگام آب تنی فراهم آورند . این استخر بادی نیز از استانداردهای جهانی پیروی می کند و دارای ساختاری مستطیلی شکل می باشد که با توجه به ابعادی که دارد به راحتی می تواند مورد استفاده بیش از یک کودک قرار بگیرد . بخش بیرونی بدنه این استخر بادی به صورت طرح دار می باشد و در در بخش داخلی از دیواره های سفید رنگ و ساده استفاده شده است . همچنین دیواره های نگهدارنده این استخر بادی به صورت دو طبقه است که استحکام بالاتری را در برابر فشار آب دارد . رده سنی استفاده از این محصول توسط برند سازنده آن برای کودکان بالای سه سال است . همچنین به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر بخش آسیب دیده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر بادی از نوع وینیل با ضمانت 0.27 میلی متری می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در برابر فشار آب موجود در استخر برای شما فراهم می آورد . همچنین با توجه به ماهیت استفاده از بخش های مختلف استخر و همچنین میزان فشاری که به آن ها وارد می شود در بخش کف این محصول از وینیل دولایه استفاده شده است . لازم به ذکر است که وینیل استفاده شده در ساخت استخر بادی کودک از نوع طرح چرم می باشد و مقاومت بالایی را در برابر ساییدگی دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ظرفیت آب استخر بادی بست وی طرح میکی موس بالغ بر 778 لیتر می باشد که این ظرفیت ، حجم نود درصدی استخر را شامل می شود . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 262 سانتی متر ، عرض : 175 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای استفاده بیش از یک الی دو نفر نیز است و به راحتی می توانید از آن به همراه کودکتان استفاده نمایید . همچنین وزن این استخر بادی برابر با 4.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان می باشد زیرا به راحتی قابل جا به جایی است .

مراقبت ، نگهداری و خدمات پس از فروش :

مراقبت از محصولات بادی کار چندان سختی نمی باشد ، فقط در هنگام استفاده از این محصولات باید به نکاتی نیز توجه نمایید . به هنگام باد کردن استخر های بادی باید به میزان استاندارد آن را باد نمایید و از پر باد کردن و یا کم باد کردن محصول خودداری کنید زیرا در این صورت موجب بر هم خوردن تعادل استخر می شود . همچنین از برخورد اشیا تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا این محصولات در برابر اشیا تیز بی دفاع می باشند . شایان ذکر است که محصولات بادی عرضه شده در فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند های محبوب جهانی می باشد شامل خدمات پس از فروش می باشد و با خیالی راحت می توانید از این خدمات در صورت لزوم استفاده نمایید .

استخر بادی کودک میکی موس بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مستطیلی
 طول 262 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت  778 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای رنگبندی جذاب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...